Hellville
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Onder hypnose

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Onder hypnose Empty
BerichtOnderwerp: Onder hypnose   Onder hypnose I_icon_minitimema aug 10, 2009 9:28 pm

Aya was rustig aan het rond wandelen in haar mensenvorm, en ze hoorde dan Ayumi in haar praten. Ze grinnikte heel even zachtjes, en ze liep dan gewoon rustig verder. Plots uit het niets kwam er een demon op haar af, en net als ze wilde aanvallen zag ze een vreemd ding heen en weer bewegen. Ze volgde dat met haar ogen, en ze hoorde dan de stem van de demon. "Je word stilaan slaperig, en je luistert enkel naar wat ik je zeg. Ga en dood de duivel genaamd Dark." Zei de demon dan tegen haar, en Aya keek hem dan aan. "Ja meester." Zei ze dan tegen hem, en ze liep dan opzoek naar Dark. Ze liep over de weilanden en akkers heen, en ze zocht naar Dark. Ze moest hem vermoorden, en Ayumi leek nu wel bezorgd te worden. Gelukkig was zij niet onder de invloed van de hypnose, en ze zou Dark wel waarschuwen van wat er met Aya aan de hand is. Alleen zal ze waarschijnlijk niet veel controle hebben over haar, en ze zucht heel even diep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Onder hypnose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder hypnose   Onder hypnose I_icon_minitimema aug 10, 2009 9:39 pm

Dark had gezocht naar Aya en liep met zijn handen in zijn zakken over de akkers. Zijn vleugels waren gevouwen en hij liep rustig verder. Hij zag ineens een schim verderop en zag toen dat het Aya was. Hij was nog wel wat kwaad op haar maar toch liep hij maar naar haar toe. ''hé zus'' zei hij rustig maar wel lichtjes scherp al vondt hij wel dat Aya wat raar uit de ogen keek. Hij keek even strak naar haar en spreidde zijn vleugels. Hij deed een paar stappen naar achteren en snoof. ''Aya?'' zei hij vragend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Onder hypnose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder hypnose   Onder hypnose I_icon_minitimema aug 10, 2009 9:45 pm

Aya liep nog steeds door opzoek naar Dark, en plots zag ze hem naar haar afkomen. Ze zorgde dat ze klauwen had, en ze liep dan op hem af. Ayumi merkte plots Dark op, en ze wist niet wat ze moest doen. Aya stapte gewoon naar voren als hij naar achteren ging, en haar tanden begonnen te groeien. Ze moest hem doden van de demon die ze haar meester noemde, en ze viel Dark dan plots aan. Plots verscheen Ayumi nog voordat Aya hem kon aanvallen, en ze keek hem aan in de ogen. "Dark ren ze is gehypnotiseerd door een demon en moet jou doden." Zei Ayumi dan die Aya probeerde tegen te houden, en ze zakte dan door haar benen. Ze kon haar niet lang tegenhouden, aangezien Aya sterker was dan anders door die demon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Onder hypnose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder hypnose   Onder hypnose I_icon_minitimema aug 10, 2009 9:48 pm

Dark keek verbaasd op toen Aya op hem af stapte en haar tanden en klauwen verschenen. ''ow dus nou ben jij ineens kwaad?! En waarom dan wel?!'' snauwde hij kwaad naar haar en zijn ogen werden ineens spier wit. Hij vloog iets omhoog en hoorde de woorden van Ayumi al niet meer, hij merkte zelfs nauwlijks dat ze tevoorschijn was gekomen. Lichtjes hoorde je gerommel door de lucht en de lucht werdt behoorlijk duister grijs. Ineens schoot er een bliksemstraal door de lucht. Er liepen elektrischiteits straaltjes over de armen van Dark heen, klaar om te verdedigen of om aan te vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Onder hypnose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder hypnose   Onder hypnose I_icon_minitimema aug 10, 2009 9:52 pm

Ayumi keek naar Dark, en ze gilde zijn naam even. Dit omdat hij haar niet gehoord had, en plots nam Aya het weer over. Ayumi wist niet wat doen, en ze kon nu maar enkel toekijken. Aya nam een aanloop om dan vervolgens naar omhoog te springen, en ze greep Dark dan bij zijn voet. Ze zette haar klauwen in zijn voet, en ze haalde hem dan ineens neer. Ayumi wist echt niet wat doen, en ze bedacht zich dan even iets. Ze zou tevoorschijn komen om de elektrische aanvallen op te vangen ookal kon het haar dood worden, en ze bleef alert op Aya. Plots sprong ze op Dark, en ze beet hem in zijn vleugel. Aya zelf wist niet wat ze aan het doen was ondanks de hypnose, en ze zou het zich helaas wel herinneren want de demon had daarvoor gezorgd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Onder hypnose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder hypnose   Onder hypnose I_icon_minitimema aug 10, 2009 10:21 pm

Dark keek verbaasd op toen hij naar beneden werdt getrokken en voelde tenslotte de beet in zijn vleugel en schreeuwde een keer. Hij bracht zijn handen naar de borst van Aya en liet een harde schok van elektrischiteit over haar heen gaan. Hij balde zijn vuisten toen meer en een bliksem straal vloog door de lucht en vloog toen ineens op Aya af. Dark kroop onder tussen onder Aya weg, en er scheurde een stuk van zijn vleugel af. Hij kreunde even en deed nog een paar stappen naar achteren aangezien hij nu niet snel meer kon opstijgen. De bliksemstraal ging onder tussen met hoge snelheid op Aya af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Onder hypnose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder hypnose   Onder hypnose I_icon_minitimema aug 10, 2009 10:26 pm

Aya voelde de schok, en ze wilde hem weer aanvallen. Dan merkte ze de bliksemstraal op, en ineens verscheen Ayumi op de plek. Ze keek naar Dark, en voelde dan de bliksemstraal tegen haar aan. Ze gilde van de pijn, maar vond dat ze dit moest doen. Ze trilde dan ook helemaal, en ze keek naar Dark. Ze kreeg tranen van de pijn, en ze zag wat zwart voor de ogen. "Dark Aya is gehypnotiseerd, alstublieft stop hiermee." Zei ze dan met betraande ogen, en ze stond dan wankelend recht. Ze voelde dat Aya weer wilde komen, maar ze probeerde haar tegen te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Onder hypnose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder hypnose   Onder hypnose I_icon_minitimema aug 10, 2009 10:30 pm

Daisuke had alles gezien. ''Dark hou op! je doet Ayumi pijn..'' zei Daisuke snikkend in Dark. Dark hoorde het niet, hij ademde onregelmatig en er verschenen elektrischiteits ballen om zijn handen. Hij strekte een arm uit en schoot de bal af, hij vloog pijl snel op Ayumi af. Dark was zijn controle weer kwijt geraakt en stoppen kon hij nu niet meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Onder hypnose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder hypnose   Onder hypnose I_icon_minitimema aug 10, 2009 10:34 pm

Ayumi keek met angst naar Dark, en ze zag dan de elektrische ballen. Ze deinsde achteruit van angst, en ze voelde dan plots de bal haar raken. Ze gilde het uit van de pijn, en ze zakte weer door haar benen. "DAAAAAAAAAAARRRRRRKKKKKKKKKKKKKK" Riep Ayumi heel luid, en ze voelde dat ze bewusteloos zou gaan raken. Toch probeerde ze zich sterk te houden, en ze zorgde er gelijk ook voor dat Aya niet tevoorschijn kwam. Dat mocht niet aangezien ze onder hypnose zat, en ze bleef angstig kijken naar Dark. Ze hoestte wat bloed uit, en ze trilde nog steeds over haar hele lichaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Onder hypnose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder hypnose   Onder hypnose I_icon_minitimema aug 10, 2009 10:46 pm

Dark strekte zijn andere arm waar aan de hand ook een elektrischiteits bal zat. ''Aya zou niet kwaad moeten wezen, ik zou dat eerder nog moeten wezen. Na dat briefje dat in het huis was'' gromde hij en vuurde de elektrischiteits bal af. ''Dark laat d'r met rust!'' riep Daisuke kwaad en wanhopig. Daisuke voelde zich behoorlijk machteloos, Dark was zoveel sterker dan hij dat hij gewoon niet tegen hem kon vechten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Onder hypnose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder hypnose   Onder hypnose I_icon_minitimema aug 10, 2009 10:51 pm

Ayumi voelde weer een bal, en ze gilde van de pijn. "Welk briefje?" Vroeg Ayumi aan hem, en ze keek hem dan aan. Ze voelde hoe Aya de controle wilde overnemen, maar dat liet ze echter niet toe. Ze stond dan op om naar Dark te stappen, en ze slikte heel even. Dan gaf ze Dark plots een kus op de lippen, maar dan in de hoop dat hij zou stoppen. Ze ging dan weer naar achteren, en ze moest neer zitten van de pijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Onder hypnose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder hypnose   Onder hypnose I_icon_minitimema aug 10, 2009 11:03 pm

Dark snoof en keek haar strak aan terwijl bliksemstralen nog steeds door de lucht schoten en je gerommel hoorde. Het gaf een aanstaanjagend gevoel en Dark keek kort naar zijn vleugel waarna hij zijn blik weer op Ayumi richtte. ''dat briefje dat in ons huis was, ik vondt het. Er stond op dat degene die het geschreven had onze adopties ouders had vermoord. En nu willen ze mij. Maar het briefje was aan haar. Het is haar schuld dat mijn ouders dood zijn!'' riep hij kwaad en je hoorde een harde knal in de lucht die door de pure woede van Dark kwam. Een traan liep langs zijn wang en hij keek kwaad naar Ayumi. Ineens voelde hij haar lippen op de zijne en zijn ogen werden even groot. Hij deed een stap naar achteren en zag haar door haar benen zakken. Hij deed nog een paar stappen naar achteren en keek naar de grond. Een schaduw viel over zijn ogen waardoor je diet niet zag. ''het is haar schuld..'' zei hij snikkend en balde zijn vuisten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Onder hypnose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder hypnose   Onder hypnose I_icon_minitimema aug 10, 2009 11:08 pm

Ayumi voelde zich zwakker worden, en ze hoorde zijn woorden. "Daar weet zij niets van Dark." Zei ze dan tegen hem, en ze voelde dan dat haar rug open lag. Ze rilde op haar benen, en ze wist niet meer wat te doen. "Zij heeft daar niets mee te maken." Zei ze dan tegen hem, en plots viel ze bewusteloos neer. Er kwam een plas bloed onder haar tevoorschijn, en ze trilde heel erg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Onder hypnose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder hypnose   Onder hypnose I_icon_minitimema aug 10, 2009 11:12 pm

Dark keek op toen hij iets hoorde en zag Ayumi liggen. Hij had haar woorden gehoord maar hij wilde het niet geloven. ''Dark ga haar helpen!'' riep Daisuke wanhopig in hem. ''nee.. ze verdient dit, alletwee..'' zei hij en snoof. Hij keek voor kort naar zijn vleugel en toen weer terug naar Ayumi. ''je bent echt je verstand kwijt geraakt he..'' zei Daisuke droog en kwaad. En deels was dat ook wel zo. Dark had geen idee van wat hij echt deed. De woede had hem overgenomen, en als niemand hem stopte dan bleef dit zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Onder hypnose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder hypnose   Onder hypnose I_icon_minitimema aug 10, 2009 11:15 pm

Ayumi haar rug bleef bloeden, en ze bleef ook bewusteloos. Plots verschenen de echte ouders van Aya, en ze stonden naast Dark. Zij wisten de echte reden waarom ze dat deden, en uit het niets lieten ze het Dark zien. "Kijk hier maar eens naar." Zei haar vader tegen Dark, en hij liet hem de waarheid zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Onder hypnose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder hypnose   Onder hypnose I_icon_minitimedi aug 11, 2009 7:46 pm

Dark keek verbaasd op toen hij twee andere zag. Hij zag toen een beeld voor zich en keek er naar. Niet dat hij een keus had eigenlijk. Hij zag wat er gebeurde en zijn ogen werden langzaam aan weer normaal. Zijn adem werdt weer normaal en hij keek met grote ogen toe. ''ze deden het om haar te kwellen.. Dat is wat ik dus bedoelde, het is haar schuld dat mijn ouders dood zijn!'' riep hij dat laatste kwaad en hij zag toen de man die Aya hypnotiseerde. ''dat meen je toch niet..'' mompelde hij en snoof. Hij rolde even met zijn ogen en zuchtte diep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Onder hypnose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder hypnose   Onder hypnose I_icon_minitimedi aug 11, 2009 7:51 pm

Haar vader keek hem aan, en hij zucht heel even diep. "Ze zijn eigenlijk achter haar aan omdat ze een kracht bezit Dark, en ze wist niets van dat ze dit zouden doen enz. Niemand wist het dat demonen achter haar aanzaten, en wij vinden het erg voor je dat je ouders dood zijn, maar wij zijn ook vermoord door die demonen. Je moest eens weten hoe moeilijk je adoptiezus het heeft, en nu is ze ook nog gehypnotiseerd om jou te doden dankzij een demon. Ze kon zich er niet tegen verzetten, en als ze dat kon dan had ze die demon vermoord en jou niet verwond." Zei haar vader dan met een diepe zucht, en hij keek dan naar Ayumi. "Waarom denk je dat men Aya in Ayumi hebben gestopt? Omdat ze dan veiliger was bij Ayumi, hoewel het nu te laat is." Zei hij dan verder terwijl hij naar de grote plas bloed onder Ayumi toonde. Ayumi was nog steeds bewusteloos, en de wonden op haar rug zouden niet genezen als Aya weer gewoon is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Onder hypnose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder hypnose   Onder hypnose I_icon_minitimedi aug 11, 2009 7:54 pm

Dark luisterde naar de woorden van de vader en keek kort naar hem. ''zo heb ik het niet bekeken.. heb ik nog nooit in mijn hele leven gedaan eigenlijk..'' zei hij met een zucht en keek toen naar de plas bloed. ''Hoe kan ik de hypnose bij haar weg halen?'' vroeg Dark aan de vader terwijl hij nog steeds naar Ayumi keek. Hij kreeg spijt, het was zijn schuld dat ze daar zo lag, en nog even en ze kon wel dood zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Onder hypnose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder hypnose   Onder hypnose I_icon_minitimedi aug 11, 2009 7:58 pm

Hij keek hem aan, en hij luisterde naar zijn woorden. "Tja je dacht altijd dat ze gelukkig was waarschijnlijk, maar dat was ze nooit echt." Zei hij dan rustig tegen hem, en hij keek dan wat in het rond. Hij deed zijn hand naar Dark zijn vleugel, en deze werd in één opslag herstelt. "Vlieg omhoog en dan zal je een demon niet ver van jullie zien met een gemene grijns op zijn gezicht, en je moet hem dan vermoorden zodat de hypnose zal stoppen. Er is alleen waarschijnlijk één probleem, en dat is dat de kans groot is dat ze het zich herinnert van wat er met haar net is gebeurd." Zei hij dan kalm tegen hem, en hij knikt heel even kort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Onder hypnose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder hypnose   Onder hypnose I_icon_minitimedi aug 11, 2009 9:00 pm

Dark keek naar haar en zuchtte even. ''als ze zich herinnert van wat er is gebeurd dan mag ze me vermoorden als het moet, ik heb haar aan gevallen omdat ik me weer niet in bedwang kon houden.'' zei Dark en hij keek even naar zijn vleugel waarna hij verder zweeg en omhoog vloog. Hij keek in het rond en zag verderop iemand staan. Hij leek veel op de beschrijving van de vader van Aya. En Dark vloog pijlsnel op de demoon af. ''jij! Jij zult snel het witte licht zien vriend!'' riep Dark kwaad en er vormde een elektrischiteits bal om zijn hand en Dark schoot die af op de demoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Onder hypnose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder hypnose   Onder hypnose I_icon_minitimedi aug 11, 2009 9:05 pm

Hij keek haar aan, en hij schud heel even zijn hoofd. "Aya zou je nooit vermoorden, en dat moet jij weten. Ze houd veel van je, en ze wilt je niet verliezen. Het liefste willen we dat je bij haar blijft voordat de kracht in haar zou ontwaken, en dan is iedereen in gevaar." Zei hij dan tegen hem, en hij bleef gewoon staan bij Ayumi. De plas bloed werd echter nog groter, en ze verzwakte dan ook helemaal. De demon merkte dan Dark op, en hij grijnsde breed. "Denk je nou echt dat je mij kan tegenhouden, en je vergeet helaas dat Aya nu van mij is." Zei de demon dan tegen hem, en plots voelde hij de bal op zich. "Is dat alles?" Zei de demon dan met een brede grijns, maar om eerlijk te zijn had hij wel pijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Onder hypnose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder hypnose   Onder hypnose I_icon_minitimedi aug 11, 2009 9:22 pm

Dark hoorde zijn woorden en lande voor hem. Hij gaf hem een harde maar dan ook echt harde klap tegen zijn kaak, puur uit woede. Daarna pakte hij de demoon bij zijn nek met een hand en zonder ook maar een aarzeling kneep Dark de keel fijn, teminste voor zover dat kon natuurlijk. ''jij zult spijt krijgen dat je hier aan begonnen bent jij vuile demoon'' snauwde Dark naar hem waarna hij de demoon op de grond smeet en zijn ogen spierwit werden. De lucht werdt donker boven hun en je hoorde weer gerommel. Dark hield zijn armen naast zich en balde zijn handen tot vuisten. Ineens schoot er een pijl snelle bliksem straal uit de lucht richting de demoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Onder hypnose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder hypnose   Onder hypnose I_icon_minitimedi aug 11, 2009 10:04 pm

De demon grijnsde breed, en hij keek Dark aan. Hij zou hem wel doden, en plots voelde hij zijn hand om zijn keel. De demon snakte naar adem, en hij haalde uit met zijn vuist. Hoewel de demon niet zo sterk was als het leek, en hij hoorde dan de woorden van Dark. Plots zag hij de bliksem, en hij werd dan geraakt door het hart. De demon viel plots de grond op, en hij bewoog niet meer. Met Ayumi ging het steeds slechter en slechter, waarna Aya dan plots uit hypnose was geraakt. Ze schrok toen Ayumi bewusteloos lag, en ze wist niet wat doen. Ze herinnerde zich alles, maar nu durfde ze echt niet meer uit ayumi te gaan. Tranen rolde over haar wangen, en ze rilde dan ook in Ayumi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Onder hypnose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder hypnose   Onder hypnose I_icon_minitimedi aug 11, 2009 10:11 pm

Dark keek woest toe hoe de demoon dood neer viel. ''had je maar niet zo achtelijk moeten wezen'' zei Dark en spuugde naar de demoon waarna hij zijn vleugels spreidde en terug naar Ayumi vloog. Hij landde vlakbij haar en zakte door zijn knieén. Hij zag het bloed onder zijn handen en slikte. Hij legde een hand op Ayumi haar schouder en schudde die zachtjes. "Ayumi..?'' vroeg hij zachtjes. ''Ayumi!?'' riep hij toen en schudde wat harder. Hij keek naar haar en een schaduw viel over zijn ogen. ''alsjeblieft ga niet dood.. je mag ons niet achter laten..'' snikte hij toen en een paar tranen gleden langs zijn wangen. ''als je weer beter bent en Aya komt tevoorschijn dan mag je me best vermoorden, dat verdien ik tenslotte wel..'' zei hij zacht en legde een hand voorzichtig op de plek van haar hart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Onder hypnose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder hypnose   Onder hypnose I_icon_minitimedi aug 11, 2009 10:19 pm

Ayumi was nog steeds bewusteloos, en ze leek wel in een eindeloze gang te lopen. Ze wist niet wat er gebeurde, en ze hoorde dan ook Dark zijn stem. Ze liep op zijn stem af, maar er kwam maar geen einde aan de gang. Ze wilde het opgeven, maar dat deed ze niet ze moest naar Dark toe. Aya voelde het geschud ook, en ze keek dan vanuit Ayumi naar Dark. Ze zag tranen over zijn wangen gaan, en ze had zelf ook tranen. Plots hoorde ze dan zijn andere woorden, en ze besloot maar om tevoorschijn te komen zodat Ayumi kon herstellen. Plots lag Aya op de plek in het bloed, en ze keek naar haar broer. "Dark ik wilde je geen pijn doen noch vermoorden, alleen ik kon het niet tegenhouden." Zei Aya dan tegen hem, en ze vloog hem met tranen in de ogen om de hals. "Ook wist ik niets van dat briefje, en je hebt blijkbaar gelijk dat het mijn schuld is." Zei Aya dan met tranen, en ze drukte haar stevig tegen hem aan. Ze trilde dan ook van angst, en ze huilde dan ook. "Ik.....ik zal weggaan als je dat liever hebt." Zei ze dan tegen hem, en ze hield hem nog altijd vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onder hypnose Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder hypnose   Onder hypnose I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onder hypnose
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hellville :: Het Dorp :: Akkers-
Ga naar: