Hellville
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Aanlopen met Daisuke & Lara

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Aanlopen met Daisuke & Lara Empty
BerichtOnderwerp: Aanlopen met Daisuke & Lara   Aanlopen met Daisuke & Lara I_icon_minitimema jul 20, 2009 5:03 pm

Aya kwam uiteindelijk aan bij een meertje, en ze zakte wat vermoeid inelkaar. Ze slaakte een diepe zucht, en ze wachte rustig af tot ze van haar rug gingen. Er was een wonde weer opengegaan, en deze begon wat te bloeden. Hoewel dat haar niets kon schelen, en ze bleef gewoon kalm liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Aanlopen met Daisuke & Lara Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanlopen met Daisuke & Lara   Aanlopen met Daisuke & Lara I_icon_minitimedi jul 21, 2009 9:54 pm

Daisuke sprong snel van haar rug af omdat hij zag dat ze moe was. Hij voelde even een helse pijn door zijn been gaan en liet zich achterover in het gras vallen. Hij keek even naar Aya en glimlachtte. ''bedankt..'' zei hij rustig tegen haar en ging toen recht zitten. Hij keek naar Lara en grinnikte even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Aanlopen met Daisuke & Lara Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanlopen met Daisuke & Lara   Aanlopen met Daisuke & Lara I_icon_minitimedi jul 21, 2009 10:14 pm

Aya kijkt Daisuke even aan, en ze glimlacht kort naar hem. Ze wilde eigenlijk dat Dark hier nu was, maargoed ze was ook blij dat Daisuke bij haar was. Ze was nogal moe, en ze liet dan Lara voorzichtig van haar rug glijden. Dan gaat ze even op haar zij neerliggen, en ze merkte het bloed even op. Voor kort slaakte ze een diepe zucht, en ze sloot haar ogen dan ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aanlopen met Daisuke & Lara Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanlopen met Daisuke & Lara   Aanlopen met Daisuke & Lara I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aanlopen met Daisuke & Lara
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Daisuke, a kid with a dangerous secret..
» Lara's huis

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hellville :: Het Buiten Gebied :: Het Meertje-
Ga naar: