Hellville
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Kwaad.....

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Kwaad..... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kwaad.....   Kwaad..... - Pagina 3 I_icon_minitimema aug 03, 2009 11:15 am

Dark luisterde naar haar woorden en knikte even. Hij vloog rustig verder terwijl hij wachtte op haar antwoord van zijn vraag. Hij hoorde naar waar ze naar toe wou en slikte even. Hij knikte toen één keer. ''oke dan..'' antwoorde hij emotieloos. Het had eerst bijna somber geklonken maar toch had hij zijn stem net kunnen vervormen. Dan klonk het maar emotieloos, dat was beter geweest dan somber.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Kwaad..... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kwaad.....   Kwaad..... - Pagina 3 I_icon_minitimema aug 03, 2009 11:20 pm

Aya keek Dark even aan, en ze hoorde dan zijn woorden. Ze ging weer met haar hoofd tegen zijn schouder, en ze sloot haar ogen dan ook voor een tijdje. De rede dat ze ernaartoe wilde gaan was omdat ze er al jaren niet meer was geweest, maargoed ze wist enkel niet hoe ze zou reageren als ze daar aankwamen. Ze hield haar ogen gesloten, aangezien ze wat tranen kreeg over het feit dat hun ouders dood waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kwaad.....
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hellville :: Het Buiten Gebied :: De Bossen-
Ga naar: