Hellville
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Wandelen en nadenken

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Lara
Admin
Lara


Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Mens
Partner: Geen

Wandelen en nadenken Empty
BerichtOnderwerp: Wandelen en nadenken   Wandelen en nadenken I_icon_minitimedi jul 21, 2009 9:54 pm

Lara kwam aanlopenen zuchtte even. Ze liep rustig door het donkere park en keek rond. Hier op deze plek had ze Daisuke leren kennen. Op een andere plaats Dark. Ze snapte het wel maar vond het moeilijk. Niemand wist dat ze verliefd was. Verliefd op die lieve Daisuke. Maar hoe ging dat met Dark? Ze zuchtte en wilde het hem zelf vragen. Ze ging zitten en floot op ene fluitje. Zo herkenden de meesten haar. Hopelijk kwam hij.

[Alleen ik & Daisuke(of Dark xD)]
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hellville.actieforum.com
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Wandelen en nadenken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wandelen en nadenken   Wandelen en nadenken I_icon_minitimedi jul 21, 2009 10:12 pm

Daisuke kwam niet door het fluitje maar was uit zichzelf rustig in het park gaan wandelen. Hij hoorde de schelpen van het schelpen paadje weer onder zijn schoen breken en liep rustig door. Ineens hoorde hij een fluitje en keek verbaasd op. Hij zag verderop een schim. Het was de boom waar hij Lara had ontmoet toen en zag toen ook dat de schim Lara was. Hij liep rustig over het gras naar Lara toe. ''hey'' zei hij tegen haar en glimlachtte lichtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lara
Admin
Lara


Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Mens
Partner: Geen

Wandelen en nadenken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wandelen en nadenken   Wandelen en nadenken I_icon_minitimedi jul 21, 2009 10:15 pm

Lara keek op en zag Daisuke. "Hoi" zei ze stil. Ze zweeg even en keek naar de grond. Ze keek hem dan weer aan. "Heb een euhm vraagje" zei ze stil terwijl haar wangen rood kleurden. Ze slikte en voelde dat het warmer werd. Dan wist ze hoe rood ze zag. Ze zuchtte en keek hem aan
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hellville.actieforum.com
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Wandelen en nadenken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wandelen en nadenken   Wandelen en nadenken I_icon_minitimedi jul 21, 2009 10:17 pm

Daisuke keek haar een beetje verbaasd aan en zijn wangen kregen toen ook lichtte blosjes. Hij keek even naar de grond en toen weer naar haar. Hij ging naast haar staan en keek naar de lucht. Zijn ogen glinsterde lichtjes door het maanlicht en de sterren waren bijna te zien in zijn heldere ogen. ''wat is je vraag?'' vroeg hij toen wat rustiger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lara
Admin
Lara


Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Mens
Partner: Geen

Wandelen en nadenken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wandelen en nadenken   Wandelen en nadenken I_icon_minitimedi jul 21, 2009 10:24 pm

Lara keek hem aan en zweeg even. "Hoe word jij verliefd?" vroeg ze stil. Haar wangen waren erg rood en ze slikte eeven. Ze keek snel naar de grond en wist even niets te zeggen of uit te brengen tegen hem
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hellville.actieforum.com
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Wandelen en nadenken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wandelen en nadenken   Wandelen en nadenken I_icon_minitimedi jul 21, 2009 10:43 pm

Daisuke keek nog steeds rustig en hoorde haar vraag. Hij keek ineens verbaasd op. ''hoe bedoel je dat?'' vroeg hij en keek haar vaagjes aan. Hij vondt het een vreemde vraag. Als hij verliefd werdt gebeurde het gewoon, daar was niets speciaals bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lara
Admin
Lara


Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Mens
Partner: Geen

Wandelen en nadenken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wandelen en nadenken   Wandelen en nadenken I_icon_minitimedi jul 21, 2009 10:44 pm

Lara zweeg even. "Nou Dark is toch totaal anders als jij, hoe doe je dat dan" vroeg ze stil. Als ze partners zouden zijn was het moeilijk omdat Dark haar eerder zou martelen. Ze schudde de gedachte weg en keke hem stil aan
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hellville.actieforum.com
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Wandelen en nadenken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wandelen en nadenken   Wandelen en nadenken I_icon_minitimedi jul 21, 2009 10:46 pm

''Als ik verliefd wordt gebeurd dat gewoon, daar heeft Dark niets mee te maken en ik zal hem dan ook duidelijk maken dat diegene waar ik opval hij niet moet aanvallen'' Antwoorde hij simpel en rustig. Hij ging tegen de boom aan staan. En keek door de bladeren van de boom naar de maan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lara
Admin
Lara


Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Mens
Partner: Geen

Wandelen en nadenken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wandelen en nadenken   Wandelen en nadenken I_icon_minitimedi jul 21, 2009 10:47 pm

Lara keek hem aan. "Oke" zei ze rustig. Ze zuchtte even. Hij viel vast op iemand anders. Ze ging zitten en keek stil naar voren. Haar wangen nog steeds rood gekleurd. Haar gedachte bij de liefde.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hellville.actieforum.com
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Wandelen en nadenken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wandelen en nadenken   Wandelen en nadenken I_icon_minitimedi jul 21, 2009 10:54 pm

Daisuke hoorde haar antwoord en keek opzij naar haar. Hij zag dat ze nog rood was en glimlachtte lichtjes. Hij kreeg al zo'n gevoel waarom ze dat was en bij die gedachten kreeg hij ook lichtjes blosjes op zijn wangen kreeg waarna hij naar de grond keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lara
Admin
Lara


Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Mens
Partner: Geen

Wandelen en nadenken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wandelen en nadenken   Wandelen en nadenken I_icon_minitimedi jul 21, 2009 10:55 pm

Lara zweeg en het was lang stil tussen hun. Ze zuchtte en keek starend naar de grond. Ze wist even niet wat doen...Ze slikte en keek stil naar de grond terwijl har wangen rood bleven
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hellville.actieforum.com
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Wandelen en nadenken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wandelen en nadenken   Wandelen en nadenken I_icon_minitimedi jul 21, 2009 10:57 pm

Daisuke keek weer naar Lara en glimlachtte lichtjes. ''heb jij al iemand waar je op valt dan ofzo?'' vroeg hij maar. Zo kwam hij er sneller achter en had hij meer zekerheid of Lara op hem was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lara
Admin
Lara


Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Mens
Partner: Geen

Wandelen en nadenken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wandelen en nadenken   Wandelen en nadenken I_icon_minitimedi jul 21, 2009 10:57 pm

Lara schrok toen hij dat vroeg en werd mega rood. "Euhh ja eigenlijk euhh" zei ze stotterend. Ze slikte en keek hem neit aan
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hellville.actieforum.com
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Wandelen en nadenken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wandelen en nadenken   Wandelen en nadenken I_icon_minitimedi jul 21, 2009 10:59 pm

Daisuke hoorde wat ze als antwoord gaf en wist het nu zeker. Hij ging voor haar staan en keek haar aan. Zijn wangen waren ook nog lichtjes rood. En hij vroeg zich af waar hij het lef vandaan haalde om dit te doen maar ineens drukte hij zijn lippen op de hare.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lara
Admin
Lara


Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Mens
Partner: Geen

Wandelen en nadenken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wandelen en nadenken   Wandelen en nadenken I_icon_minitimedi jul 21, 2009 11:00 pm

Lara schrok even en sloot haar ogen stil. Ze drukte de hare iets op de zijne en liet haar helemaal ingaan op haar gevoel. Ze zoende stil mee en keek hem aan. Haar wangen werden steeds roder en ze werd stiller en erg verlegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hellville.actieforum.com
lucian

lucian


Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 23-07-09

Character sheet
Leeftijd: 16
Soort: Lycan
Partner: nog niet binnen

Wandelen en nadenken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wandelen en nadenken   Wandelen en nadenken I_icon_minitimedo jul 23, 2009 8:07 pm

lucian kwam aangelopen "hela stopt daar is me of ik zal is op uwen bek motte mannekke" hij sloeg Daisuke en veranderde in lycan " lara is van mij!!!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lara
Admin
Lara


Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Mens
Partner: Geen

Wandelen en nadenken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wandelen en nadenken   Wandelen en nadenken I_icon_minitimedo jul 23, 2009 8:08 pm

Lara schrok en keek hem raar aan. "Wie ben je en hoe ken je mijn naam?" vroeg ze stil. Ze dacht even na maar wist het niet zo goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hellville.actieforum.com
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Wandelen en nadenken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wandelen en nadenken   Wandelen en nadenken I_icon_minitimedo jul 23, 2009 8:12 pm

Daisuke keek verbaasd op toen hij weg werd geduwd en keek naar de lycan. ''en wie mag jij dan wel niet voor stellen, manneke'' zei hij met een botte toon tegen hem. wacht maar eens even.. verander maar in mij ik vertrouw het niet.. zei Dark. als je lara maar met rust laat zei Daisuke terug. En Daisuke veranderde ineens in Dark. Wizu veranderde in de vleugels van Dark en verschenen op de rug van Dark. ''zo, en maak je geen zorgen Lara ik doe je nu niks'' zei Dark tegen haar en keek toen weer droog naar de Lycan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lara
Admin
Lara


Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Mens
Partner: Geen

Wandelen en nadenken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wandelen en nadenken   Wandelen en nadenken I_icon_minitimedo jul 23, 2009 8:14 pm

Lara keek naar Dark en zweeg. Ze was blij dat hij haar niets deed. Ze keek dan naar Lucian en wilde graag weten wie hij was
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hellville.actieforum.com
lucian

lucian


Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 23-07-09

Character sheet
Leeftijd: 16
Soort: Lycan
Partner: nog niet binnen

Wandelen en nadenken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wandelen en nadenken   Wandelen en nadenken I_icon_minitimedo jul 23, 2009 8:16 pm

" ik ben de leider van mijn lycanclan, Lucian ken je me niet meer ik heb je gered van een storm vampieren, je bent me nog een kus schuldig" hij keek nog eens naar haar ogen "je hebt je vaders ogen"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lara
Admin
Lara


Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Mens
Partner: Geen

Wandelen en nadenken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wandelen en nadenken   Wandelen en nadenken I_icon_minitimedo jul 23, 2009 8:19 pm

Lara keek hem aan en zweeg. "Euhmm okee" zei ze stil. Ze wist het niet meer en slikte. Hem? Een kus verschuldigt?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hellville.actieforum.com
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Wandelen en nadenken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wandelen en nadenken   Wandelen en nadenken I_icon_minitimedo jul 23, 2009 8:21 pm

Dark keek droog naar Lucian en rolde met zijn ogen. Daisuke in hem was kwaad aan het worden. Als die lycan het maar niet flikte om Lara te kussen. Dark voelde het een beetje dat Daisuke kwaad werdt en grinnikte waarnaar hij van de grond weer naar Lucian en Lara keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
lucian

lucian


Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 23-07-09

Character sheet
Leeftijd: 16
Soort: Lycan
Partner: nog niet binnen

Wandelen en nadenken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wandelen en nadenken   Wandelen en nadenken I_icon_minitimedo jul 23, 2009 8:23 pm

"ik voel dat je een beetje bang bent van dark en van mij dat hoeft niet ik strijd allen tegen vampiers en uit uitzondering tegen duivels, ik heet lucian i doe je geen kwaad maar probeer me niet kwaad te maken wat dan dood ik snel" hij loopt naar lara, streelt met zin vinger over haar gezicht en legt zijn lippen rustig op die van haar...
Terug naar boven Ga naar beneden
Lara
Admin
Lara


Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Mens
Partner: Geen

Wandelen en nadenken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wandelen en nadenken   Wandelen en nadenken I_icon_minitimedo jul 23, 2009 8:25 pm

Lara schrok en slikte. Ze had geen idee wat ze moest doen. Ze trok iets terug en keek Lucian stil aan. Haar wangen snel rood gekleurd...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hellville.actieforum.com
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Wandelen en nadenken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wandelen en nadenken   Wandelen en nadenken I_icon_minitimedo jul 23, 2009 8:27 pm

''oke vriend, dit gaat me te ver.'' zei Dark en vloog op hen af. Hij pakte Lara bij haar middel vast en hield haar goed vast. Hij vloog vervolgens hoog de lucht in waar Lucian nooit kon komen. ''luister eens, ben jij echt op Daisuke verliefd of vindt je hem nu ineens leuk?'' vroeg Dark aan Lara terwijl hij door de lucht vloog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wandelen en nadenken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wandelen en nadenken   Wandelen en nadenken I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wandelen en nadenken
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nadenken over Dark & Alou

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hellville :: Het Dorp :: Het Park-
Ga naar: