Hellville
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 In de verlaten hut schuilen

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

In de verlaten hut schuilen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 2 I_icon_minitimezo jul 19, 2009 8:27 pm

Aya zat braaf op Alou, en ze keek naar Dark. Ze amusseerde zich dan ook even, en ze keek dan naar het serum. "Dark kan je de naald van de spijt in de wonde steken?" Vroeg Aya dan aan hem, en ze wist dat het pijn ging doen. Ookal was dit de beste oplossing om ervoor te zorgen dat het zilver verdween uit haar, en ze voelde plots een steek in haar arm. Ze voelde het zilver al door haar aders lopen, en ze zucht heel even diep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

In de verlaten hut schuilen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 2 I_icon_minitimezo jul 19, 2009 8:38 pm

Dark zuchtte diep en liep naar haar toe met het serum in zijn handen. Hij hoorde haar woorden en knikte. Voorzichtig bracht hij de naald naar de wond en stak het er vervolgens rustig in. Hij keek kort naar Aya en daarna naar het serum dat de wond in ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

In de verlaten hut schuilen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 2 I_icon_minitimezo jul 19, 2009 8:42 pm

Aya kijkt hem aan, en ze nam dan zijn been vast met haar klauwen. Ze voelde dat de naald in haar wonde ging, en ze kneep dan even in zijn been voor de pijn. Ze hoopte niet dat Dark nu pijn had, want dan zal ze zijn wonde wel likken. Ze sloot dan haar ogen, en ze voelde het serum in haar komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

In de verlaten hut schuilen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 2 I_icon_minitimezo jul 19, 2009 8:50 pm

Dark kneep even zijn ogen dicht toen hij de klauwen van Aya in zijn vel voelde. Hij snapte natuurlijk wel waarom ze dat deed. Hij hoorde inzich Daisuke even kreunen. ''nog even volhouden Daisuke het zal zo voorbij zijn..'' mompelde dark onhoorbaar en keek Aya even aan. Hij glimlachtte flauwtjes al deed die klauw bestwel pijn in zijn been.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

In de verlaten hut schuilen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 2 I_icon_minitimezo jul 19, 2009 8:52 pm

Aya had pijn van die spuit, en ze kneep nog steeds in Dark zijn been. Aya pas op voor Daisuke, je weet dat hij in Dark Zit. Zei Ayumi dan tegen Aya, en dat deed Aya dan plots loslaten. Ze trok zijn broek kapot, en ze begon zijn been dan te likken. "Sorry Dark het doet alleen zo'n pijn." Zei Aya dan tegen hem, en ze bleef hem likken aan zijn been.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

In de verlaten hut schuilen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 2 I_icon_minitimezo jul 19, 2009 9:13 pm

Het serum zat nu wel in haar en Dark haalde de spuit uit de wond. Hij voelde ineens hoe ze haar klauwen terug trok en hoe een stuk stof van zijn broek scheurde. Hij kreunde even maar keek haar toen weer rustig aan. ''het geeft niet, de pijn zal zo voorbij zijn'' zei hij rustig tegen haar en voelde dat ze zijn been likte. Hij glimlachtte even en liep toen terug naar het kistje. Hij deed het serum er terug in en het kistje ging vanzelf weer dicht. Je hoorde een zacht klikje wat betekende dat het kistje weer op slot zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

In de verlaten hut schuilen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 2 I_icon_minitimezo jul 19, 2009 9:16 pm

Aya kijkt hem aan, en ze merkte dan dat hij de spuit eruit haalde. Ze beet even op haar tanden, en ze likte hem dan weer verder. "Het was echt niet mijn bedoeling om je te verwonden." Zei Aya dan tegen hem, en ze volgde hem met haar blik. Ze bleef toch nog op Alou zitten, en ze kijkt deze even aan. "Dark hoe gaat het met de wonde in je hals?" Vroeg ze dan zachtjes aan hem, en ze keek een beetje bezorgd naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

In de verlaten hut schuilen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 2 I_icon_minitimezo jul 19, 2009 9:35 pm

Dark draaide zich om toen hij zeker wist dat het kistje gesloten was en keek rustig naar Aya. ''weet ik, en het geeft niet hoor'' zei hij rustig tegen haar en hoorde toen haar vraag. Het prikte nog wel, waarschijnlijk door dat er stofjes in kwamen maar hij hield het maar voor zich. Hij wou Aya niet bezorgd maken. ''het gaat wel hoor, maak je maar geen zorgen'' zei hij rustig tegen haar en ging tegen de muur aan staan. Zijn nek bloedde ook nog wel een beetje maar hij reageerde er niet op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

In de verlaten hut schuilen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 2 I_icon_minitimezo jul 19, 2009 9:38 pm

Aya stond rustig op, en ze liep naar hem toe. Ze was nog steeds bezorgd, en ze kijkt hem dan ook zo aan. "Ben je daar wel zeker van?" Vroeg Aya dan bezorgd aan hem, en ze keek even naar zijn nek. Ze zag dat het nog bloedde, en ze sloot dan haar ogen heel even. Om eerlijk te zijn begon ze wat honger te krijgen, en ze had zin in mensenvlees. Ze voelde haar tanden langer worden, want die waren ondertussen alweer gewoon. Ze liet Dark dan los, en ze hoopte niet dat hij haar tanden zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

In de verlaten hut schuilen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 2 I_icon_minitimezo jul 19, 2009 9:45 pm

''ja daar ben ik echt zeker van'' zei hij en grinnikte. ''niet zo bezorgd zijn jij'' zei hij grijnsend tegen Aya en zag toen dat haar tanden wat langer werden. ''fijn krijgen we dat weer..'' zei hij en zuchtte diep. Hij wist dat hij nu moest oppassen. Hij deed de kraag van zijn shirt over zijn wonden heen. Zijn wonden begonnen erger te prikken door de stof die er nu op lag maar dat moest hij maar even verbijten dan, hij had zowiezo niet super snel last van pijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

In de verlaten hut schuilen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 2 I_icon_minitimezo jul 19, 2009 9:48 pm

Aya's blik was weeral hongerig, en ze keek dan naar Dark. Natuurlijk kon ze niet echt een kant op, want buiten was er waarschijnlijk een val opengezet. Toch sprong ze plots naar de bovenverdiep, en ze zocht naar een uitweg. Ze had reuze honger, en ze zou dan ook ervoor zorgen dat ze genoeg te eten had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

In de verlaten hut schuilen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 2 I_icon_minitimezo jul 19, 2009 9:56 pm

Dark keek naar haar en zag dat ze naar de bovenverdieping ging. Hij zuchtte diep en bleef maar beneden. Wizu sprong op de schouder van Dark en keek naar het plafond. ''Kyu?'' zei Wizu. ''ze komt zo wel terug'' Antwoorde Dark rustig op Wizu. Hij keek daarna even naar Alou en snoof.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

In de verlaten hut schuilen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 2 I_icon_minitimezo jul 19, 2009 9:59 pm

Aya verdween naar buiten, en ze besloop dan een jager in haar buurt. Deze leek haar niet eens te hebben opgemerkt, en plots kon je een luide gil horen van de man. Ze beet deze zijn nek door, en ze ging dan ook naar de volgende jager. Ze had nu twee jagers gedood, en deze sleurde ze dan ook mee naar het dak van de hut. Ze liet de lijken naar beneden vallen tot bij Dark en Alou, en zijzelf sprong dan ook gewoon naar beneden. Ze begon te eten van een lijk, en ze lette even niet op Alou of Dark.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alou

Alou


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 19-07-09
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 22
Soort: Lycan
Partner: Laat toch zitten! Nieamd wilt me!

In de verlaten hut schuilen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 2 I_icon_minitimema jul 20, 2009 9:19 am

Alou veranderde ook in een wolf en keek naar Aya. Hij keek naar de lijken. "Jij had zeker honger?" Vroeg hij droog. Hij bekeek alles goed. De omgeving alles.. Hij lachte. "1 momentje." Zei hij droogjes. Hij verdween met een paar grote sprongen tussen de struiken. Een paar grommen waren te horen en klauwen die over een boom gingen. Toen trok Alou een zwijn uit de struiken. Er zat een wond hij zijn schouder, de plek waar het zwijn zijn slagtand in hem had geboord. Hij keek naar Aya en scheurde toen de huid van het zwijn los.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

In de verlaten hut schuilen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 2 I_icon_minitimema jul 20, 2009 9:57 am

Aya hoorde zijn woorden niet eens, en ze at nu van de andere man. Haar oren gingen heen en weer, en ze keek heel even om naar Dark. Ze had genoeg nu, en ze liep dan naar Dark toe. ze wreef met haar kop tegen zijn been, en ze likte dan haar lippen af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alou

Alou


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 19-07-09
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 22
Soort: Lycan
Partner: Laat toch zitten! Nieamd wilt me!

In de verlaten hut schuilen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 2 I_icon_minitimema jul 20, 2009 10:06 am

Alou was druk aan het eten. Anders zou het straks weer honger hebben. Hij lachte. Toen hij zichzelf vol had gegeten rekte hij zich uit en nam een paar grote sprong naar Alou. Hij lachte en duwde haar speels om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

In de verlaten hut schuilen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 2 I_icon_minitimema jul 20, 2009 10:13 am

Aya schrok even en ze sprong dan terug recht, waarna ze dan weer op hem ging zitten. Ze gaf alou dan vele likjes op zijn snuit, en ze grinnikt dan ook naar hem. Daarna ging ze weer gewoon zitten, en ze kijkt haar broer even aan. Ze bedacht heel even een plannetje, en ze zou het dan wel heel onverwachts doen bij Dark.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alou

Alou


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 19-07-09
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 22
Soort: Lycan
Partner: Laat toch zitten! Nieamd wilt me!

In de verlaten hut schuilen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 2 I_icon_minitimema jul 20, 2009 10:42 am

Alou keek raar toen hij de lading likjes keeg. Hij lachte. "Wat doe je." Zei hij. Hij plofte toen naast haar op de bank hij keek naar buiten en lachte. Hij likte haar over haar snuit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

In de verlaten hut schuilen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 2 I_icon_minitimema jul 20, 2009 11:10 am

Aya keek hem lief aan, en ze keek dan naar haar broer. Ze hoopte dat hij het begreep dat ze verliefd was op Alou, maar toch wist ze aan de manier hoe hij deed dat hij Alou niet graag had. Ze keek naar Alou als hij haar snuit likte, en ze duwde hem dan op zijn rug. Ze ging lekker op hem liggen, en ze hield hem nog steeds zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

In de verlaten hut schuilen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 2 I_icon_minitimema jul 20, 2009 11:25 am

Dark keek toe hoe Aya de mannen op at en even later die Alou ook weg ging in wolven vorm en weer terug kwam met een zwijn. Hij keek droog naar de twee snoof. Hij had wel door dat er iets speelde tussen Aya en Alou. ''ik ga even naar buiten als je het niet erg vindt'' zei hij kortaf en deed de deur open en liep naar buiten waarna hij de deur weer dicht liet klappen. Hij ging tegen de muur van het hutje staan en keek naar de lucht. Wizu sprong van de schouder van Dark af en rende wat rond. Hij speelde met takjes en vanalles wat hij maar kon vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

In de verlaten hut schuilen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 2 I_icon_minitimema jul 20, 2009 11:34 am

Aya schrok even van Dark, en ze keek dan even naar Alou. Ze zucht heel even, waarna ze dan even bij haar broer buiten ging staan. "Wat is er Dark?" Vroeg Aya dan wat bezorgd om hem, en ze duwde haar snuit tegen zijn hand. Ze vroeg zich af waarom hij zo kortaf deed, maar langs de andere kant wist ze dat het om Alou ging. Alweer slaakte ze een diepe zucht, en ze ging dan maar zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

In de verlaten hut schuilen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 2 I_icon_minitimema jul 20, 2009 12:01 pm

Dark keek niet op toen de deur open ging en vervolgens weer dicht. Zijn ogen stonden gericht op Wizu die nog rustig aan het spelen was. Hij voelde toen iets tegen zijn hand aan en hoorde de woorden van Aya. ''misschien weet je het zelf..'' mompelde hij hoorbaar voor haar. Hij kon er niks meer aan veranderen, als hij eenmaal een hekel had aan een persoon dan bleef hij dat ook hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

In de verlaten hut schuilen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 2 I_icon_minitimema jul 20, 2009 12:04 pm

Aya zucht alweer even diep, en ze kijkt hem aan. "Mag ik dan niet gelukkig zijn ofzo?" Vroeg Aya dan aan hem, en ze stond dan weer recht. "Ik weet dat je hem niet graag hebt, maar alstublieft gun mij toch eens het geluk die ik nog kan krijgen." Zei ze dan tegen hem, en ze stapt dan naar Wizu toe. "Denk maar niet dat ik niet meer van je hou Dark, jij bent mijn alles dat weet je, maar je moet er tegen kunnen dat je me zal moeten delen. En maak je al geen zorgen dat die persoon meer liefde van me zal krijgen dan jij." Zei ze dan tegen hem, en ze keek heel even om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

In de verlaten hut schuilen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 2 I_icon_minitimema jul 20, 2009 12:10 pm

Dark luisterde naar haar woorden en zuchtte diep. ''ik gun het je geluk wel..'' antwoorde hij kortaf en keek naar de lucht. Aya kon nu nog verliefd zijn, Dark kon dat niet meer, hij wou het eerlijk gezegt niet eens meer. Niet nadat hij Tessa verloren had. Hij ging recht staan en keek wat naar de grond. Wizu keek naar Aya en kwispelde even waarna hij naar Dark keek en zijn oren even liet hangen. ''Kyu?'' zei Wizu zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

In de verlaten hut schuilen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 2 I_icon_minitimema jul 20, 2009 12:13 pm

Aya keek om naar hem, en ze streelde Wizu heel even. Daarna liep Aya naar Dark toe, en ze omhelsde hem heel even een tijdje. "Ik weet dat het voor je moeilijk is na wat er met Tessa is gebeurd, maar bij mij heeft het ook heel lang geduurd voordat ik me over Reno kon zetten." Zei Aya dan tegen hem, en ze gaf hem een lik in het gezicht. Ze veranderde weer in een mens, maar ze bleef nog wel Aya. Dan kijkt ze Dark in de ogen aan, en ze liet hem niet los. Ze gaf hem dan plots een kus, en ze deed een stap naar achteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





In de verlaten hut schuilen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
In de verlaten hut schuilen
Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Schuilen in het grote kasteel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hellville :: Het Verboden Gebied :: Verlaten Hut-
Ga naar: