IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Kwaad.....

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Ayumi

Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

BerichtOnderwerp: Re: Kwaad.....   di jul 28, 2009 10:59 pm

Aya had zijn woorden gehoord, en ze negeerde die gewoon. Ze bleef hem nog steeds likjes en beten geven, en plots werd ze gekietelt door hem. "Aah doe dat niet." Zei Aya dan tegen hem, waardoor ze zich dan plots op hem liet vallen. "Je bent gemeen Dark." Zei ze dan tegen hem, en likte hem weer in het gezicht. Dan deed ze met haar poot zijn haar in de war, en ze bleef met haar gewicht op hem liggen. Plots hoorde ze haar maag nog heviger grommen, en ze negeerde deze weer heel even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Daisuke

Aantal berichten : 271

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

BerichtOnderwerp: Re: Kwaad.....   di jul 28, 2009 11:06 pm

Dark voelde hoe ze op hem viel en kreunde even. Aya was nog best zwaar eigenlijk. Hij voelde weer de likjes en stopte zelf met kietelen. Hij kroop onder haar weg en ging ineens boven op haar liggen. Hij ging op zijn zij liggen en ondersteunde zijn hoofd met een hand. ''hmm lekker kussentje zeg'' zei hij plagerig en hij hoorde toen haar maag grommen. ''zo Aya.. heb je honger?'' vroeg hij en grinnikte even.
Profiel bekijken
Ayumi

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kwaad.....   di jul 28, 2009 11:10 pm

Aya merkte plots dat hij vanonder haar kroop, en ze voelde dan dat hij op haar ging liggen. Ze keek even om naar hem, en ze hoorde dan zijn woorden. "Pas maar op dat dit kussentje niet wild word." Zei ze dan plagerig tegen hem, en hoorde dan zijn vraag plots. "Nou dat is wel logisch als je al dagen niets gegeten hebt é." Zei Aya dan droogjes tegen hem, en ze stond dan plots op met hem op haar rug. Ze rende in het wild rond, en ze deed net alsof ze een stier was die de mens van zijn rug probeerde te gooien.
Profiel bekijken
Daisuke

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

BerichtOnderwerp: Re: Kwaad.....   di jul 28, 2009 11:12 pm

Dark keek droog naar haar. ''naja dat kan ik ook niet weten dat jij niet bleef eten'' antwoorde hij net zo droog terug en hij keek verbaasd op toen ze ineens op stond. Hij dacht even dat hij van haar af viel maar toch bleef hij nog zitten. Hij merkte toen dat ze ineens begon te rennen en hij hield zich goed vast anders flikkerde hij er nog echt van af ook.
Profiel bekijken
Ayumi

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kwaad.....   di jul 28, 2009 11:16 pm

Aya keek even om haar heen, en ze bleef zo wild doen. Ze zou hem er wel af krijgen op de één of andere manier, en ze voelde dan hij zich stevig vast hield. "Als ik de kans had dan kon ik wel eten ja, maar omdat de jagers de hele tijd achter me aanzitten gaat dat niet hé." Zei ze dan weer droogjes, en ze bleef gewoon zo rennen. Dan stond ze plots stil, en ze keek even op. Ze rook een heerlijke geur, en ze merkte dat het van een stuk vlees kwam. "Vlees?" Zei ze dan al mompelend tegen zichzelf, en ze wilde ernaartoe rennen. Iets wat ze niet wist is dat het een val is met een kooi achter.
Profiel bekijken
Daisuke

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kwaad.....   za aug 01, 2009 10:14 pm

Dark hoorde haar woorden en rolde even met zijn ogen omdat ze het zo droog zei. Hij hoorde toen wat ze daarna zei en sprong van haar rug af. Hij ging voor haar staan en keek haar scherp aan. ''even wachten jij'' zei hij scherp tegen haar waarna hij zich omdraaide en naar de plek keek waar de geur vandaan kwam, hij vertrouwde het totaal niet.
Profiel bekijken
Ayumi

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kwaad.....   za aug 01, 2009 10:19 pm

Aya keek hem aan als hij van haar afsprong, en ze wilde een stap zeten. Plots merkte ze dat hij voor haar ging staan, en ze merkte zijn scherpe blik op. Ze rolde even met haar ogen als ze zijn woorden hoorde, en ze deed dan een stap langs hem naar voren. Ze had heel veel honger, en dat kon ze nu even niet tegenhouden omwille van dat de geur in haar neus drong. Ze zette steeds een stap verder, en ze keek hem met een hongerige blik aan. "Ik ga dat vlees echt niet laten liggen Dark." Zei Aya dan tegen hem, en ze rende er dan op af. Haar maag nam de 'controle' over, en ze kwam niet veel later aan bij het vlees. Ze snuffelde heel even, waarna ze dan dichterbij kwam bij het vlees. In haar ogen leek het veilig, en dus liep ze naar het vlees toe. Ze greep het stuk vlees, waarna ze dan plots iets hoorde dichtklappen. "Fijn nu ben ik gevangen in een kooi?" Zei ze droogjes tegen zichzelf, en ze maakte dan lawaai met de kooi.
Profiel bekijken
Daisuke

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kwaad.....   za aug 01, 2009 10:23 pm

Dark keek haar geirriteerd aan en hoorde toen ineens iets dicht klappen. ''niet weer..'' zei hij met een zucht en hij rende er naar toe. Hij zag Aya in de kooi en ging er voor staan. ''waarom ben je dan ook zo koppig!? je weet dat er jagers achter je aan zitten en dan laat je je verd*mme misleiden door een stukje vlees!'' riep hij kwaad waarna hij geroep en gepraat hoorde. Hij keek met een ruk om en zag mensen aan komen. Zijn ogen werden spierwit van woede en hij maakte een veld van elektrischiteit om de kooi heen zodat de jagers er niet zo snel bij konden.
Profiel bekijken
Ayumi

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kwaad.....   za aug 01, 2009 10:27 pm

Aya keek even in het rond, en ze zucht heel even diep. Aya je had beter moeten wachten. Zei Ayumi dan droogjes tegen haar, en Aya zucht alweer even diep. Dan zag ze plots Dark aankomen, en ze keek hem aan. Ze luisterde naar zijn woorden, en ze liet haar oren hangen. "Jij kan tenminste wel eten ik niet." Zei Aya dan zachtjes tegen hem, en ze ging dan maar liggen. Ze hoorde plots mensen afkomen, en ze rolde heel even met haar ogen. "Hoe kon ik nou weten dat het een val was? Je weet dat als ik reuze honger heb niet nadenk." Zei ze dan droogjes tegen hem, en ze merkte plots de elektriciteit op.
Profiel bekijken
Daisuke

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kwaad.....   za aug 01, 2009 10:32 pm

Dark hoorde haar woorden maar half en keek even over zijn schouder naar haar waarna hij de verbaasdkijkende jagers weer aan keek. ''hé misschien is hij ook wel speciaal, laten we hem ook vangen!'' riep een jager en ze grijnsde allemaal. Ze richtte hun geweren op Dark en vuurden af. Dark liet een straal elektrischiteit voor hem verschijnen die de kogels tegen hield en deed een stap naar achteren. ''één stap dichter bij haar is één stap dichter bij jullie dood'' zei hij kil tegen hen en de jagers keken even verbaasd door de elektrischiteits straal die de kogels had tegen gehouden. Onder tussen probeerde een paar andere mensen dichter bij de kooi te komen.
Profiel bekijken
Ayumi

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kwaad.....   za aug 01, 2009 10:36 pm

"Dit is niet de eerste keer dat ze me vangen." Mompelde ze dan heel zachtjes, en ze keek dan naar de jagers die verbaasd keken. Ze grinnikte heel even kort, aangezien ze de woordne van die domme jager hoorde. Ze keek gewoon toe van in de kooi, en ze ging dan zitten op haar kont. Ze had het vlees helemaal binnengekregen, maar het nadeel was dat er een slaapmiddel was opgedaan. Ze hoorde dan plots de woorden van Dark, en ze voelde zich plots slaperig worden. Ze ging weer liggen, en probeerde haar ogen open te houden wat niet zo gemakkelijk was. Ze zag hoe enkele mensen dichter probeerde te komen, en ze gromde naar hen. Niet veel later viel ze plots inslaap, en ze lag er dan ook gek bij.
Profiel bekijken
Daisuke

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kwaad.....   za aug 01, 2009 10:46 pm

Dark hoorde Aya grommen en hij keek achter zich. Hij zag een paar mensen dichterbij komen en snoof. ''ik had jullie gewaarschuwd!'' riep hij kwaad en hij hief in een snelle beweging zijn armen op waarna er uit de grond ineens elektrischiteit schoot en de mensen vervolgens raakte die dan ook in een klap dood waren. Ineens hoorde hij een schot en hij draaide zich om. Maar voor dat hij nog iets kon doen boorde een kogel zijn schouder in. Dark greep naar zijn schouder en keek even naar Aya die er wel heel erg gek bij lag. ''wat hebben jullie met haar gedaan?!'' riep hij kwaad en hij liet zijn hand op zijn schouder toen weer langs zijn zij hangen. Hij balde zijn vuisten en liet een kleine elektrischiteits straal naar een man toe gaan die vervolgens de sleutels van de riem af tikte en vlogen richting Dark. Dark ving de sleutels op en zag dat ze van de kooi waren. Hij grijnsde lichtjes en keek hun toen weer strak aan. Hij liet de elektrischiteit op hun gaan, sommige jagers konden nog wegrennen maar sommige waren in één klap dood. Dark liet de cirkel elektrischiteit verdwijnen en liep naar de kooi toe.
Profiel bekijken
Ayumi

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kwaad.....   za aug 01, 2009 10:49 pm

Aya lag er daar nogal gek bij te slapen, en ze had niet door wat er gebeurde. Aya word wakker!!! AAAAAAYYYYYYYYYYYYYYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Riep Ayumi in haar, maar er was dus geen reactie bij Aya te merken. Ze bleef gewoon door slapen, en Ayumi merkte dan ook dat Aya aan het slapen was. Fijn nu slaapt ze, maar dan heeft het te maken met dat vlees. Zat er slaapmiddel op ofzo? Zei ze dan al hardop denkend in Aya, en ze zucht dan ook heel even.
Profiel bekijken
Daisuke

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kwaad.....   za aug 01, 2009 11:02 pm

Dark keek naar het slot en stak de sleutel erin waarna het slot zich opende. Hij deed de deur open en stapte de kooi binnen. Hij keek naar de slapende Aya en zijn ogen werden weer normaal. ''fijn nu ligt ze ook nog te slapen'' zei hij droog en rolde licht geirriteerd met zijn ogen, want hij had geen idee dat er slaapmiddel in het vlees had gezeten. Moeizaam tilde hij Aya op zijn rug en liep de kooi weer uit. Hij vroeg zich af of hij Aya wel ver mee zou krijgen want licht was ze absoluut niet.
Profiel bekijken
Ayumi

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kwaad.....   zo aug 02, 2009 11:27 am

Aya lag nog steeds te slapen, en het zou pas een paar uur duren voordat ze weer wakker zou worden. Ze merkte zelfs niet dat Dark wat gezegd had, of dat hij haar op zijn rug tilde voor weg te gaan. Ze lag heerlijk in dromenland waar ze alleen met Dark was, en haar klauwen kwamen automatisch tevoorschijn en trokken zich dan steeds terug.
Profiel bekijken
Daisuke

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kwaad.....   zo aug 02, 2009 11:30 am

Dark voelde soms haar klauwen tegen zijn huid en snoof. ''auw..'' zei hij droogjes. De wond in zijn schouder bloedde zowiezo nog steeds maar daar lette hij nu even niet op. Met veel moeite tilde hij Aya naar een open plek toe. Toen hij daar eenmaal stond legt hij haar vermoeid neer en liet hij zich zelf achterover vallen in het gras. Hij ademde een paar keer diep in en uit en sloot zijn ogen toen even. Hij was er behoorlijk moe door geworden, niet alleen door het tillen van Aya maar ook door dat andere gedoe en hij viel langzaam aan in slaap. Terwijl er onder zijn schouder een klein plasje bloed verscheen door de wond in zijn schouder.
Profiel bekijken
Ayumi

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kwaad.....   zo aug 02, 2009 11:35 am

Na een tijdje werd Aya weer wakker, en ze keek slaperig om haar heen. Ze rook plots bloed, en ze keek dan naar Dark. Ze merkte dat zijn schouder gewond was, en ze ging over hem staan. Ze deed voorzichtig zijn shirt stuk, en ze likte dan voorzichtig aan de wonde. Ze voelde zich een beetje schuldig omdat hij een kogel in zijn schouder had, en heel voorzichtig ging ze met haar klauw opzoek naar de kogel. Ze haalde hem eruit, en ze likte zijn wonde verder schoon. Ze keek heel even naar zijn gezicht, en ze glimlacht dan ook zachtjes. Ze veranderde in een mens, en ze streelde zijn wang voorzichtig. Dan gaf ze hem een kus, en ze stond vlug recht voordat hij wakker werd. Ze keek naar de hemel waarna ze heel even zachtjes zucht, en ze rekt zich dan ook heel even uit.
Profiel bekijken
Daisuke

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kwaad.....   zo aug 02, 2009 3:47 pm

Dark werdt langzaam aan weer wakker. Hij had zo diep geslapen dat hij niks van de actie's van Aya had gemerkt. Hij ging langzaam aan recht zitten en keek met een slaperige blik in het rond. Hij merkte toen dat zijn shirt kapot was en hij zag de wond in zijn schouder die nu ineens wel aardig schoon was. Hij ging recht staan en hij herinnerde zich alles weer. Hij keek weer voor zich en zag Aya in mensen vorm staan. Hij keek haar even strak aan maar zweeg nog wel. Hij wist niet wat er nu nog ging gebeuren, en hij had zo'n idee dat het niet eens wilde weten want ze kregen vast wel weer een ruzie.
Profiel bekijken
Ayumi

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kwaad.....   zo aug 02, 2009 3:51 pm

Aya keek nog steeds naar de hemel, en ze merkte op dat hij wakker was. "Sorry van daarnet maar volgende keer zal ik wel wachten." Zei ze zachtjes tegen hem terwijl ze nog naar de hemel keek, en ze zucht heel even diep. Dan draait ze zich om, en ze omhelsde hem dan even voorzichtig. "Ik kon gewoon niet tegen de honger, maar dat vlees had wel een slaapmiddel in." Zei ze dan verder tegen hem, en ze liet hem heel even niet los.
Profiel bekijken
Daisuke

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kwaad.....   zo aug 02, 2009 4:12 pm

Dark hoorde haar woorden en voelde vervolgens dat ze hem omhelsde. Dark omhelsde maar mee en terwijl zijn kin op haar schouder lag staarde hij scherp voor zich uit. Hij hoorde toen haar andere woorden en zuchtte diep. ''geeft niet, en dat heb ik gemerkt ja dat dat er in zat, ik moest je helemaal naar hier tillen'' zei hij met een zucht en staarde nog steeds voor zich uit terwijl hij Aya nog steeds omhelsde.
Profiel bekijken
Ayumi

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kwaad.....   zo aug 02, 2009 4:15 pm

Aya hield hem nog steeds vast, en ze hoorde dan zijn woorden. "Het spijt me Dark." Zei ze dan zachtjes tegen hem, en ze bleef gewoon zo bij hem zitten. Ze wilde hem niet meer loslaten, en ze sluit dan haar ogen voor een tijdje. Ze ging dichter tegen hem staan, en ze hoorde dan Ayumi praten. Ze negeerde haar woorden gewoon, en ze kijkt hem dan in de ogen aan.
Profiel bekijken
Daisuke

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kwaad.....   zo aug 02, 2009 4:39 pm

Dark ging ook weer wat rechter staan en keek haar aan. Hij had haar woorden gehoord en hij keek even naar de grond waarna hij haar weer aan keek. Zijn blik was gewoon, je zag geen vrolijkheid maar ook geen woede. '' 't geeft niet, het is nu voorbij.. teminste voor voorlopig wel..'' antwoorde hij zacht op haar woorden en bleef nog wel dezelfde gewone blik houden.
Profiel bekijken
Ayumi

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kwaad.....   zo aug 02, 2009 5:51 pm

Aya kijkt hem aan in de ogen, en ze liet hem daarna weer los. Ze draaide zich om met haar rug naar hem toe, en ze keek wat in het rond. Ze wist dat ze hier niet te lang kon blijven, en ze zucht dan ook heel even diep. Ze hoorde zijn woorden, en ze draait zich dan om. "Ik denk dat we beter ergens anders naartoe kunnen gaan, aangezien het hier niet veilig meer is." Zei Aya dan met een zucht, en ze keek hem rustig aan. "Dark wanneer kan het weer zoals vroeger worden? Dat we met 2 veel plezier maken zoals in de tuin." Vroeg ze dan aan hem, en ze keek dan naar de grond.
Profiel bekijken
Daisuke

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kwaad.....   zo aug 02, 2009 6:44 pm

Dark luisterde naar haar woorden en voelde hoe ze hem weer los liet. Het voelde wel goed dat hij even zo met haar had gestaan. ''ja laten we maar gaan'' zei hij kortaf en snoof even waarna zijn vleugels verschenen. Hij hoorde toen wat ze daarna zei en zag dat ze zich omdraaide. Hij liep naar haar toe en legde een hand op haar schouder. Hij keek haar serieus aan en zuchtte even. ''we kunnen het zelf weer maken zoals vroeger, maar dan moet het ook lukken en moeten we er voor open staan'' antwoorde hij waarna hij haar optilde en zijn vleugels spreidde. Hij vloog een heel eind omhoog en ging daarna gewoon recht vooruit. Hij keek strak voor zich uit. ''waar zullen we heen gaan? of waar wil jij heen?'' vroeg hij.
Profiel bekijken
Ayumi

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kwaad.....   zo aug 02, 2009 11:30 pm

Aya voelde plots een hand op haar schouder, en ze keek Dark dan ook aan. Ze had naar zijn woorden geluisterd, en ze dacht dan heel even kort na. "Ik sta er wel voor open, en ik wil je echt niet kwijt aan anderen. Je bent de enige van mijn familie die ik nog heb, en ik zou niet weten wat ik zonder je moet doen. Stel dat ik opeens weer die woede aanvallen heb, en jij er niet bent die me kan kalmeren dan zal dat voor grote problemen zorgen enz." Zei Aya dan tegen hem, en ze werd dan plots opgetild. Ze keek hem rustig aan, en ze sloeg haar armen om zijn hals heen. "Ik wil graag nog eens naar ons huis gaan, aangezien ik het daar wel mis." Zei ze dan zachtjes tegen hem, en ze plaatste haar hoofd dan tegen zijn schouder.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Kwaad.....   

Kwaad.....
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Oproep aan de slechte paarden (Voorbereiding op oorlog) iedereen die slecht is is welkom

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hellville :: Het Buiten Gebied :: De Bossen-
Ga naar: