Hellville
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 In de verlaten hut schuilen

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

In de verlaten hut schuilen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 3 I_icon_minitimema jul 20, 2009 3:24 pm

Dark luisterde naar haar woorden en knikte even. ''ik weet het.. Maar jij bent opnieuw verliefd geworden, ik kan dat gewoon niet..'' zei hij en snoof. Hij dacht even aan Amber die precies op Tessa leek en balde zijn vuist even. Hij voelde toen lik over zijn gezicht en grinnikte. Ineens zag hij dat Aya in een mens veranderde en voelde haar lippen ineens op de zijne. Toen ze een stap naar achteren deed keek hij haar emotieloos aan. ''waar was dat voor?'' vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

In de verlaten hut schuilen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 3 I_icon_minitimema jul 20, 2009 4:26 pm

Aya keek hem ook emotieloos aan, en ze snoof dan even. "Dat was perongeluk ok ik dacht niet na." Zei Aya dan terwijl ze zich ruw omdraaide, en dan liep ze maar gewoon naar het gras toe. Ze ging daar koppig zitten, en ze rook dan iets vreemds.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

In de verlaten hut schuilen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 3 I_icon_minitimema jul 20, 2009 5:06 pm

Dark keek droog naar haar. ''ja ga maar koppig doen'' mompelde hij onhoorbaar en snoof. Hij keek toen even in het rond en bleef gewoon tegen de muur van de hut staan. Hij keek naar de lucht en sloot zijn ogen toen even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

In de verlaten hut schuilen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 3 I_icon_minitimema jul 20, 2009 5:08 pm

Plots veranderde Aya weer in een wolf, en ze snuffelde in het rond. Ze rook weer hetzelfde, en ze keek alert in het rond. Haar klauwen werden langer, maar ook haar tanden. Ze kon niet inschatten wie of wat het was, maar één ding was zeker ze zou Dark beschermen. Haar leven interesseerde haar op dit moment niet, en ze bleef alles in het oog houden. Daarna liet ze een luide huil horen, en ze gromde dan ook dreigend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

In de verlaten hut schuilen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 3 I_icon_minitimema jul 20, 2009 8:35 pm

Dark keek op toen hij Aya ineens hoorde grommen. Blijkbaar was er iets aan de hand want ze was ook weer in een wolf veranderd. Hij ging recht staan maar bleef nog wel gewoon tegen de muur staan. Hij zou wel zien wat er ging gebeuren als er al echt iets was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

In de verlaten hut schuilen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 3 I_icon_minitimema jul 20, 2009 8:39 pm

Aya keek oplettend in het rond, en plots vloog er een net over haar. Ze zat vast door het net, en plots waren er duivels rondom haar en de hut enz. Ze keek naar Dark, en merkte plots dat ze het op Dark gemund hadden. "Zozo Dark nu ga je met ons mee." Zei een stem van een duivel, en de anderen grepen hem dan ook bij zijn armen. Plots voelde ze een mes langs haar heen gaan, en ze was al blij dat die niet van zilver was. Ze kreunde van de pijn, en niet veel later liet iemand een steen op haar hoofd vallen. Ze viel bewusteloos neer, en ze trokken Dark dan mee naar de bosjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

In de verlaten hut schuilen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 3 I_icon_minitimema jul 20, 2009 8:47 pm

Dark keek verbaasd op toen er duivels verschenen. ''zelfs je eigen soort kan je af en toe niet meer vertrouwen..'' mompelde hij en snoof. ''Wizu!'' riep hij maar voordat hij nog omhoog kon springen werdt hij bewusteloos geslagen. Hij viel neer en de duivels trokken hem weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

In de verlaten hut schuilen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 3 I_icon_minitimema jul 20, 2009 8:52 pm

Aya lag een lange tijd bewusteloos, en de duivels waren weg met Dark naar ergens anders. Na een lange tijd werd Aya wakker, en ze keek om haar heen. Ze zag haar broer nergens meer, en ze trok zich dan wild los. Haar ogen waren erg woest, en ze merkte dan bloed op van haar rug. Ze zucht heel even diep, en ze brak die net los. De duivels vlogen hoog met Dark, en ze keken even achterom. Ze grijnsden breed aangezien ze dit deden om zijn zus dan voor zijn ogen te kunnen martelen. Aya zag in de verte wat wegvliegen, en ze rende er dan ook achterna ookal voelde ze zich zwak worden door het bloedverlies het kon haar niet schelen. Daarbij kon ze sneller genezen, en dat was een voordeel aan een Lycan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

In de verlaten hut schuilen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 3 I_icon_minitimema jul 20, 2009 9:01 pm

Dark was nog steeds niet wakker. Ookal wilde hij nog zo graag wakker worden het lukte hem niet, en dus nog steeds bewusteloos was hij in de lucht en werdt hij mee genomen door zijn eigen soort, die hem wouden martelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

In de verlaten hut schuilen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 3 I_icon_minitimema jul 20, 2009 9:04 pm

Aya volgde hen op de voet, en ze sprong dan ook de bomen in om de jagers te vermijden. Ze zucht heel even diep, en ze bleef rennen. Ze was erg woedend, en ze keek dan naar voren. Ze mocht Dark niet uit het oog verliezen, en dat deed ze dan ook niet. De duivels landde rustig op een plek diep in het bos, en ze zaten bij een rivier. Daar binden ze Dark vast, en nu was het maar wachten op Aya.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

In de verlaten hut schuilen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 3 I_icon_minitimedi jul 21, 2009 2:27 pm

Dark voelde lichtjes hoe hij de grond onder zich voelde en hoe hij werdt vast gebonden. Hij opende zijn ogen half en haalde een keer diep adem en zijn ogen sloten zichzelf toen weer en hij was het bewust zijn weer kwijt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber

Amber


Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: heel oud omdat ze duivel is maar ziet eruit als 20 jarig meisje
Soort: Duivel
Partner: verliefd net zoals Tessa was....

In de verlaten hut schuilen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 3 I_icon_minitimedi jul 21, 2009 2:40 pm

Amber liep rustig door het bos in haar duivelvorm.
ze keek rond en hoorde opeens iets.
rustig sloop ze naar de struiken en keek ze er door heen.
ze zag Dark en Aya met andere duivels en schrok even.
ze snoof en liep de struiken door.
"wat is hier aan de hand???" ze keek vals naar de andere duivels.
rustig veranderde haar hand in een vlijmscherp zwaard......
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

In de verlaten hut schuilen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 3 I_icon_minitimedi jul 21, 2009 10:32 pm

Aya liep verder totdat ze bij de plek was, en ze gromde luid naar de duivels. Haar haren stond pal recht, en ze had bijna in de vleugel van Amber gehapt. Ze had eigenlijk niet door dat ze er ook was, aangezien de woede duidelijk te zien was. De duivels merkten dat Aya er was, en ze grijnsde dan ook breed. Er was één van hen die met een zweep op Dark sloeg, en Aya schoot dan in de aanval totdat ze plots door zwepen werd geraakt. Ze zakte even in elkaar, en ze hapte dan naar een zweep. Ze trok eraan zodat de duivel naar haar werd getrokken, en ze beet deze zijn keel gewoon door. Zonder er echt bij na te denken was ze losgeraakt, en ze viel dan perongeluk Amber aan. Je zag ook aan haar dat het niet de bedoeling was, maar ze was nu eenmaal heel woedend door het feit dat ze haar broer hadden gevangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber

Amber


Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: heel oud omdat ze duivel is maar ziet eruit als 20 jarig meisje
Soort: Duivel
Partner: verliefd net zoals Tessa was....

In de verlaten hut schuilen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 3 I_icon_minitimedi jul 21, 2009 10:35 pm

Amber voelde iets in de buurt komen van der vleugel.
ze keek om en zag dat het Aya was en schrok wel effe.
ze zag dat ze aanval en keek kwaad naar de duivels.
haar haarpunten werden vlijmscherp.
ze greep een duivel vast en stak de haarpunten door hem heen.
toen keek ze opeens om en zag dat het Aya was.
ze schrok zich kapot en kon nog net op tijd ontweken.
ze vloog omhoog "hey ik ben om te helpen".
zei ze niet boos en ze vloog op een duivel af.
haar hand was binnen 3 seconde een kettingzaag geworden.
ze zaagde de duivel door midden en snoof.
toen zag ze wat er met Dark gebeurde en schrok ervan......
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

In de verlaten hut schuilen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 3 I_icon_minitimedi jul 21, 2009 10:46 pm

Aya dacht niet helder, en ze viel gewoon elke duivel aan. Nadat ze zag dat de duivels dood waren, zag ze enkel nog een duivel Amber. Ondanks het feit dat ze niet nadacht, en ze in haar woede status was viel ze toch weer aan. Haar klauwen en tanden waren bebloed, en ook haar lichaam vertoonde zweepslagen en andere dingen. Ayumi voelde de pijn, en ze wist dat Aya altijd al zo was. Ze hield zich maar sterk voor Aya, en ze bleef gewoon stil. Daarna verwoeste ze gewoon elke boom die in de buurt stond, en ze ging dan naar Dark om hem te beschermen. Ze gromde fel naar Amber, en ze liet dan een huil horen. Ze zou haar broer beschermen, maar ze trilde wel op haar poten van de pijn. Bloed liep langs haar lichaam heen, en ze probeerde Dark dan wakker te likken in het gezicht. Tegen hem deed ze niet woedend, maar dan hoorde ze plots nog tien duivels afkomen op haar. Ze vocht weer hard om haar broer, en uiteindelijk gingen deze ook gewoon neer. Ze zakte door haar poten, en ze ademde wat zwaar door het bloedverlies.


Laatst aangepast door Ayumi op di jul 21, 2009 10:52 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber

Amber


Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: heel oud omdat ze duivel is maar ziet eruit als 20 jarig meisje
Soort: Duivel
Partner: verliefd net zoals Tessa was....

In de verlaten hut schuilen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 3 I_icon_minitimedi jul 21, 2009 10:51 pm

Amber ontweek de Aya weer gewoon gemakkelijk.
ze keek naar Aya en had best wel medelijden.
maar dan nog en ze landde en keek om der heen.
ze zag overal dode duivels liggen en ze grinnikte.
rustig werd ze weer normaal en zag Dark.
opeens merkte ze dat Aya ingezakt was.
ze schrok even en rende naar de 2 en keek naar hun.
"wat moet ik nou doen" zei ze verschrikt......
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

In de verlaten hut schuilen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 3 I_icon_minitimedi jul 21, 2009 11:11 pm

Plots bewoog Aya niet meer, en enkel haar zware adem kon je nog horen. Ze had teveel pijn om te reageren, en haar ogen waren recht naar Dark gericht. Ze was enorm verzwakt, en ze voelde de wind door haar vacht + wonden gaan. Ze wilde de ogen sluiten, maar ze leek wel verlamd ookal was dat niet zo. Aya alstublieft hou vol, denk aan Dark en Alou. Zei Ayumi tegen haar, en ze probeerde het leven in Aya weer op te wekken. Ze was natuurlijk nog niet dood, aangezien ayumi nog leefde, en toch als er wat zou gebeuren dan zou ze nog toeslaan met de macht die ze nog ongeveer had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber

Amber


Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: heel oud omdat ze duivel is maar ziet eruit als 20 jarig meisje
Soort: Duivel
Partner: verliefd net zoals Tessa was....

In de verlaten hut schuilen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 3 I_icon_minitimedi jul 21, 2009 11:18 pm

Amber keek naar Aya en zag dat ze nog ademde.
ze wist nou helemaal niet meer wat ze moest doen.
ze slikte en keek naar Aya en knielde neer bij haar.
ook keek ze even naar Dark en toen weer naar Aya.
voorzichtig legde ze haar goed zodat ze niet zo'n pijn had.
ze scheurde wat van der kleren af en rolde het op.
ze legde het voorzichtig onder Aya's hoofd.
ze stond rustig op en liep naar Dark en voelde aan zijn voorhoofd.
rustig voelde ze met haar oor op zijn borst.
hij ademde gelukkig nog wel en keek bezorgd naar hem......
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

In de verlaten hut schuilen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 3 I_icon_minitimedi jul 21, 2009 11:24 pm

Aya keek nog steeds recht naar Dark, en ze voelde de trillingen van de grond bij het merken van voetstappen. Plots voelde ze wat beweging bij haar, en ze gromde dan ook gevaarlijk. Plots beet ze in de hand van Amber, en ze legde haar kop weer neer. Ze ademde nog zwaarder dan daarnet, en ze merkte dan dat Amber bij Dark ging. In haar ogen was ze te dicht bij hem, en met een ruk stond ze plots op waarna ze Amber met haar klauwen weg trok van haar broer. Alweer viel ze neer op de grond, en dit keer sloot ze haar ogen gewoon. Aya doe je ogen open! Amber helpt jullie gewoon, en doe haar geen pijn. Zei Ayumi dan bezorgd tegen Aya, maar dit keer reageerde ze niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber

Amber


Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: heel oud omdat ze duivel is maar ziet eruit als 20 jarig meisje
Soort: Duivel
Partner: verliefd net zoals Tessa was....

In de verlaten hut schuilen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 3 I_icon_minitimedi jul 21, 2009 11:28 pm

Amber voelde opeens de beet in haar hand.
ze greep er naar en sloot haar ogen pijnlijk.
ze keek naar Aya en vergaf het haar maar.
alleen toen ze bij Dark was voelde ze een klauw.
die stak in der zij en ze werd weg getrokken.
ze viel op de grond en kneep der ogen dicht van de pijn.
ze stond op en zuchtte diep en keek naar Aya.
"ik wil alleen maar helpen!!!!" er sprongen tranen uit der ogen.
op de een of andere manier is ze wat voor Dark gaan voelen.
ze keek naar Aya en zuchtte en greep naar der zij van de pijn.
ze zakte door der benen en keek naar Dark.
daarna ging haar blik weer naar Aya en kneep der ogen weer dicht......
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

In de verlaten hut schuilen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 3 I_icon_minitimedi jul 21, 2009 11:33 pm

Aya lag met haar kop op de benen van Dark, en ze kreeg enkele schokken door haar lichaam. Doordat die zweepslagen op haar vorige wonden waren gekomen, kon deze moeilijker genezen. Nouja heel haar lichaam kon moeilijker helen, en ze ademde weer iets zwaarder. Ayumi voelde de schokken nog erger, en ze kneep haar ogen dicht. Ze wist dat Aya het niet express had gedaan om Amber zo pijn te doen, maar ze was nu eenmaal beschermend tegenover haar broer. Ze zou zelfs alles voor hem doen, al was het dat ze moest sterven. Niets weerhield haar om haar broer te beschermen tot de dood, en dat wist Dark wel van vroeger toen ze nog jonger waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber

Amber


Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: heel oud omdat ze duivel is maar ziet eruit als 20 jarig meisje
Soort: Duivel
Partner: verliefd net zoals Tessa was....

In de verlaten hut schuilen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 3 I_icon_minitimedi jul 21, 2009 11:37 pm

Amber keek naar Aya en had nu de neiging om haar strot door te snijden.
maar dat deed ze maar niet en ze snoof.
de tranen waren opeens weg en ze keek naar Aya.
ze keek naar der wonden en slikte en werd even licht in het hoofd.
ze schudde haar hoofd en scheurde nog meer van der kleren af.
die waren toch al kapot maar nu nog korter.
ze deed het om der hand en snoof en zag dat Aya op Dark's benen lag.
ze wist dat het zinloos was om hen nu te helpen.
ze wist toch niet wat ze moest doen.
rustig liep ze weer naar Dark en probeerde het gewoon weer.
ze was nu wel voorbereid en had der hand al veranderd in een zwaard......
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

In de verlaten hut schuilen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 3 I_icon_minitimedi jul 21, 2009 11:41 pm

Aya reageerde echter niet meer, en het leek wel of ze ook niets meer hoorde. Ze lag daar maar weerloos, en toch kon ze op dit moment aanvoelen dat deze duivels nog niets waren. Ze had het gevoel dat er nog meer in aantocht waren, en plots legde ze haar poot op het been van Amber. Haar klauwen had ze dit keer niet in Amber geplaatst, maar wel haar poot daarop gelegd. Ze had niet veel controle meer over haar lichaam, en ze had ook niet het besef dat Amber hen wilde helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

In de verlaten hut schuilen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 3 I_icon_minitimewo jul 22, 2009 7:24 am

Dark was nog bewusteloos en ineens ging er een zweepslag over zijn schouder naar zijn borst toe het was een harde waardoor zijn kleren op die plekken openscheurde en daardoor werdt hij ook meteen wakker. Hij keek verbaasd op en voelde ineens een helse pijn door over zijn borst heen gaan. Hij zag toen Aya en Amber die tegen de duivels vochten en ze versloegen maar ook zag hij dat Aya Amber aanviel en hij zag twee klauw wonden bij haar. Hij voelde Aya's kop op zijn benen en zuchtte diep. Hij keek toen even naar Amber en glimlachttjes lichtjes. Hij pakte de klauw van Aya voorzichtig van Amber haar benen en legde die bij Aya terug. ''rustig maar ze helpt ons..'' suste hij tegen Aya en zag toen de hevige wonden. Hij beet op zijn kiezen en voelden toen echt woede opkomen. Zijn ogen werden pikzwart en met een ruk stond hij ineens op en het touw scheurde gewoon. Hij keek toen naar Aya en Amber en daarna achter zich. ''het is nog niet voorbij..'' mompelde hij en zijn ogen werden weer gewoon blauw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber

Amber


Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: heel oud omdat ze duivel is maar ziet eruit als 20 jarig meisje
Soort: Duivel
Partner: verliefd net zoals Tessa was....

In de verlaten hut schuilen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 3 I_icon_minitimewo jul 22, 2009 11:07 am

Amber keek naar Aya toen ze een poot op haar been voelde.
ze zag toen dat Dark wakker was geworden.
ze zag dat ie de poot eraf haalde en glimlachte.
ze keek even naar Aya en zag toen wat er met Dark gebeurden.
ze zag zijn pikzwarte woooow dacht ze.
toen hoorde ze wat Dark zei en knikte.
ze kreeg opeens pijnsteek door der heen.
hard kneep ze der ogen dicht en ze deed die weer open.
ze keek naar der zij en zuchtte even diep.......
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





In de verlaten hut schuilen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 3 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
In de verlaten hut schuilen
Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Schuilen in het grote kasteel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hellville :: Het Verboden Gebied :: Verlaten Hut-
Ga naar: