Hellville
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Met twee in het donkere gebied

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Amber

Amber


Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: heel oud omdat ze duivel is maar ziet eruit als 20 jarig meisje
Soort: Duivel
Partner: verliefd net zoals Tessa was....

Met twee in het donkere gebied - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met twee in het donkere gebied   Met twee in het donkere gebied - Pagina 2 I_icon_minitimezo jul 19, 2009 11:18 am

Amber liep verder de gang op en zuchte.
ze veegde een pluk haar uit der gezicht en liep verder.
ze liep naar een deur en opende het.
ze zag alleen een stoel staan en rolde met der ogen.
ze deed de deur weer dicht en liep verder naar het trap gat.
ze ging op de reling staan en gooide haar haar naar achter.
ze sprong en met een vaart ging ze naar beneden.
ze stond gewoon op der voeten en keek op.
ze zag een meisje op een bank liggen en grijnsde.
daarna keek ze naast zich en zag dat het Dark was.
"ben jij aan het spelen???" ze grijnsde en keek weer naar het meisje......
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Met twee in het donkere gebied - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met twee in het donkere gebied   Met twee in het donkere gebied - Pagina 2 I_icon_minitimezo jul 19, 2009 11:26 am

Dark keek op toen hij iemand zag vanuit zijn ooghoeken en herkende haar meteen. ''hé Amber..'' zei hij en een lichtte grijns verscheen op zijn mond. Hij had alleen nog wel moeite om haar echt recht aan te kijken. Toen keek hij naar Lara en snoof. ''daar kom je nog wel achter..'' antwoorde hij en hij keek toen naar Wizu. ''naja maar goed ook dat je hier nu bent, ik heb je misschien nog wel nodig'' zei hij tegen Wizu en keek toen weer naar Lara. ''Kyu kyu!!'' riep Wizu en sprong vrolijk op en neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lara
Admin
Lara


Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Mens
Partner: Geen

Met twee in het donkere gebied - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met twee in het donkere gebied   Met twee in het donkere gebied - Pagina 2 I_icon_minitimezo jul 19, 2009 11:29 am

Lara keek hem kwaad aan en keek heel even naar het meisje dat Amber heette. Ze keek weer naar Wizu en Dark en bleef trekken. "Ik wil het weten" gromde ze kwaad. Ze bleef trekken en voelde even een touw harder snijden en kneep eventjes haar ogen dicht
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hellville.actieforum.com
Amber

Amber


Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: heel oud omdat ze duivel is maar ziet eruit als 20 jarig meisje
Soort: Duivel
Partner: verliefd net zoals Tessa was....

Met twee in het donkere gebied - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met twee in het donkere gebied   Met twee in het donkere gebied - Pagina 2 I_icon_minitimezo jul 19, 2009 11:30 am

Amber stond weer recht en keek naar Dark.
ze glimlachte even en keek naar het meisje.
ze liep naar haar toe en keek haar aan en snoof.
haar ogen werden even pikzwart en kregen toen weer de normale paars/rode kleur.
ze keek naar Dark en hoorde toen dat geluidje.
ze zag het soort konijntje en grinnikte.
"ik wist niet dat je van konijntjes hield" zei ze plagerig tegen Dark.
ze keek even naar der hand en zucht.
ze zou hem nu het liefst veranderen en dan zo iemands nek doorsnijden.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Met twee in het donkere gebied - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met twee in het donkere gebied   Met twee in het donkere gebied - Pagina 2 I_icon_minitimezo jul 19, 2009 11:36 am

''je komt er wel achter'' antwoorde hij kortaf op Lara's gezeur, ze leek zo net een kleinkind vondt Dark. Hij keek toen van Wizu naar Amber en hoorde haar woorden. ''Maar dit 'konijntje' zoals jij het noemt is niet zomaar een 'konijntje' '' zei hij droogjes met uitdrukking op konijntje. Wizu keek op en sprong op de schouder van Dark. ''Als je je even wilt uitleven daar licht iemand, klaar om gemarteld te worden'' zei hij rustig tegen Amber en ging tegen de muur aan staan. ''ikzelf ga m'n plan pas vanavond uitvoeren'' zei hij rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lara
Admin
Lara


Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Mens
Partner: Geen

Met twee in het donkere gebied - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met twee in het donkere gebied   Met twee in het donkere gebied - Pagina 2 I_icon_minitimezo jul 19, 2009 11:39 am

Lara gromde. "Je blijft van me af" zei ze kwaad. Ze trok hevig en voelde al iets scheuren maar ook haar armen deden veel pijn. "Als ik los ben!" riep ze nog kwaad naar Dark. Ze kneep even haar ogen pijnlijk dicht en keek weer naar Dark.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hellville.actieforum.com
Amber

Amber


Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: heel oud omdat ze duivel is maar ziet eruit als 20 jarig meisje
Soort: Duivel
Partner: verliefd net zoals Tessa was....

Met twee in het donkere gebied - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met twee in het donkere gebied   Met twee in het donkere gebied - Pagina 2 I_icon_minitimezo jul 19, 2009 11:41 am

Amber hoorde de het gesprek tussen Lara en Dark.
ze rolde met der ogen en keek naar Lara.
ze snoof en hoorde wat ie zei over het beestje wat op een konijntje leek.
"ooo en hoe heet het "konijntje"" met uitdrukking op konijntje.
ze keek Dark even vragend aan en hoorde toen zijn andere woorden.
een brede grijnsd kwam op haar gezicht tevoorschijn.
ze tilde haar hand op en werd op eens metaalkleurig.
toen het klaar was zag je dat het een groot zwaard was geworden.
ze keek ernaar en haar blik ging naar Lara.
ze hield het zwaard tegen Lara's keel "een verkeerde beweging en je hebt een probleem".
ze keek naar Lara en grinnikte geamuseerd.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Met twee in het donkere gebied - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met twee in het donkere gebied   Met twee in het donkere gebied - Pagina 2 I_icon_minitimezo jul 19, 2009 11:44 am

''als je los bent dan heb jij een probleem, want ik verlam je 1 seconde'' zei hij droogjes en hij tilde een arm op met zijn hand in de richting van haar. ''het is aan jou de keus, of je houd nu je grote mond of ik verlam je weer en zorg ervoor dat je een tijd goed zult slapen, of laat ik zeggen slecht zult slapen'' zei hij kil tegen haar. En zijn hand begon al donker paars te gloeien. ''en zijn naam is Wizu'' antwoorde Dark tegen Amber.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber

Amber


Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: heel oud omdat ze duivel is maar ziet eruit als 20 jarig meisje
Soort: Duivel
Partner: verliefd net zoals Tessa was....

Met twee in het donkere gebied - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met twee in het donkere gebied   Met twee in het donkere gebied - Pagina 2 I_icon_minitimezo jul 19, 2009 11:47 am

Amber duwde het zwaard diep in der keel.
"ik zou maar luisteren naar Dark" ze grinnikte.
ze keek naar Wizu en glimlachte.
"Wizu is wel een schatje hoor" ze glimlachte.
daarna ging haar blik even naar Dark.
daarna ging die weer naar Lara en grijnsde.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Lara
Admin
Lara


Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Mens
Partner: Geen

Met twee in het donkere gebied - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met twee in het donkere gebied   Met twee in het donkere gebied - Pagina 2 I_icon_minitimezo jul 19, 2009 11:47 am

Lara gromde kwaad en bleef hard trekken. "Ik meen het! Laat me met rust!" gilde ze hard. Ze schrok even van het zwaard dat door het getrek haar keel raakte maar bloedde nog niet daar. Ze bloedde hard aan haar armen. Ze keek super kwaad
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hellville.actieforum.com
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Met twee in het donkere gebied - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met twee in het donkere gebied   Met twee in het donkere gebied - Pagina 2 I_icon_minitimezo jul 19, 2009 11:57 am

''goed je wil niet luisteren? Dat maakt mij niet uit hoor'' zei hij rustig en hij stapte naar Lara toe. Hij pakte haar armen vast en de donker paarse gloed verscheen ook weer om haar heen. Hij liet weer elektrischiteits stralen over haar heen gaan dit keer meerder en deze waren ook veel pijnlijker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lara
Admin
Lara


Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Mens
Partner: Geen

Met twee in het donkere gebied - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met twee in het donkere gebied   Met twee in het donkere gebied - Pagina 2 I_icon_minitimezo jul 19, 2009 11:59 am

Lara schrok en kneep haar ogen dicht. Ze had veel pijn en dat zag je. Ze werd opnieuw helemaal verlamd en opnieuw viel ze in slaap door de schok. Ze bleef liggen en haar armen bloeden nog steeds door de touwen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hellville.actieforum.com
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Met twee in het donkere gebied - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met twee in het donkere gebied   Met twee in het donkere gebied - Pagina 2 I_icon_minitimezo jul 19, 2009 12:05 pm

Een wolf genaamd de gevreesde liep in het donkere gebied, en ze rook dan plots een mens + 2 duivels. Ze schudde haar kop heel even, en ze rende dan op die wezens af. Ze had reuze honger, en ze had wel eens zin om een duivel te doden. Net zoals vroeger toen ze in een gevecht was met een duivel, en ze grijnst heel even. Zij had natuurlijk gewonnen dankzij haar enorme snelheid en kracht. Niet veel later kwam ze aan bij de brug, en ze rook het bloed van een mens. Waarbij ze haar lippen aflikte, en ze dichterbij kwam bij het drietal. Ze keek hen met een uitgehongerde blik aan, en ze hield haar ogen op die blonde dame gericht. Ze zag er dan wel uit als een duivel, maar dat interesseerde haar niets. Ze zou deze gaan doden, en dan wel zonder genade. Dit omdat de blonde duivelin die zij achterna was, haar geliefde had vermoord. Sindsdien dood ze elke blonde duivel die ze tegenkomt, en ze deed dan dreigende stappen dichterbij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lara
Admin
Lara


Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Mens
Partner: Geen

Met twee in het donkere gebied - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met twee in het donkere gebied   Met twee in het donkere gebied - Pagina 2 I_icon_minitimezo jul 19, 2009 6:34 pm

Lara werd even later wakker en begon opnieuw hard te trekken. Ze keek naar het meisje dat ze bij het bos tegenkwam. Ze slikte. Niet zij! Dacht ze bang. Ze keek even naar Dark en slikte weer
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hellville.actieforum.com
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Met twee in het donkere gebied - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met twee in het donkere gebied   Met twee in het donkere gebied - Pagina 2 I_icon_minitimezo jul 19, 2009 6:44 pm

Aya merkte dat ene meisje weer op, en ze grijnsde heel even breed. Toch liep ze op die blonde af, want ze haatte het als er blonde duivels rondliepen. Ze keek even naar Dark, en daarna liet ze haar tanden naar de blonde duivelin zien. Ze zou zich niet inhouden om haar te doden, en ze was al zeker niet bang van duivels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Met twee in het donkere gebied - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met twee in het donkere gebied   Met twee in het donkere gebied - Pagina 2 I_icon_minitimezo jul 19, 2009 8:03 pm

Dark keek droog naar Lara en reageerde niet op haar. Hij zag toen Aya en zag dat ze haar tanden liet zien naar Amber. Dark wist dat Aya niet tegen blonde duivelinnen kon en snoof. Hij ging voor Amber staan en keek Aya aan. ''niet doen..'' zei hij tegen haar en keek haar doordringend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Met twee in het donkere gebied - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met twee in het donkere gebied   Met twee in het donkere gebied - Pagina 2 I_icon_minitimezo jul 19, 2009 8:06 pm

Aya bleef grommen naar de blonde duivelin, en ze kwam een stap dichter met een dreigende hap in haar richting. Ze merkte dan dat Dark voor haar ging staan, en ze deed weer een stap naar voren. "Dark ga uit de weg." Zei Aya dan met diezelfde doordringende blik naar hem, en ze deed weer een stap dichter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber

Amber


Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: heel oud omdat ze duivel is maar ziet eruit als 20 jarig meisje
Soort: Duivel
Partner: verliefd net zoals Tessa was....

Met twee in het donkere gebied - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met twee in het donkere gebied   Met twee in het donkere gebied - Pagina 2 I_icon_minitimezo jul 19, 2009 10:28 pm

Amber haar hand veranderde weer en zag wat Dark deed.
ze grijnsde en liep een stukje weg.
toen keek ze om en zag een wolf ze wist meteen dat het een weerwolf was.
ze snoof en geeuwde en was niet bang voor haar dreiging.
toen merkte ze dat Dark voor der ging staan.
haar ogen werden pikzwart en ze kreeg haar pikzwarte staart.
ook kreeg ze 2 zwarte vleugels en ze sprong op.
zo bleef ze vliegen en ze keek de wolf vals aan.
"hoezo snel beoordelen terwijl je me niet eens kent" ze keek haar strak aan.
ze was klaar om iedere aanval te ontwijken.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Met twee in het donkere gebied - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met twee in het donkere gebied   Met twee in het donkere gebied - Pagina 2 I_icon_minitimezo jul 19, 2009 10:30 pm

Aya's klauwen en tanden werden langer, en ze gromde dan ook vals naar haar. Ze praatte verder niet, en ze sprong dan op de blonde duivelin af. Ze raakte deze haar vleugels met haar klauwen, en ze landde achter haar op de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber

Amber


Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: heel oud omdat ze duivel is maar ziet eruit als 20 jarig meisje
Soort: Duivel
Partner: verliefd net zoals Tessa was....

Met twee in het donkere gebied - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met twee in het donkere gebied   Met twee in het donkere gebied - Pagina 2 I_icon_minitimezo jul 19, 2009 10:32 pm

Amber voelde de klauwen tegen haar vleugels.
zo snel was ze niet verslagen en ze snoof.
ze vloog pijlsnel op der af en der hand veranderde in een vlijmscherp mes.
ze stak het mes in de rug van de wolf.
daarna vloog ze hoog op en vloog naar buiten.
"zielig om iemand aan te vallen die je niet kent" ze grijnsde.
haar ogen werden opeens bloedrood en een hoektand werd langer....
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Met twee in het donkere gebied - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met twee in het donkere gebied   Met twee in het donkere gebied - Pagina 2 I_icon_minitimezo jul 19, 2009 10:33 pm

Dark keek op toen Amber veranderde en snoof. Hij wou beide beschermen maar dat kon natuurlijk niet en dus ging maar tussen beide weg en keek hij maar toe. Veel anders kon hij toch niet doen. Aya leek op haar punt vast te staan dat ze Amber wou aanvallen, alleen snapte hij toch niet helemaal waarom. Wizu zat op zijn schouder en keek met een schuin kopje naar de twee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Met twee in het donkere gebied - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met twee in het donkere gebied   Met twee in het donkere gebied - Pagina 2 I_icon_minitimezo jul 19, 2009 10:38 pm

Aya keek haar aan, en ze voelde plots het zilver over haar rug. Ze gromde naar haar, en ze rende haar dan achterna. Ze sprong heel hoog, en ze kon nog net de voet van haar aanraken met haar klauw. Even hoeste ze want het zilver begon nogal te branden, en ze viel dan letterlijk naar beneden. Ze liet een huil horen, en ze lag daar neer op de grond. Ze hoeste weer hard, en ze stond weer op met veel pijn. Ze rilde op haar benen door het zilver, en ze keek naar omhoog waar die duivel zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber

Amber


Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: heel oud omdat ze duivel is maar ziet eruit als 20 jarig meisje
Soort: Duivel
Partner: verliefd net zoals Tessa was....

Met twee in het donkere gebied - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met twee in het donkere gebied   Met twee in het donkere gebied - Pagina 2 I_icon_minitimezo jul 19, 2009 10:43 pm

Amber voelde de klauw in der voet en kneep der ogen dicht.
toen ze die opende was haar hoektand weer normaal.
ook der ogen waren weer pikzwart en ze snoof.
ze zag hoe de wolf viel en ze grijnsde.
ze tilde haar hand op en het veranderde in een geweer.
ook zaten daar zilvere kogels in en ze grijnsd.
"nog een aanval liefje en ik schiet je door je hart".
ze meende het want ze had een hekel aan personen die der aanvielen voor niks.
ze vloog een stuk hoger dat het bijna onmogelijk was om bij haar te komen.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Met twee in het donkere gebied - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met twee in het donkere gebied   Met twee in het donkere gebied - Pagina 2 I_icon_minitimezo jul 19, 2009 10:48 pm

Aya keek naar die duivelin, en ze gromde dreigend naar haar. Ze zag dan dat haar hand in een geweer veranderde, en ze hapte dan ook dreigend ernaar. Ze Dreigde weer om op haar af te gaan, en ze voelde het zilver in haar rug prikken. Ze gromde luid en gevaarlijk, en ze haalde haar klauw naar het geweer uit om deze te breken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Met twee in het donkere gebied - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met twee in het donkere gebied   Met twee in het donkere gebied - Pagina 2 I_icon_minitimezo jul 19, 2009 10:51 pm

Dark stond nog steeds binnen en zag hoe hun naar buiten gingen. Ineens hoorde hij een huil en hij wist dat die van Aya was. Hij rende naar buiten en zag de wond in haar rug. ''Dit gaat niet goed zo, maar wat kan ik doen? weinig erg weinig eigenlijk..'' zei Dark droogjes en snoof geirriteerd. Hij ging buiten tegen de muur staan en keek toe naar de twee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Met twee in het donkere gebied - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met twee in het donkere gebied   Met twee in het donkere gebied - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Met twee in het donkere gebied
Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hellville :: Het Verboden Gebied :: Donkere Brug-
Ga naar: