Hellville
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Terug thuis

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Mikaru

Mikaru


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: beide 16
Soort: Duivel
Partner: Akako: houd van Ayumi - Mikaru: houd van Fable

Terug thuis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 3 I_icon_minitimedo aug 13, 2009 8:13 pm

Akako gleed met beide handen naar de borst van Ayumi. Hij begon ze langzaam te masseren en dan steeds op een sneller tempo. Hij kuste langzaam haar buik en ging steeds lager.
Mikaru gaf Fable nog een zoen en ging naast haar liggen. Hij kroop onder de dekens en ging dicht tegen haar aan liggen. Hij voelde haar rug tegen zijn buik en hij legde zijn arm om haar heen. "Ik hou van jou..." zei hij zachtjes tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Terug thuis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 3 I_icon_minitimedo aug 13, 2009 8:15 pm

Ayumi keek naar hem, en ze voelde zijn beide handen op haar borsten. Ze glimlacht heel even kort, en ze genoot dan van de massage. Ze keek toe hoe hij steeds lager ging, en ze sloot haar ogen dan ook gewoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaru

Mikaru


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: beide 16
Soort: Duivel
Partner: Akako: houd van Ayumi - Mikaru: houd van Fable

Terug thuis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 3 I_icon_minitimedo aug 13, 2009 8:16 pm

Akako genoot helemaal en gaf haar een klein likje tussen haar benen. Hij begon met zijn andere hand langzaam te wrijven en grijnsde even naar Ayumi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Terug thuis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 3 I_icon_minitimedo aug 13, 2009 8:36 pm

Ayumi voelde plots een likje tussen haar benen, en ze gaf een korte kreuntje. Ze kijkt hem aan, en ze bloosde wel een beetje. Hij zou haar eerste zijn, maar ze was wel goed ontspannen dus pijn zou ze niet gaan leiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fable

Fable


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 26-07-09

Character sheet
Leeftijd: 15
Soort: Cerberus
Partner: My love, Mikaru ^^

Terug thuis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 3 I_icon_minitimevr aug 14, 2009 3:35 pm

Fable voelde hoe Mikaru tegen haar aan ging liggen en ze merkte dat ze onder de dekens lagen. Ze voelde zijn buik tegen haar rug en glimlachtte lichtjes. Ze merkte toen ook zijn arm om haar heen en ze hoorde zijn woorden. Ze draaide zich om en keek hem licht glimlachend aan. ''ik hou ook van jou hoor, schatje'' zei ze en dat 'schatje' zei ze op een plagerige toon. Ze keek hem met licht glinsterende ogen aan en ze gaf hem toen een wat langere zoen op de mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaru

Mikaru


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: beide 16
Soort: Duivel
Partner: Akako: houd van Ayumi - Mikaru: houd van Fable

Terug thuis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 3 I_icon_minitimeza aug 15, 2009 7:35 pm

Mikaru grijnsde even na die zoen. Hij had de plagerige toon wel opgemerkt. Hij ging boven op haar zitten en begon haar te kietelen. Hij grijnsde breed. "Mij een beetje plagen...ik plaag je wel terug...schatje" zei hij en glimlachtte.
Akako begon Ayumi tussen haar benen te strelen en grijnsde. Hij gaf nog een kort likje en daarna streelde hij verder. Hij bleef haar constant aankijken en genoot ook volop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Terug thuis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 3 I_icon_minitimeza aug 15, 2009 7:38 pm

Ayumi bloosde dan ook als hij haar streelde, en ze genoot er dan ook van. Ze voelde weer een likje, en ze kreunde zachtjes van genot. Ze sloot dan haar ogen om het genot wat meer te verdragen, en ze plaatste haar handen naast haar lichaam. Ze zou de lakens grijpen als hij het tempo enz zou verhogen, en ze probeerde de blosjes weg te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fable

Fable


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 26-07-09

Character sheet
Leeftijd: 15
Soort: Cerberus
Partner: My love, Mikaru ^^

Terug thuis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 3 I_icon_minitimeza aug 15, 2009 7:40 pm

Fable keek droog naar hem toen hij op haar ging zitten en hoorde toen zijn woorden. Ze wist niet wat hij ging doen maar merkte dat al gauw genoeg toen ze het gekietel voelde. Ze kneep haar ogen dicht en lachtte. Ze probeerde zijn handen te pakken wat niet echt lukte. ''haha hou op hou op!!'' riep ze lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaru

Mikaru


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: beide 16
Soort: Duivel
Partner: Akako: houd van Ayumi - Mikaru: houd van Fable

Terug thuis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 3 I_icon_minitimeza aug 15, 2009 7:46 pm

Mikaru stopte met kietelen en boog zich voorover. Hij gaf haar een klein kusje in haar nek. "Vroeg iemand mij om te stoppen.." zei hij plagend. Hij ging weer naast haar liggen. Plagen kon hij wel maar hij wist ook wanneer te stoppen.
Akako begon langzaam het tempo te verhogen. Hij keek haar nog steeds aan en grijnsde. Hij sloot zijn ogen en keek daarna weer naar haar. Hij zou alles van de afgelopen week inhalen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fable

Fable


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 26-07-09

Character sheet
Leeftijd: 15
Soort: Cerberus
Partner: My love, Mikaru ^^

Terug thuis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 3 I_icon_minitimeza aug 15, 2009 7:52 pm

Fable lachtte nog steeds en merkte toen dat hij stopte. Ze voelde het kusje in haar nek en glimlachtte lichtjes. Ze hoorde toen zijn woorden en keek hem met een nep zielig gezichtje aan toen hij weer naast haar kwam liggen. ''flauwerik'' zei ze op een nep zielig toontje tegen hem en gaf hem een duwtje waarna ze met haar rug naar hem toe ging liggen en zich niet kon inhouden om even een keer te grinniken. Ze was wel benieuwd naar de reactie van Mikaru.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaru

Mikaru


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: beide 16
Soort: Duivel
Partner: Akako: houd van Ayumi - Mikaru: houd van Fable

Terug thuis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 3 I_icon_minitimeza aug 15, 2009 7:59 pm

Mikaru keek haar even nietsbegrijpend aan. Niet veel later pakte hij haar om haar middel en trok haar tegen hem aan. "Ik kan ook wel doorgaan als je dat liever hebt." zei hij zachtjes en grinnikte even. Hij keek haar aan en glimlachtte. Hij begon opnieuw te kietelen en grijnsde weer. Met zijn charkra vormde hij nog twee handen die haar ook begonnen te kietelen. Nu werdt ze gekieteld door vier handen tegelijkertijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fable

Fable


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 26-07-09

Character sheet
Leeftijd: 15
Soort: Cerberus
Partner: My love, Mikaru ^^

Terug thuis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 3 I_icon_minitimeza aug 15, 2009 8:05 pm

Fable keek verbaasd op toen ze twee armen omzich heen voelde en Mikaru weer tegen zich aanvoelde. ''nee niet doen..'' zei ze zacht tegen hem maar ze voelde kort daarna weer gekietel en voelde het toen ineens dubbel. Ze lachtte en had moeite om niet te stikken door al dat gelach. Ze kneep haar ogen dicht en probeerde zijn handen vast te pakken wat even later ook lukte maar ze voelde nog steeds gekietel wat ze deels niet snapte hoe dat kon maar ze lachtte nog wel. ''hou op hou op!!'' riep ze lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaru

Mikaru


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: beide 16
Soort: Duivel
Partner: Akako: houd van Ayumi - Mikaru: houd van Fable

Terug thuis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 3 I_icon_minitimeza aug 15, 2009 8:08 pm

Mikaru stopte opnieuw en de handen verdwenen toen zij die van hem pakte. Hij gaf haar een zoen en grinnikte. "Jij weet ook niet wat je wilt.." zei hij plagend. Hij streelde haar haar en hield haar vast. Hij glimlachtte en genoot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fable

Fable


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 26-07-09

Character sheet
Leeftijd: 15
Soort: Cerberus
Partner: My love, Mikaru ^^

Terug thuis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 3 I_icon_minitimeza aug 15, 2009 8:10 pm

Ze merkte dat hij stopte en haalde een keer diep adem. ''hé ik had er niet om gevraagd om gekieteld te worden'' zei ze en stak haar tong naar hem uit waarna ze zijn lippen weer op de hare voelde. Ze zoende hem terug en keek hem met een lief glimlachje aan. Ze bleef dicht tegen hem aanliggen en gaf hem nog een zoentje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaru

Mikaru


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: beide 16
Soort: Duivel
Partner: Akako: houd van Ayumi - Mikaru: houd van Fable

Terug thuis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 3 I_icon_minitimeza aug 15, 2009 8:15 pm

"En ik had er niet om gevraagd om geplaagd te worden." zei hij erachteraan maar hij maakte het al weer gauw goed door haar een zoen te geven. Hij glimlachtte en keek haar diep in de ogen. Zijn hart ging tekeer en hij was erg blij. Hij gaf haar nog een kusje en grinnikte even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fable

Fable


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 26-07-09

Character sheet
Leeftijd: 15
Soort: Cerberus
Partner: My love, Mikaru ^^

Terug thuis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 3 I_icon_minitimeza aug 15, 2009 8:22 pm

''hmm ja dat is zo'' antwoorde ze zag en ging met haar hand strelend over zijn wang heen. Ze keek hem rustig maar ook diep in de ogen aan en ook haar hart ging als een gek tekeer in haar borst. Ze was zo verliefd op Mikaru geworden, terwijl ze eerder nooit gedacht had dat ze nog echt echtte liefde zou vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Terug thuis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 3 I_icon_minitimeza aug 15, 2009 8:23 pm

Ayumi kreunde iets luider van genot, en ze greep de lakens dan ook vast. Ze genoot er echt heel veel van, en ze keek hem heel even aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaru

Mikaru


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: beide 16
Soort: Duivel
Partner: Akako: houd van Ayumi - Mikaru: houd van Fable

Terug thuis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 3 I_icon_minitimeza aug 15, 2009 8:34 pm

Akako hoorde dat ze genoot en bracht voorzichtig een vinger naar binnen. Hij grijnsde en begon haar te masseren. Hij gaf haar een kusje op de buik en keek haar aan.
Mikaru voelde haar hand op haar wang en glimlachtte. Hij had in al die tijd dat hij zoveel fans achter hem aan had nooit zo goed gevoeld bij een meisje. Hij gaf haar een kus en ging nog dichter tegen haar aan liggen. Hij hield van haar en glimlachtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Terug thuis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 3 I_icon_minitimeza aug 15, 2009 8:36 pm

Ayumi kreunde wat luider, en ze genoot er echt heel veel van. Ze voelde zweet opkomen, en haar wangen werden wat roder. Ze bleef maar kreunen, en ze hield haar ogen gesloten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fable

Fable


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 26-07-09

Character sheet
Leeftijd: 15
Soort: Cerberus
Partner: My love, Mikaru ^^

Terug thuis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 3 I_icon_minitimeza aug 15, 2009 8:40 pm

Fable keek hem rustig aan en ze gaf hem nog een zoen waarna ze daar even mee door ging. Ze sloeg haar armen om zijn hals en liet ze daar rustig rusten, terwijl ze hem nog steeds door zoende en voor even haar ogen sloot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaru

Mikaru


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: beide 16
Soort: Duivel
Partner: Akako: houd van Ayumi - Mikaru: houd van Fable

Terug thuis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 3 I_icon_minitimeza aug 15, 2009 8:47 pm

Mikaru voelde de zoen en merkte dat ze haar armen om zijn hals legde. Hij legde zijn armen om haar middel en zoende mee.
Akako keek grijnzend naar Ayumi. Hij zorgde er voor dat hij ook naakt was en kwam dan voorzichtig in haar. Hij legde zijn vinger op haar mond. Als ze iets te hard zou kreunen zouden Mikaru en Fable haar kunnen horen. Hij bewoog langzaam maar steeds iets sneller. Hij keek haar aan en voelde zijn hart in zijn keel kloppen
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Terug thuis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 3 I_icon_minitimeza aug 15, 2009 9:33 pm

Ayumi keek hem aan in de ogen, en ze voelde even een pijnscheut vanbinnen. Ze beet op haar onderlip, en ze probeerde zich goed te ontspannen dankzij de kracht van Aya. Ze merkte plots een vinger op haar mond, en ze keek hem aan. Als ze voelde dat van langzaam begon te bewegen, en dat steeds sneller kreunde ze helaas van zachtjes naar luider. Ze genoot er enorm van, en ze bloosde nog wel een beetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaru

Mikaru


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: beide 16
Soort: Duivel
Partner: Akako: houd van Ayumi - Mikaru: houd van Fable

Terug thuis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 3 I_icon_minitimeza aug 15, 2009 9:39 pm

Akako zag dat ze een pijnscheut kreeg en boog voorover. "Ik beloof je dat het alleen deze keer pijn doet...." zei hij en gaf haar een zoen. Hij merkte dat ze harder begon te kreunen en slikte even.
Mikaru keek naar de muur aangezien hij hoorde wat Ayumi uitbracht. Hij keek naar Fable en haalde zijn schouders op. Hij gaf haar een zoen en keek haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Terug thuis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 3 I_icon_minitimeza aug 15, 2009 9:42 pm

Ayumi hoorde zijn woorden, en ze kreunde nog steeds luider. Voor haar bestond hij enkel nog, en ze was al vergeten dat Fable en Mikaru hier nog waren. Ze genoot ervan wat je ook duidelijk kon zien, en ze sloot haar ogen dan ook gewoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaru

Mikaru


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: beide 16
Soort: Duivel
Partner: Akako: houd van Ayumi - Mikaru: houd van Fable

Terug thuis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 3 I_icon_minitimeza aug 15, 2009 9:46 pm

Akako voelde een enorm goed gevoel in zich opkomen. Hij keek haar aan en had een klein kleurtje maar die verdween snel. Hij merkte dat ze genoot en hij kreunde ook lichtjes. Hij pakte haar borsten vast en begon ze te maseren. Hij keek naar haar gezicht en zag dat ze haar ogen sloot. Hij genoot en zij ook.
Mikaru keek naar de muur en als hij in een tekenfilm had gezeten zou er een druppel tevoorschijn zijn gekomen. Hij keek naar Fable en gaf haar nog een zoen. Hij gaf haar een knipoog en grinnikte even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Terug thuis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 3 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Terug thuis
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hellville :: Het Dorp :: Huizen-
Ga naar: