Hellville
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 het steegje....

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Amber

Amber


Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: heel oud omdat ze duivel is maar ziet eruit als 20 jarig meisje
Soort: Duivel
Partner: verliefd net zoals Tessa was....

het steegje.... Empty
BerichtOnderwerp: het steegje....   het steegje.... I_icon_minitimeza jul 18, 2009 10:53 pm

Amber keek even rond en grijnsde even.
ze liep rustig het steegje in en ging tegen de muur hangen.
ze keek naar boven en nam een aanloop.
behendig sprong ze op de muur en ze keek rond.
ze ging zitten en keek even naar beneden.
ze zuchtte en kon vanaf hier bijna alle tuinen zien.
ze gooide haar haar naar achter en keek even naar der hand.
ze glimlachte en sprong op en liep rustig over de muur verder.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

het steegje.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: het steegje....   het steegje.... I_icon_minitimezo jul 19, 2009 8:59 am

Ineens hoorde je iemand door de steeg heen rennen. Het was Dark. Hij rende hard en ging achter een muur staan. Een groep mannen rende voorbij en hadden hem niet achter de muur gezien. Hij grijnsde lichtjes en ging toen recht staan. ''pff waar is Wizu als je 'm echt nodig hebt..'' zei Dark droogjes. Wil je de volgende keer wel is ff uitkijken?!! Ze hadden me kunnen zien toen ik veranderde! gelukkig hebben ze het niet gezien.. Zei Daisuke opgelucht tegen Dark. Weet ik.. Ik moest ook weg rennen van jou.. de volgende keer vermoord ik ze gewoon allemaal hoor.. zei Dark droogjes terug en keek toen omzich heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber

Amber


Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: heel oud omdat ze duivel is maar ziet eruit als 20 jarig meisje
Soort: Duivel
Partner: verliefd net zoals Tessa was....

het steegje.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: het steegje....   het steegje.... I_icon_minitimezo jul 19, 2009 9:03 am

Amber merkte op dat er iemand de steeg in kwam rennen.
ze volgde met der ogen de jongen die ze aan zag komen.
dat is geen normaal mens dacht ze bij zichzelf.
ze zuchte even en zag even later de mannen langs rennen.
ze rolde met der ogen en gooide haar haar naar achter.
simpel sprong ze van de muur af en ze keek om.
ze stond een stukje van Dark vandaan en ze keek hem aan.
"ben je gevlucht???" zei ze rustig op een zachte toon die wel hoorbaar was.
ze snoof even en keek nog even naar hem.
daarna ging haar blik naar der hand en geeuwde even....
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

het steegje.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: het steegje....   het steegje.... I_icon_minitimezo jul 19, 2009 9:13 am

Dark keek even naar de lucht en grijnsde lichtjes. Toen hoorde hij een stem en keek op. Zijn ogen gleden over het meisje en hij keek even kort aan. ''zoiets ja'' zei hij droogjes. Door de schaduwen van de muur zag hij niet precies hoe ze eruit zag en hij ging zelf rustig tegen de muur aan staan. Dark oppassen.. zei Daisuke in hem. Rustig maar, dit persoon is geen mens.. zei Dark terug en keek even omzich heen. ''en jij bent?'' vroeg hij daarna aan het meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber

Amber


Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: heel oud omdat ze duivel is maar ziet eruit als 20 jarig meisje
Soort: Duivel
Partner: verliefd net zoals Tessa was....

het steegje.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: het steegje....   het steegje.... I_icon_minitimezo jul 19, 2009 9:16 am

Amber stapte rustig uit de schaduw en keek even naar de lucht.
ze hoorde wat ie zei en ze rolde met der ogen.
rustig liep ze op hem af en ze ging voor hem staan.
"ik ben Amber" zei ze zacht en ze keek hem even aan.
"en jij???" ze keek even naar de lucht en geeuwde.
ook zij wist dat hij zoiezo geen mens was.
haar blik ging toen weer naar de jongen en met der vinger draaide ze rondjes in der haar....
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

het steegje.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: het steegje....   het steegje.... I_icon_minitimezo jul 19, 2009 9:21 am

Dark keek op toen ze voor hem ging staan en keek haar aan. ''Dark'' zei hij rustig en ging recht staan. Hij keek weer recht in de ogen van Amber en hij kreeg een raar gevoel van binnen. Tessa..? Dat kan niet.. Dacht hij en slikte. Wat is er Dark? problemen? vroeg Daisuke. Dark keek toen naar iets anders en hoorde Daisuke. Nee er is niets.. zei hij rustig terug tegen Daisuke.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber

Amber


Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: heel oud omdat ze duivel is maar ziet eruit als 20 jarig meisje
Soort: Duivel
Partner: verliefd net zoals Tessa was....

het steegje.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: het steegje....   het steegje.... I_icon_minitimezo jul 19, 2009 9:24 am

Amber hoorde zijn naam en dacht na.
ze glimlachte "mooie naam" en ze deed een pluk haar achter haar oor.
ze zag dat ie in der ogen keek en keek even gek.
"is er soms iets???" ze keek hem even vragend aan.
"en wat ben jij? want jij bent zeker geen mens" haar ogen gleden nog over hem heen.
ze plaatste haar handen op haar heupen en keek hem zo vragend aan......
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

het steegje.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: het steegje....   het steegje.... I_icon_minitimezo jul 19, 2009 9:45 am

Dark hoorde wat ze zei. ''dankje'' antwoorde hij daar maar rustig op en hoorde toen wat ze vroeg. ''er is niets.. en ik ben een Duivel, jij zeker ook of niet?'' vroeg hij rustig aan haar. Ze kon iniedergeval geen Lycan ofzo zijn want ze had niets van een wolf, en een vampier zag hij ook niet in haar. Hij keek haar even niet aan. Dat blonde haar, die zwarte kleren en die prachtige ogen. Zij had ze ook..
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber

Amber


Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: heel oud omdat ze duivel is maar ziet eruit als 20 jarig meisje
Soort: Duivel
Partner: verliefd net zoals Tessa was....

het steegje.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: het steegje....   het steegje.... I_icon_minitimezo jul 19, 2009 9:49 am

Amber grinnikte en veegde een pluk haar uit der gezicht.
ze hoorde zijn woorden en knikte en glimlachte.
haar ogen gleden nog over hem en zuchte toen even.
"klopt ik ben een duivel" en ze draaide zich om.
met een sprong stond ze weer op de muur en ze ging zitten.
"en blijf je daar nog staan of ga je ook nog wat doen vandaag".
ze beweegde haar benen steeds heen en weer.
rustig keek ze een beetje vragend naar Dark......
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

het steegje.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: het steegje....   het steegje.... I_icon_minitimezo jul 19, 2009 11:19 am

Dark luisterde naar haar. ''dacht ik al'' antwoorde hij en hij zag dat ze omhoog sprong en hij hoorde haar woorden. ''laten we maar is wat gaan doen'' zei hij rustig en hij sprong ook op het muurtje. Hij landde rustig naast Amber en keek naar de huizen en tuinen die je kon zien. Zorg er wel voor dat je niet in haar bijzijn veranderd, ik wil niet dat nog iemand erachter komt dat ik jou ben en jij mij.. zei Daisuke. kweet 't antwoorde Dark kortaf terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber

Amber


Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: heel oud omdat ze duivel is maar ziet eruit als 20 jarig meisje
Soort: Duivel
Partner: verliefd net zoals Tessa was....

het steegje.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: het steegje....   het steegje.... I_icon_minitimezo jul 19, 2009 11:23 am

Amber hoorde zijn woorden en glimlachte.
ze sloot haar ogen even en hoorde wat ie zei.
ze opende haar ogen en wist al dat hij naast der stond.
ze stond zelf ook op en rekte zich uit.
"wel mooi uitzicht" zei ze wat droog en ze keek weer naar Dark.
"en wat wil jij gaan doen???" ze keek even naar de grond.
daarna ging haar blik weer naar Dark.
zal ik mijn duivelgedaante laten zien dacht ze.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

het steegje.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: het steegje....   het steegje.... I_icon_minitimezo jul 19, 2009 11:31 am

''laten we wat chaos creéren.. als je zin hebt teminste?'' zei hij en keek kort naar haar maar wende toen zijn blik weer af en keek naar de huizen. Hij balde zijn vuisten en je kon lichtjes het sissen van elektrischiteit horen. Hij keek toen even in het rond. Wizu was er nu niet wat betekende dat hij zijn vleugels ook even niet had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber

Amber


Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: heel oud omdat ze duivel is maar ziet eruit als 20 jarig meisje
Soort: Duivel
Partner: verliefd net zoals Tessa was....

het steegje.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: het steegje....   het steegje.... I_icon_minitimezo jul 19, 2009 11:33 am

Amber hoorde het woord chaos en grijnsde.
"ja waarom niet" ze tilde haar hand op.
"maar dan moet je wel mijn echte vorm aan willen zien".
haar blik ging even rond der.
daarna keek ze weer een beetje vragend naar Dark.
ze glimlachte en veegde een pluk haar naar achter.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

het steegje.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: het steegje....   het steegje.... I_icon_minitimezo jul 19, 2009 11:50 am

''Je doet maar'' zei hij tegen Amber en keek rustig naar haar. Het maakte niet uit wat ze voor vorm had want bij een duivel kon je vanalles verwachten dus hij was het wel gewend. ''Kyu!'' riep Wizu ineens en Dark keek op. ''goeie timing Wizu'' zei Dark rustig en sprong omhoog. Wizu sprong hoger en veranderde ineens in twee vleugels. Dark kwam onder hem en de vleugels zaten ineens gewoon op en in Dark. Dark landde weer bij Amber en keek rustig naar haar. Alleen niet naar haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber

Amber


Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: heel oud omdat ze duivel is maar ziet eruit als 20 jarig meisje
Soort: Duivel
Partner: verliefd net zoals Tessa was....

het steegje.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: het steegje....   het steegje.... I_icon_minitimezo jul 19, 2009 11:53 am

Amber keek naar hem en knikte "oke".
ze hoorde toen iets en zag dat het Wizu was.
toen zag ze dat die veranderde in 2 vleugels.
ze zag Dark weer naast der landen en glimlachte.
"mooie vleugels" ze grinnikte.
ze zuchte diep en sloot der ogen.
opeens kreeg ze 2 zwarte vleugels en kreeg ze een staart.
aan die staart zat een punt en het leek net een pijl.
ze opende haar ogen weer en had nu pikzwarte ogen.
maar in die ogen kon je nog wel de glinstering zien.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

het steegje.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: het steegje....   het steegje.... I_icon_minitimezo jul 19, 2009 1:12 pm

Dark keek op en grijnsde lichtjes. ''dankje..'' zei hij rustig en zag dat zij ook vleugels kreeg en een staart. Hij zag toen haar pik zwarte ogen. ''jij hebt ook mooi vleugels'' zei hij rustig tegen haar en hij keek toen even naar de lucht. Hij sloot zijn ogen en zag Tessa voor zich. Zij was precies zo, hoe kon het toch dat Amber en Tessa zoveel gemeen hadden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber

Amber


Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: heel oud omdat ze duivel is maar ziet eruit als 20 jarig meisje
Soort: Duivel
Partner: verliefd net zoals Tessa was....

het steegje.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: het steegje....   het steegje.... I_icon_minitimezo jul 19, 2009 10:20 pm

Amber keek naar hem en glimlachte.
"bedankt kom we gaan de stad onveilig maken".
ze grinnikte bij de gedachte en sprong van de muur af.
rustig keek ze omhoog wachtend op Dark.
ze gooide haar haar naar achter en zuchte even.
rustig zwiepte haar staart heen en weer.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

het steegje.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: het steegje....   het steegje.... I_icon_minitimezo jul 19, 2009 10:37 pm

Dark grijnsde lichtjes en sprong op. Hij spreidde zijn grote zwarte vleugels en vloog in de richting van de stad. Of nouja ze waren al boven de stad maar meer richting het winkelcentrum enzo. Daar was het zeker weten drukker. Hij keek even achter zich naar Amber en daarna maar weer onder zich naar de stad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber

Amber


Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: heel oud omdat ze duivel is maar ziet eruit als 20 jarig meisje
Soort: Duivel
Partner: verliefd net zoals Tessa was....

het steegje.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: het steegje....   het steegje.... I_icon_minitimezo jul 19, 2009 10:40 pm

Amber keek naar Dark en grijnsde.
ze sprong op en sloeg der vleugels uit.
binnen een paar seconde vloog ze naast Dark.
"hey" zei ze grinnikend en ze keek naar beneden.
ze zag een man lopen die bij een vrouwenwinkel stond.
ze rolde even met der ogen en zuchte.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

het steegje.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: het steegje....   het steegje.... I_icon_minitimema jul 20, 2009 3:41 pm

Dark keek op toen hij Amber hoorde en keek opzij. Hij keek weer even in haar ogen en keek toen snel weg voor dat hij nog moest blozen. Hij keek weer naar beneden en zag toen ook de man bij de winkel. Een vrouwenwinkel nog wel.. ''Dat is een schande voor het mannelijke ras'' zei hij op de manier van een rijke stinkerd en grijnsde toen even. Zijn handen begonnen weer te sissen door de elektrischiteit en ineens liet hij een soort bliksem straal naar beneden schieten die de man raakte en de man viel opslag dood neer. Je hoorde beneden mensen gillen en schreeuwen om hulp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber

Amber


Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: heel oud omdat ze duivel is maar ziet eruit als 20 jarig meisje
Soort: Duivel
Partner: verliefd net zoals Tessa was....

het steegje.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: het steegje....   het steegje.... I_icon_minitimema jul 20, 2009 3:43 pm

Amber keek naar Dark en zag hem weg kijken.
ze stopte met vliegen "nou wil ik het weten".
ze keek vragend en afwachtend naar Dark.
ze zag hoe de man dood neer valt en grijnsde breed.
"ik had nog wel met hem willen spelen" haar hand veranderde in een mesje.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

het steegje.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: het steegje....   het steegje.... I_icon_minitimema jul 20, 2009 3:58 pm

Dark keek droog naar de mensen beneden en hoorde toen de woorden van Amber. Hij grinnikte even om wat ze over de man zei maar toen ze dat ander zei werdt hij even stil. Hij keek naar beneden en vloog naar beneden toe. Hij landde in de schaduw van steegje in een achterbuurt en zijn vleugels verdwenen en Wizu verscheen. Wizu bleef naast de voeten van Dark zitten en keek naar Amber. Dark kon het haar wel vertellen, maar als hij het zou doen dan zou hij dat zeker niet in de lucht gaan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber

Amber


Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: heel oud omdat ze duivel is maar ziet eruit als 20 jarig meisje
Soort: Duivel
Partner: verliefd net zoals Tessa was....

het steegje.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: het steegje....   het steegje.... I_icon_minitimema jul 20, 2009 4:02 pm

Amber gooide haar haar even naar achter.
ze zwiepte even met der staart heen en weer.
toen zag ze Dark en grinniken en glimlachte even.
toen zag ze hem opeens naar een steegje vliegen.
"hey" zei ze zacht en vloog hem achterna.
toen kwam ze rustig op de grond en haar vleugels verdwenen.
rustig verdween haar staart ook en haar ogen sloot ze even.
toen ze haar ogen opende waren ze weer paars/rood.
rustig maar ook een tikkie bezorgd keek ze naar Dark.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

het steegje.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: het steegje....   het steegje.... I_icon_minitimema jul 20, 2009 4:16 pm

Dark keek naar haar en keek haar dit keer echt in de ogen aan. Hij zuchtte even diep en sloot toen zijn ogen. ''Je wilt het weten dus ik zal het je vertellen, De reden dat ik je nauwlijks kan aankijken is omdat je precies op iemand lijkt die ik goed kende, die ik meer dan alleen gewoon kende eigenlijk als je snapt wat ik bedoel. Ze heette Tessa Nights en we waren smoorverliefd maar ik verloor haar..'' zei hij zacht en zuchtte diep. Hij opende zijn ogen weer en keek haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber

Amber


Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: heel oud omdat ze duivel is maar ziet eruit als 20 jarig meisje
Soort: Duivel
Partner: verliefd net zoals Tessa was....

het steegje.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: het steegje....   het steegje.... I_icon_minitimema jul 20, 2009 4:20 pm

Amber keek naar Dark en zag dat ie zijn ogen sloot.
ze keek even naar Wizu en glimlachte.
toen begon ie te praten en ze luisterde.
toen hoorde ze de naam "Tessa Nights" ze slikte even.
"Tessa???" ze keek vragend naar Dark die zijn ogen weer open had.
"dat was mijn oma! Nights is mijn achternaam" ze keek verbaasd naar Dark.
haar blik ging naar de grond en toen weer naar Dark......
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





het steegje.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: het steegje....   het steegje.... I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
het steegje....
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hellville :: Het Dorp :: De Straat-
Ga naar: