Hellville
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Going away forever?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Going away forever? Empty
BerichtOnderwerp: Going away forever?   Going away forever? I_icon_minitimema aug 17, 2009 9:52 pm

Dark liep kwaad richting de toren. Hij liep de toren binnen en liep via de trap helemaal naar boven. Hij kwam uiteindelijk dan ook boven en ging bij een raam staan dat open stond. Het was een groot en breed raam en je kon via dat veel zien. Hij staarde wat voor zich uit en zuchtte diep. Hij legde zijn armen op het kozijn van het raam en legde zijn hoofd op zijn armen. ''ik zou bijna zeggen, dat ik geen zin meer heb om te leven.. al dit gedoe wordt me teveel..'' mompelde hij vermoeid. Hij was echt geflipt met die woede aanval en hij had Alou kunnen vermoorden. Zijn vleugels veranderde terug in Wizu en Wizu kwam op het brede raam kozijn zitten. Hij keek met een schuin kopje en hangende oortjes naar Dark. Dark keek naar Wizu en zuchtte diep. Hij aaide het diertje even onder zijn kin en keek weer voor kort naar de lucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber

Amber


Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: heel oud omdat ze duivel is maar ziet eruit als 20 jarig meisje
Soort: Duivel
Partner: verliefd net zoals Tessa was....

Going away forever? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Going away forever?   Going away forever? I_icon_minitimema aug 17, 2009 9:58 pm

Amber vloog rond door de lucht.
ze zag de grote toren in de verte.
ze zuchtte even en ze dacht na.
ze bleef in de lucht zweven.
rustig vroeg ze zich af waar Dark zou zijn gebleven.
hij zag er niet vrolijk uit toen die weg ging na het gevecht.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Going away forever? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Going away forever?   Going away forever? I_icon_minitimema aug 17, 2009 10:10 pm

Dark staarde wat naar buiten en had niet door dat Amber in de buurt was. Wat hij die Alou graag vermoord, natuurlijk had hij hem het leven bespaard, maar alleen door Aya. Niet dat hij Aya nog wou zien, hij was het zat geworden. Al die dingen die steeds gebeurden. Ze hadden totaal geen lol meer zo als vroeger. Hij legde zijn hoofd weer op zijn armen en kneep zijn ogen dicht. Wizu ging tegen de wang van Dark aan liggen en maakte zachtte geluidjes. Dark keek naar Wizu en glimlachtte lichtjes. ''jij bent zeker nog de enige vriend die ik heb.. nadat gedoe met Alou zal Amber me ook wel haten denk ik'' zei hij met een diepe zucht en sloot zijn ogen toen weer. Hij zakte toen ineens door zijn knieén en bleef op de grond liggen. Zijn elektrischiteits kracht maakte weer kortsluiting. Wizu keek angstig naar hem en wist niet wat te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber

Amber


Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: heel oud omdat ze duivel is maar ziet eruit als 20 jarig meisje
Soort: Duivel
Partner: verliefd net zoals Tessa was....

Going away forever? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Going away forever?   Going away forever? I_icon_minitimema aug 17, 2009 10:16 pm

Amber kon Dark nergens vinden en gaf het op.
ze vloog dan maar richting de toren.
ze bleef zweven bij het grote raam.
rustig stapte ze op de vensterbank en sprong eraf.
het was een beetje donker in de kamer.
gelukkig kon ze genoeg zien en zag de Dark liggen.
ze schrok zich kapot en zag Wizu.
ze knielde bij Wizu neer en keek naar Dark.
"wat is er gebeurd???" ze keek naar Wizu.
ze kwam er nu pas achter dat Wizu geen mensentaal kon.
ze sloeg zich voor der hoofd "auw" zei ze droog.
ze schudde haar hoofd en keek naar Dark.
ze legde haar oor op de plek van zijn hart.
hij bonktte nog en schudde voorzichtig aan zijn schouders.
"Dark word alsjeblieft wakker!!!" angstig keek ze naar hem.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Going away forever? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Going away forever?   Going away forever? I_icon_minitimema aug 17, 2009 10:20 pm

Dark lag nog steeds op de grond. Hij had kunnen weten dat hij weer een kortsluiting kon krijgen, aangezien hij weer een woede aanval had gekregen. Hij bleef stil liggen en voelde lichtjes het geschud. ''Amber.. ben jij dat..?'' vroeg hij zachtjes. Straaltjes van elektrischiteit liepen over zijn arm heen. En je hoorde dan ook echt zo'n geluidje van als iets kortsluiting maakte. Wizu sprong naar achteren omdat hij schrok van de elektrischiteit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber

Amber


Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: heel oud omdat ze duivel is maar ziet eruit als 20 jarig meisje
Soort: Duivel
Partner: verliefd net zoals Tessa was....

Going away forever? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Going away forever?   Going away forever? I_icon_minitimema aug 17, 2009 10:29 pm

Amber ademde opgelucht toen ze zijn stem hoorde.
"ja ik ben het" ze keek hem bezorgd aan.
ze zag toen de stroomstraaltjes over zijn armen.
"heb je weer kortsluiting net zoals in het landhuis???".
zei ze rustig en ze keek hem aan.
ze zag toen hoe Wizu van de elektriciteit schrok.
ze aaide Wizu "rustig maar" ze glimlachtte even......
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Going away forever? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Going away forever?   Going away forever? I_icon_minitimedi aug 18, 2009 7:45 pm

''ja.. het komt door de woede aanvallen denk ik.. maar ik kan er niks aan doen.. Naja het is m'n eigen schuld eigenlijk wel.. ik vondt het leuk om Alou uit te dagen maar de woede nam me weer over..'' zei hij met een lichtte pijnlijke kreun. Hij kneep zijn ogen nog wat meer dicht en snakte een keer naar adem waarna hij voor kort wat hoestte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber

Amber


Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: heel oud omdat ze duivel is maar ziet eruit als 20 jarig meisje
Soort: Duivel
Partner: verliefd net zoals Tessa was....

Going away forever? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Going away forever?   Going away forever? I_icon_minitimedi aug 18, 2009 7:52 pm

Amber dacht nog even aan Aya en haar.
"met mij had hetzelfde kunnen gebeuren, iedereen maakt fouten".
ze keek bezorgd naar Dark en zuchtte.
"kan ik iets voor je doen???" vroeg ze bezorgd.
ze legde haar hand op zijn borst.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Going away forever? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Going away forever?   Going away forever? I_icon_minitimedi aug 18, 2009 10:47 pm

''nou als je de pijn weg kon halen zou het mooi zijn, maar dat kan dus niet aangezien jij geen elektrischiteits kracht hebt..'' zei hij droog en zweeg toen maar. Het was een best verkeerde opmerking wat hij had gemaakt. Hij keek voor kort naar Amber en staarde toen wat voor zich. ''sorry..'' mompelde hij. Hij kneep toen zijn ogen dicht toen er een harde schok door zijn lichaam ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber

Amber


Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: heel oud omdat ze duivel is maar ziet eruit als 20 jarig meisje
Soort: Duivel
Partner: verliefd net zoals Tessa was....

Going away forever? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Going away forever?   Going away forever? I_icon_minitimedi aug 18, 2009 10:54 pm

Amber kreeg opeens haar witte vleugels.
ze had zijn hand nog steeds op zijn borst.
ze keek hem aan en hoordde wat ie zei.
het kwam nogal bot over maar dat was ze wel gewend.
ze keek even naar Wizu en hoordde toen wat Dark zei.
ze glimlachtte naar hem en wist even niks te zeggen.
opeens begon haar hand te gloeien......
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Going away forever? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Going away forever?   Going away forever? I_icon_minitimewo aug 19, 2009 10:32 am

Dark opende zijn ogen weer even naar de schok en voelde ineens iets lichts op zijn borst. Hij keek even naar beneden en zag de hand van Amber. Hij zag hoe die gloeide en zijn ogen werde even groot. Dit was precies hetzelfde wat Tessa ooit bij hem had gedaan toen hij eens een kortsluiting had. Zijn ogen vielen weer dicht en hij liet Amber gewoon doen. Dit bewees pas echt dat ze een klein dochter was van Tessa.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber

Amber


Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: heel oud omdat ze duivel is maar ziet eruit als 20 jarig meisje
Soort: Duivel
Partner: verliefd net zoals Tessa was....

Going away forever? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Going away forever?   Going away forever? I_icon_minitimewo aug 19, 2009 10:36 am

Amber rustig sloot ze haar ogen.
ze had zelf niet gemerkt dat haar hand gloeidde.
Dark begon ook te gloeien en de stroom ging weg.
de kortsluiting werd hersteld.
ze liet nog steeds haar hand gewoon staan.
ze opende haar ogen en keek naar der hand.
"waarom g g g gloeid mijn hand" vroeg ze geschrokken......
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Going away forever? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Going away forever?   Going away forever? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Going away forever?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hellville :: Het Verboden Gebied :: De Hoge Toren-
Ga naar: