Hellville
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Concert bij het meer...

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Mikaru

Mikaru


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: beide 16
Soort: Duivel
Partner: Akako: houd van Ayumi - Mikaru: houd van Fable

Concert bij het meer... Empty
BerichtOnderwerp: Concert bij het meer...   Concert bij het meer... I_icon_minitimedi jul 28, 2009 8:57 pm

Mikaru stond samen met Akako backstage en was samen met de bandleden zich voor te bereiden op het concert. Ze hoorde dat het vol zat met mensen en genoten van de juichende en joelende stemmen. De mensen van het decor checkte of de microfonen het deden en alles was gewoon in orde. Akako speelde de gitaar en Mikaru de drum. Ze hadden nog 2 andere bandleden voor de basgitaar en een zanger. Mikaru wist dat het uitverkocht was dus er zouden wel een hoop mensen zijn. Hij keek op zijn horloge en zag dat het bijna tijd was. De bandleden waren klaar met de soundcheck en alle gitaren klonken weer als nieuw. Nu klonk er een stem.. [i]Dames en heren, jongens en meisjes...maak je klaar voor Hellgate..." Mikaru en Akako kwamen met de bandleden het podium oprennen en er klonk een hoop geschreeuw. Iedereen nam zijn plaats in en Mikaru de bandleider gaf een teken. De basgitaar begon en naderhand kwam de gitaar er bij. Nu was het Mikaru's buurt. Hij begon te drummen. De zanger kwam na het intro er ook bij en uiteindelijk was het eerste liedje volop aan de gang.

(wees welkom op het concert Wink )
Terug naar boven Ga naar beneden
Fable

Fable


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 26-07-09

Character sheet
Leeftijd: 15
Soort: Cerberus
Partner: My love, Mikaru ^^

Concert bij het meer... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Concert bij het meer...   Concert bij het meer... I_icon_minitimedi jul 28, 2009 9:06 pm

Fable was ook naar het concert gegaan. Ze wist eerst niet wie de band was of de bandleden zelf maar daar kwam ze zelf dan wel achter. Ze stond ergens vooraan en keek naar de bandleden die op kwamen. Tot haar verbazing zag ze Mikaru er tussen en glimlachtte toen. Soms werdt ze even geduwdt door een paar wilde fans en ze grinnikte toen even waarna ze weer naar het podium keek en dan vooral naar Mikaru. Ze vondt de muziek leuk om te horen en deinde een beetje mee op de muziek. Ze keek vanuit haar ooghoeken af en toe naar de fans waarna ze haar ogen gewoon weer rustig op het podium richtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Concert bij het meer... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Concert bij het meer...   Concert bij het meer... I_icon_minitimedi jul 28, 2009 9:07 pm

Ayumi liep wat verveeld rond bij het meer, en ze hoorde dan plots wat geluid in de verte. Ze keek even op, waarna ze dan in de richting. Plots werden haar ogen groot, en ze zag Akako dan op het podium staan. Ze bleef tegen de boom staan, en ze stond daar in haar mini-rokje bikini topje en string. Ze merkte dan dat er één van het publiek naar haar toe kwam, en deze leek met haar te flirten. Ze luisterde naar de muziek, en ze negeerde die gast dan gewoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaru

Mikaru


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: beide 16
Soort: Duivel
Partner: Akako: houd van Ayumi - Mikaru: houd van Fable

Concert bij het meer... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Concert bij het meer...   Concert bij het meer... I_icon_minitimedi jul 28, 2009 9:21 pm

Mikaru en Akako waren druk bezig met het spelen en ze waren ondertussen al bezig met het 2e liedje. Het publiek ging uit zijn dak. Akako keek terwijl hij speelde naar het publiek en een iemand viel hem direct op. Ayumi stond bij een boom en zoals altijd weer goed gekleed. Hij speelde door en zag ondertussen dat iemand begon te flirten met haar maar die werd straal genegeerd. Je moet wat meer in huis hebben om haar voor je te winnen... dacht hij. Mikaru was volop aan het spelen en lette niet op de rest. Hij begon wat rustiger te spelen, want dat hoorde bij het liedje, en keek even over het publiek. Hij zag ook Ayumi staan. Zolang Akako zich mar goed blijft spelen is het goed... dacht hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Concert bij het meer... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Concert bij het meer...   Concert bij het meer... I_icon_minitimedi jul 28, 2009 9:26 pm

Ayumi keek rustig naar het concert, en ze merkte dan plots dat Akako naar haar keek. Ze glimlacht heel even zachtjes, en plots voelde ze de hand van die gast op haar kont. Haar ogen werden geel van Aya, en ze kreeg wat klauwen. Ze haalde uit met haar nagels, en deze werd geraakt in het gezicht. "Laat me met rust wil je of anders.." Zei Ayumi wat boos tegen die gast, en ze liep dan langs het publiek door tot aan de voorkant. Ze voelde hoe een paar meisjes haar aan de kant duwde, en ze zucht heel even onhoorbaar. Ze duwde gewoon terug, en ze keek dan naar Akako hoe hij speelde. Ze vond het in één woord geweldig hoe goed die 2 met de instrumenten speelden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fable

Fable


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 26-07-09

Character sheet
Leeftijd: 15
Soort: Cerberus
Partner: My love, Mikaru ^^

Concert bij het meer... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Concert bij het meer...   Concert bij het meer... I_icon_minitimedi jul 28, 2009 9:28 pm

Fable bleef rustig met het liedje mee deinen en hoorde toen dat aan hun tweede liedje begonnen. Ze bleef toen even rustig staan en keek rustig naar de bandleden. Maar haar ogen bleven weer rusten bij Mikaru en ze legde haar armen op het hek terwijl ze voor kort weer even omzich heen keek. Ze luisterde nog steeds naar het liedje waarna ze haar blik weer op Mikaru richtte en haar zilvere ogen lichtjes glinsterde. Hopelijk zag hij haar, maar daar was weinig kans op in zo'n groot publiek al stond ze wel vooraan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaru

Mikaru


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: beide 16
Soort: Duivel
Partner: Akako: houd van Ayumi - Mikaru: houd van Fable

Concert bij het meer... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Concert bij het meer...   Concert bij het meer... I_icon_minitimedi jul 28, 2009 9:42 pm

Mikaru en Akako genoten volop. Groot publiek, geweldige muziek gewoonweg fantastisch. Akako zag wat er gebeurde bij Ayumi en glimlachtte. Dat had je kunnen verwachten...loser dacht hij en zag dat Ayumi naar voren ging. Hij gaf haar een knipoog en de meiden om haar heen dachten dat het op hun was gericht en begonnen nog harder te juichen. Mikaru keek nogmaals over het publiek en zijn ogen vielen toen op iemand bekends. Hij zag Fable staan en ze stond nogwel vooraan ook. Hij glimlachte en zag dat ze naar hem keek. Hij bleef doorspelen aangezien ze in het midden van een liedje waren. Op den duur was het een pauze die ingelast was. De bandleden liepen van het podium. Mikaru bracht een aanpassing in het programma. Dit gebeurde wel wat vaker. Na 15 minuten was de pauze voorbij en de bandleden kwamen weer het podium op. Het voordeel was dat Mikaru ook goed kon zingen en ditmaal wisselde de zanger en Mikaru van plaats. Mikaru grijnsde. "Dit is een liedje dat ik graag wil opdragen voor iemand speciaals." zei hij en hij keek naar Fable en knipoogde. De gitaren begonnen en even later waren ze weer volop bezig.

( https://www.youtube.com/watch?v=mAxUIjJrFKQ dit is het liedje.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Concert bij het meer... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Concert bij het meer...   Concert bij het meer... I_icon_minitimedi jul 28, 2009 9:48 pm

Ayumi keek rustig naar Akako, en ze merkte dan dat hij knipoogde naar haar. Ze keek hoe die meisjes rond haar deden, en ze rolde dan ook met haar ogen. Ze luisterde naar de muziek, en ze zag dan dat ze pauze gingen nemen. Iets wat ze niet verwacht had was dat er enkele jongens achter haar kwamen staan, en ze voelde het dan ook aan. Ze negeerde hen gewoon compleet, aangezien het blijkbaar die ene gast zijn vriendjes waren. Plots hoorde ze de woorden van Mikaru, en ze volgde zijn blik met haar ogen. Ze liep naar het meisje toe, en ze glimlacht heel even vriendelijk. "Hallo, Akako en Mikaru zijn goed é. Ik ben trouwens Ayumi." Zei Ayumi dan vriendelijk tegen Fable, en ze zag hoe die jongens haar weer volgden. Ze zucht heel even diep, en ze keek dan weer naar Akako.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fable

Fable


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 26-07-09

Character sheet
Leeftijd: 15
Soort: Cerberus
Partner: My love, Mikaru ^^

Concert bij het meer... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Concert bij het meer...   Concert bij het meer... I_icon_minitimedi jul 28, 2009 9:57 pm

Fable bleef rustig naar Mikaru kijken en zag toen dat hij naar haar keek. Ze glimlachtte even naar hem en keek toen voor kort naar de bandleden waarna ze merkte dat er een pauze was. Ze keek even omzich heen, sommig mensen ging snel wat drinken halen en dus was het even wat minder druk. Ze zag na het kwartiertje dat de bandleden het podium weer opkwamen en ze zag dat Mikaru bij de microfoon ging staan. Ze hoorde toen zijn woorden en zag de knipoog. Ze bloosde even en glimlachtte toen. Ze luisterde naar het liedje en ze vondt het echt een leuk liedje. Ze hoorde toen een stem van een meisje en keek opzij. ''ja ze zijn echt heel goed en ik ben Fable'' zei ze tegen haar en glimlachtte even waarna ze de jongens achter haar zag en haar wenkbrauwen even fronste. ''heb je last van hun?'' vroeg Fable.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaru

Mikaru


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: beide 16
Soort: Duivel
Partner: Akako: houd van Ayumi - Mikaru: houd van Fable

Concert bij het meer... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Concert bij het meer...   Concert bij het meer... I_icon_minitimewo jul 29, 2009 1:00 am

Mikaru zag dat Fable bloosde en glimlachte. Nu nog maar hopen dat ze de boodschap begreep.... dacht hij. Akako zag dat Mikaru het over Fable had en glimlachte. Het viel hem op dat Ayumi weer werd lastig gevallen. Terwijl Mikaru en de zanger weer wisselde zei hij iets door een microfoontje bij zijn kraag. Niet veel later kwam er een aantal personen aan. Op hun pak stond een vinkje met de tekst: beveiliging. Ze zorgde er voor dat de jongens er uit werden gegooid. Akako glimlachte even naar Ayumi en keek naar zijn gitaar, want hij moest weer verder spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fable

Fable


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 26-07-09

Character sheet
Leeftijd: 15
Soort: Cerberus
Partner: My love, Mikaru ^^

Concert bij het meer... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Concert bij het meer...   Concert bij het meer... I_icon_minitimewo jul 29, 2009 10:49 am

Fable keek even van Ayumi naar de jongens en keek daarna weer naar Mikaru. Ze had de tekst maar al te goed gehoord en ze zou er zeker nog antwoord op gaan geven als ze hem straks zou zien. Teminste als dat ging lukken met al die fans rond haar. Ze zag toen vanuit haar ooghoeken mensen van de beveiliging aankomen en keek even verbaasd. Ze zag toen dat de beveiliging de jongens die achter Ayumi aan zaten eruit gooide. Ze grinnikte even en keek kort glimlachend naar Ayumi waarna ze weer naar het podium keek en naar de muziek luisterde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Concert bij het meer... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Concert bij het meer...   Concert bij het meer... I_icon_minitimewo jul 29, 2009 11:21 am

Ayumi hoorde haar naam, en ze glimlacht dan ook naar haar. "Aangenaam, en ja ze vallen me lastig." Zei Ayumi dan waarna ze weer naar Akako keek, en ze merkte dan niet zo heel veel later de beveiliging op. Dan glimlacht ze terug naar Fable, en ze keek weer naar Akako. Ze voelde hoe haar hart sneller begon te kloppen, en ze kreeg wat rode wangen. Even sloot ze haar ogen, en ze dacht voor kort na. Ze mocht natuurlijk niet te lang tussen de mensen zitten, aangezien ze wist dat er misschien jagers in de buurt zouden zijn. Elke dag had ze zowat last van hen, en meestal kon ze dan ook nergens op haar gemak zitten genieten. Ze zucht heel even zachtjes, en plots kreeg ze wat drinken over haar heen door een meisje. Ze keek dat meisje met haar wolvenogen aan, en het meisje gilde plots. Dan keek Ayumi weer naar het podium, en ze genoot verder van de muziek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaru

Mikaru


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: beide 16
Soort: Duivel
Partner: Akako: houd van Ayumi - Mikaru: houd van Fable

Concert bij het meer... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Concert bij het meer...   Concert bij het meer... I_icon_minitimewo jul 29, 2009 11:41 am

Ondertussen was het al donkerder aan het worden en de belichting van het decor scheen nu volop. Akako en Mikaru gingen helemaal op. De band was nu toe aan een van de laatste nummer en Mikaru en Akako keken nog een keer over het publiek. Beide gingen helemaal op in het nummer en toen het nummer afgelopen was liep Mikaru naar de microfoon. "Bedankt voor het komen allemaal. En we signeren t-shirts bij de ingang." zei hij en liep met de rest van het podium af. Hij was backstage en rekte zich uit. "Dat was weer eens een goed concert." zei hij. Akako knikte. "Zullen we naar de ingang gaan." zei Akako en de bandleden liepen naar de ingang. Ze gingen zitten op een rij en iedereen die een shirt zou willen kreeg er een. Er stonden een hoop dozen achter hun en er was meer dan genoeg voor iedereen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Concert bij het meer... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Concert bij het meer...   Concert bij het meer... I_icon_minitimewo jul 29, 2009 11:45 am

Ayumi merkte dan dat het laatste nymmer was afgelopen, en ze hoorde dan de woorden van Mikaru. Ze glimlachte heel even naar Akako, en ze bleef dan rustig staan. "Kom dan gaan we hun twee plagen om een shirt." Zei Ayumi dan plagerig tegen Fable, en ze grinnikte dan ook bij die gedachte. Rustig nam ze Fable haar hand, en ze trok haar mee tussen het publiek door. Niet veel later stonden ze bij de ingang, en ze zag dan dat er veel volk al stond. Zij liep gewoon langs die mensen heen, en ze stonden dan beide bij de jongens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaru

Mikaru


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: beide 16
Soort: Duivel
Partner: Akako: houd van Ayumi - Mikaru: houd van Fable

Concert bij het meer... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Concert bij het meer...   Concert bij het meer... I_icon_minitimewo jul 29, 2009 11:55 am

Mikaru was druk bezig met het signeren van de shirts en er stond een hele rij. Akako was net zo druk bezig en sommige meisjes probeerde hem zelfs een knuffel te geven. Jammer voor hun maar dat liet Akako niet toe. Mikaru wou een nieuw shirt pakken maar zag toen dat Ayumi er stond samen met Fable. "Sorry, alle shirts zijn op." zei hij en grinnikte. Hij haalde een nieuw shirt tevoorschijn en zette zijn handtekening er op. Akako zag dat Ayumi er ook stond en ook hij zette zijn handtekening op het shirt. "En was het wat?" vroeg hij. Er kwam een meisje over de tafel en probeerde hem te kussen maar de beveiling nam haar vast zodat ze dat niet lukte. "Dat sommige fans zo ver kunnen gaan" zei hij. Mikaru pakte een nieuw shirt en schreef er op. Voor mijn lieve Fable..." en hij zette zijn handtekening er op. Akako signeerde deze ook en ze gaven de shirts aan de meiden. De rij was grotendeels al geweest en was het dus wat rustiger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fable

Fable


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 26-07-09

Character sheet
Leeftijd: 15
Soort: Cerberus
Partner: My love, Mikaru ^^

Concert bij het meer... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Concert bij het meer...   Concert bij het meer... I_icon_minitimewo jul 29, 2009 8:48 pm

Fable hoorde na een tijdje dat het nummer was afgelopen en ze keek op toen Ayumi haar ineens mee trok. Ze grinnikte even en liep rustig met haar mee. Ze keek naar meisje die allemaal riep en hyper waren omdat ze en shirt wouden. Fable grinnikte even en ze merkte dat ze toen ineens bij de tafel stonden. Ze keek verbaasd op toen er een meisje over de tafel heen ging hangen en Akako probeerde te kussen. ''dat was weird..'' mompelde Fable en grinnikte waarna ze een T-shirt kreeg en naar de tekst keek. Ze werdt weer even rood en keek toen glimlachend naar Mikaru. Ze wou hem wel een kus geven maar dat deed ze hier maar even niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaru

Mikaru


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: beide 16
Soort: Duivel
Partner: Akako: houd van Ayumi - Mikaru: houd van Fable

Concert bij het meer... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Concert bij het meer...   Concert bij het meer... I_icon_minitimewo jul 29, 2009 8:54 pm

Mikaru glimlachtte. Hij werd soms ook gek van die meiden die hem maar wat graag voor zich wouden winnen. Mikaru hield daar niet van. Fable was iemand die rustig bleef. Zelfs toen ze merkte dat Mikaru in een redelijk bekende band zat. En dat was waar hij van hield. Hij keek rond en begon verder te signeren. Hij keek even naar Fable en knipoogde. Hij moest nog een hele hoop signeren. En dan had hij binnenkort ook nog een concertreeks. Dat wordt met een lamme hand naar huis komen. Hij keek naar Akako die een beetje ziek werd van de meiden. Hij wou duidelijk maken dat ze geen kans bij hem hadden en stond op. Hij leunde over de tafel en gaf Ayumi een zoen. Alle meiden keken met grote ogen naar Ayumi. Sommige begonnen te fluisteren. "Zo dat moest even..." zei Akako zacht en keek naar Ayumi. Hij had het gevoel dat het werkte want ineens kwamen de meiden wat rustiger aan bij het signeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Concert bij het meer... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Concert bij het meer...   Concert bij het meer... I_icon_minitimewo jul 29, 2009 10:44 pm

Ayumi nam de shirt aan van Akako, en ze grinnikte heel even kort. Ze rolde met haar ogen toen er een meisje hem wilde kussen, en ze keek dan naar de beveiliging. Dan keek ze wat in het rond, en ze merkte dan dat Akako ziek werd van die meiden. "Aanstellers...." Mompelde haast onhoorbaar, en ze grinnikte dan heel even kort. Plots merkte ze dat hij over de tafel leunde, en ze voelde kort daarna zijn lippen op de hare. Ze begon lichtjes te blozen, en ze kijkt hem dan verliefd aan. Dan merkte ze dat die meiden rustiger waren, en ze moest er wel om lachen. Ayumi je moet afscheid nemen ik ruik gevaar in de buurt. Zei Aya dan plots tegen Ayumi, en ze schrok er heel even van. Laat me nog langer bij hem blijven Aya. Zei ze terug tegen haar, en ze keek dan weer in het rond. Ze liep naar Akako toe, en ze gaf hem dan een kus terug op de lippen. "Ik moet gaan er is gevaar in de buurt." Fluisterde ze zachtjes in zijn oor, en ze wilde eerlijk gezegt niet weggaan van hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaru

Mikaru


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: beide 16
Soort: Duivel
Partner: Akako: houd van Ayumi - Mikaru: houd van Fable

Concert bij het meer... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Concert bij het meer...   Concert bij het meer... I_icon_minitimewo jul 29, 2009 11:22 pm

Akako knikte. "Hou je haaks" zei hij. Mikaru glimlachte naar Fable. Hij zou haar het liefst over de tafel tillen en haar naast hem op een stoel laten zitten. Hij stond op en keek haar aan. "Wat is eigenlijk je antwoord?" vroeg hij. Hij keek haar diep in de ogen en wachtte op een reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Concert bij het meer... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Concert bij het meer...   Concert bij het meer... I_icon_minitimewo jul 29, 2009 11:27 pm

Ayumi gaf hem nog eerst een hele lange kus op zijn mond, en ze keek dan droogjes naar de andere meiden. Dan liet ze zijn lippen los, en ze keek even om haar heen. Ze verdween dan in de struiken die dichtbij de ingang waren, waarna ze daar in Aya veranderde. Aya klom hoog de bomen in, en als je goed oplette kon je haar van boom tot boom zien springen. Ze gaf heel even kort een hele luide huil, waarna ze dan uit het zicht verdween. Hoewel er plots in de verte enkele geweerschoten te horen waren, en gelukkig waren het geen zilveren kogels. Aangezien de jagers die hadden opgebruikt, en ze werd zowat overal geraakt door een kogel. Niet veel later kon je een luide grom horen, en ze doodde dan ook een jager als waarschuwing.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fable

Fable


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 26-07-09

Character sheet
Leeftijd: 15
Soort: Cerberus
Partner: My love, Mikaru ^^

Concert bij het meer... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Concert bij het meer...   Concert bij het meer... I_icon_minitimewo jul 29, 2009 11:34 pm

Fable keek naar Ayumi die weg ging en zuchtte even, waarna ze Mikaru iets hoorde zeggen en ze keek hem rustig aan. ''wel dat is heel simpel'' begon ze en keek hem even plagerig aan waarna ze weer rustig keek. ''im gonna be your girl'' zei ze toen tegen hem en glimlachtte. Ze zou hem nu het liefst omhelsen maar ze wachtte nog even op zijn reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaru

Mikaru


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: beide 16
Soort: Duivel
Partner: Akako: houd van Ayumi - Mikaru: houd van Fable

Concert bij het meer... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Concert bij het meer...   Concert bij het meer... I_icon_minitimema aug 03, 2009 12:30 am

Mikaru keek vol spanning naar Fable. "Then I'm gonna be your boy" zei hij glimlachend. Hij stond op en omhelzde haar. Hij zag dat de monden van sommige meiden open vielen van verslagenheid. Sommige begonnen zelfs te huilen. Hij rolde met zijn ogen en hield haar nog even vast. Akako grinnikte even toen hij de geluiden in de verte hoorde. "Onderschat haar niet..." zei hij zacht en haast onhoorbaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fable

Fable


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 26-07-09

Character sheet
Leeftijd: 15
Soort: Cerberus
Partner: My love, Mikaru ^^

Concert bij het meer... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Concert bij het meer...   Concert bij het meer... I_icon_minitimema aug 03, 2009 11:21 am

Fable hoorde zijn woorden en keek hem met een rustige en lieve glimlach aan. Ze voelde toen hoe hij haar omhelsde en ze keek hem met glinsterende ogen aan. Ze gaf hem toen een kus op de mond en ze zag vanuit haar ooghoeken hoe meisjes met open mond stonden te kijken. Ze zag er zelfs een paar huilen en eentje viel zelfs flauw. Fable had moeite om haar lach in te houden want het zag er best dom uit. Ze keek toen weer rustig naar Mikaru.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaru

Mikaru


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: beide 16
Soort: Duivel
Partner: Akako: houd van Ayumi - Mikaru: houd van Fable

Concert bij het meer... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Concert bij het meer...   Concert bij het meer... I_icon_minitimema aug 03, 2009 7:18 pm

Mikaru keek haar verliefd aan en voelde dat ze hem een kus gaf. Hij grinnikte even en zag een meisje flauwvallen. Hij negeerde het. Hij pakte Fable om haar middel en tilde haar over de tafel en zette haar weer neer naast hem. Akako keek even vreemd maar negeerde het verder en ging door met zijn handtekening plaatsen. Mikaru zorgde dat er een stoel kwam zodat Fable naast hem kon zitten. Hij was blij en dat kon je merken. Op zijn gezicht stond een grote glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fable

Fable


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 26-07-09

Character sheet
Leeftijd: 15
Soort: Cerberus
Partner: My love, Mikaru ^^

Concert bij het meer... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Concert bij het meer...   Concert bij het meer... I_icon_minitimema aug 03, 2009 9:48 pm

Fable merkte hoe Mikaru haar over de tafel heen tilde en grinnikte even. Ze zag de stoel die er voor haar bij werdt gezet en ze ging er rustig op zitten. Ze keek naar Mikaru en zag dat hij echt blij was. Ze glimlachtte even rustig en keek toen naar de fans waarvan sommige meisjes nogal arrogant,verbaasd of jaloers naar Fable begonnen te kijken. Daardoor begon Fable zich wel een beetje ongemakkelijk te voelen maar ze probeerde de blikken maar te negeren en keek even in het rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Concert bij het meer... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Concert bij het meer...   Concert bij het meer... I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Concert bij het meer...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hellville :: Het Buiten Gebied :: Het Meertje-
Ga naar: