Hellville
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Met twee in het donkere gebied

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Met twee in het donkere gebied - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met twee in het donkere gebied   Met twee in het donkere gebied - Pagina 3 I_icon_minitimezo jul 19, 2009 10:54 pm

Aya zakte plots neer, en ze bewoog amper van de pijn. Ze zucht heel even diep, en plots zag ze een blonde schim in de verte breed grijnzen. Met een vlugge beweging stond Aya op, en ze keek naar die schim dat weer gewoon verdween. Een pijnscheut liet haar bloeden, en je zag zo rook van het zilver naar omhoog gaan. Ze schudde haar hoofd heel even, en ze voelde zich duizelig worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber

Amber


Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: heel oud omdat ze duivel is maar ziet eruit als 20 jarig meisje
Soort: Duivel
Partner: verliefd net zoals Tessa was....

Met twee in het donkere gebied - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met twee in het donkere gebied   Met twee in het donkere gebied - Pagina 3 I_icon_minitimezo jul 19, 2009 10:55 pm

Amber zag de klauw naar het geweer zijn en grijnsde.
"zo makkelijk gaat dat niet" ze rolde met der ogen.
ze voelde de klauw tegen het geweer komen maar het scheelde niks
haar hand veranderde in een hand omdraai weer in een ijzeremes.
ze vloog met een snelheid op haar af.
het mes ging langs der zij en ze stopte en ze draaide zich snel om.
ze stond klaar om weer aan te vallen.
"ik ben dan misschien wel een duivel maar betekent niet dak altijd wil vechten".
haar ogen veranderde weer naar paars/rood.
ook haar staart verdween alleen der vleugels bleven om te ontwijken.
ook haar hand werd weer normaal en ze was klaar om haar te ontwijken....
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Met twee in het donkere gebied - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met twee in het donkere gebied   Met twee in het donkere gebied - Pagina 3 I_icon_minitimezo jul 19, 2009 10:58 pm

Dark ging recht staan toen hij het rook van de zilver zag. ''blijf hier Wizu'' zei Dark en Wizu sprong van zijn schouder af en bleef bij de muur zit. Dark rende onder tussen naar Aya toe en ging voor haar staan. ''Aya, stop hier mee! Je maakt jezelf kapot..'' zei Dark en keek zijn zus doordringend aan. Hij zag dat ze liep te duizelen en snoof.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Met twee in het donkere gebied - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met twee in het donkere gebied   Met twee in het donkere gebied - Pagina 3 I_icon_minitimezo jul 19, 2009 11:03 pm

Aya bleef nog staan, en ze duizelde nog steeds. Plots voelde ze weer een zilverenmes langs haar zij, en ze kon nog net de duivelin 3 krassen geven met haar klauwen. Ze zag dan haar broer die voor haar stond, maar ze luisterde niet. Ze keek weg van hem, en ze had haar blik op de plek geplaatst van de schim die helemaal in de verte had gestaan. Het was die duivelin dat ze moest hebben, maar in haar ogen leken alle blonde duivelinnen op elkaar. Ze had pijn aan haar rug, maar ook in haar zij. Plots viel ze zowat neer, net nu ze een stap in die richting van die plek in de verte wilde zetten. Ze viel bewusteloos op de grond, en ze ademde ook heel erg zwaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber

Amber


Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: heel oud omdat ze duivel is maar ziet eruit als 20 jarig meisje
Soort: Duivel
Partner: verliefd net zoals Tessa was....

Met twee in het donkere gebied - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met twee in het donkere gebied   Met twee in het donkere gebied - Pagina 3 I_icon_minitimezo jul 19, 2009 11:05 pm

Amber voelde opeens een steek en keek naar der zij.
der kleding was aan de zijkant stuk en het prikte.
"auw" zij ze droog en kneep der ogen even dicht van de pijn.
ze opende haar ogen weer en zag dat ze bewusteloos was.
ze liep rustig naar Dark en zuchte en keek naar de wolf....
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Met twee in het donkere gebied - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met twee in het donkere gebied   Met twee in het donkere gebied - Pagina 3 I_icon_minitimezo jul 19, 2009 11:06 pm

''Aya!'' zei hij verbaasd toen ze neer viel. ''Wizu!'' riep hij en Wizu reageerde meteen. Het diertje sprong omhoog en Dark ook. Wizu veranderde weer in de vleugels en zaten nu op Dark. Dark spreidde zijn vleugels en vloog boven zijn zus. ''ik zal het Serum gaan halen, ik kom zo snel als ik kan terug'' zei hij en sloeg een keer goed met zijn vleugels en vloog pijlsnel weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Met twee in het donkere gebied - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met twee in het donkere gebied   Met twee in het donkere gebied - Pagina 3 I_icon_minitimezo jul 19, 2009 11:07 pm

Aya lag daar maar bewusteloos, en haar adem werd steeds zwaarder. Ze trilde over heel haar lichaam, en het leek wel of haar hart het zou begeven. Hoewel dat nog niet zo was, en ze zich duidelijk sterk hield.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber

Amber


Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: heel oud omdat ze duivel is maar ziet eruit als 20 jarig meisje
Soort: Duivel
Partner: verliefd net zoals Tessa was....

Met twee in het donkere gebied - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met twee in het donkere gebied   Met twee in het donkere gebied - Pagina 3 I_icon_minitimezo jul 19, 2009 11:08 pm

Amber keek op naar Dark en knikte.
ze keek naar de nog wolf en legde haar op der zij.
zo kon ze niet stikken door der tong.
ze keek naar haar en sloeg der armen over elkaar.
"sorry" zei ze wat droog ookal kon ze het niet horen.
ze ging een stuk van haar vandaan staan en keek naar haar.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Met twee in het donkere gebied - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met twee in het donkere gebied   Met twee in het donkere gebied - Pagina 3 I_icon_minitimezo jul 19, 2009 11:13 pm

Niet veel later hoorde je krachtige vleugel slagen en Dark landde bij Aya. Hij ging door zijn knieén en legde het kistje voor zich neer. Hij legde zijn hand op de boven kant en sloot zijn ogen. Er verscheen een donker paarse gloed om zijn hand en de bovenkant ging open. Hij haalde het serum eruit en deed de naald als eerst in de wond in Aya's zij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber

Amber


Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: heel oud omdat ze duivel is maar ziet eruit als 20 jarig meisje
Soort: Duivel
Partner: verliefd net zoals Tessa was....

Met twee in het donkere gebied - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met twee in het donkere gebied   Met twee in het donkere gebied - Pagina 3 I_icon_minitimezo jul 19, 2009 11:15 pm

Amber zakte door der benen en keek op.
ze zag dat het Dark was en haalde opgelucht adem.
rustig keek ze naar wat hij deed met het doosje.
waarom viel ze me aan, ik had toch niks gedaan?!?.
dacht ze bij zichzelf en ze keek dromerig naar de lucht.
ze speelde wat met der haar en haar blik ging weer naar Dark en Aya.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Met twee in het donkere gebied - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met twee in het donkere gebied   Met twee in het donkere gebied - Pagina 3 I_icon_minitimezo jul 19, 2009 11:16 pm

Aya voelde de naald in de wonde, maar ze reageerde er niet echt op. Ze bleef gewoon bewusteloos liggen, en ze bleef zwaar ademen. Af en toe trilde ze nog even, en soms bewoog ze helemaal niet meer. Toch was ze nog niet dood, en dat zal ook niet gebeuren. Ze zou pas de naald voelen als deze in haar rug gestoken werd, en dat had ze vroeger ook wel een keer meegemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Met twee in het donkere gebied - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met twee in het donkere gebied   Met twee in het donkere gebied - Pagina 3 I_icon_minitimezo jul 19, 2009 11:21 pm

Dark keek naar haar en verwachtte al dat ze niet zou reageren. Maar dat zou nog wel komen als hij alle wonden had gedaan. Hij had in een paar andere wonden ook de naald in gestoken en hij kwam toen bij de rug. Voorzichtig stak hij de naald in de wond in haar rug en liet het serum er rustig in gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Met twee in het donkere gebied - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met twee in het donkere gebied   Met twee in het donkere gebied - Pagina 3 I_icon_minitimezo jul 19, 2009 11:25 pm

Aya reageerde plots sterk op de naald in haar rug, en ze schoot dan ook plots wakker. Haar klauwen zaten plots weer in het been van Dark, en haar ogen waren dan ook wijd open. Je zag duidelijk dat de woede en wraaklust sterker werd, en ze had nog niet echt door dat ze door het been van Dark was. Ze keek naar de hemel nadat ze weer neerlag, en ze hoopte op wraak voor haar geliefde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber

Amber


Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: heel oud omdat ze duivel is maar ziet eruit als 20 jarig meisje
Soort: Duivel
Partner: verliefd net zoals Tessa was....

Met twee in het donkere gebied - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met twee in het donkere gebied   Met twee in het donkere gebied - Pagina 3 I_icon_minitimezo jul 19, 2009 11:26 pm

Amber schrok toen ze opeens wakker werd.
ze schudde haar hoofd en zag wat er gebeurde.
"Dark!" riep ze geschrokken en slikte.
ze wist dat Aya dat niet expres deed maar toch.
ze zuchte en hoopte dat Aya niet weer zou beginnen.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Met twee in het donkere gebied - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met twee in het donkere gebied   Met twee in het donkere gebied - Pagina 3 I_icon_minitimezo jul 19, 2009 11:28 pm

Dark zat eerst rustig maar ineens voelde hij iets door zijn been heen steken. En Dark veranderde ineens terug naar Daisuke waardoor een harde schreeuw te horen was. De pijn voelde Daisuke namelijk veel sterker dan Dark dat deed. Daisuke greep naar zijn been die hevig bloedde. Hij kneep zijn ogen dicht en kreunde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber

Amber


Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: heel oud omdat ze duivel is maar ziet eruit als 20 jarig meisje
Soort: Duivel
Partner: verliefd net zoals Tessa was....

Met twee in het donkere gebied - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met twee in het donkere gebied   Met twee in het donkere gebied - Pagina 3 I_icon_minitimezo jul 19, 2009 11:30 pm

Amber keek naar Dark en keek weer naar Aya.
opeens hoorde ze een schreeuw en zag dat Dark er niet meer was.
ze keek geschrokken en zag een roodkleurige jongen.
haar hand veranderde in een zwaard en ze sprong voor de jongen.
het zwaard hield ze tegen zijn keel "wat heb je met Dark gedaan?!?".
ze keek hem vragend maar toch doordringend aan.....


Laatst aangepast door Amber op zo jul 19, 2009 11:32 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Met twee in het donkere gebied - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met twee in het donkere gebied   Met twee in het donkere gebied - Pagina 3 I_icon_minitimezo jul 19, 2009 11:31 pm

Aya schrok uit haar woede van het geroep, en ze schrok dan dat haar klauwen in zijn been zaten. Ze trok haar klauwen er voorzichtig uit, en ze stond dan haastig maar verzwakt op. Ze deinsde naar achteren, waarna ze hem niet durfde aankijken. Ze zat nu zowat achter een struik, en ze rilde dan ook. Natuurlijk zat de spuit nog in haar rug, en ze had angst dat Dark woedend zou worden op haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Met twee in het donkere gebied - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met twee in het donkere gebied   Met twee in het donkere gebied - Pagina 3 I_icon_minitimezo jul 19, 2009 11:34 pm

Daisuke keek verbaasd op toen hij iets bij zijn keel voelde. ''ik.. ben.. dark..'' hijgde hij en Wizu rende naar Amber toe. Wizu sprong op de schouder van Amber en probeerde haar uit te leggen dat Daisuke, Dark was. Gaat het Daisuke..? vroeg Dark toch een tikje bezorgd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber

Amber


Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: heel oud omdat ze duivel is maar ziet eruit als 20 jarig meisje
Soort: Duivel
Partner: verliefd net zoals Tessa was....

Met twee in het donkere gebied - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met twee in het donkere gebied   Met twee in het donkere gebied - Pagina 3 I_icon_minitimezo jul 19, 2009 11:36 pm

Amber keek naar Daisuke en keek even raar.
haar zwaard werd weer een hand en ze ging weer met haar hoofd voor hem weg.
toen voelde ze iets op der schouder en zag dat het Wizu was.
ze keek naar hem en haar ogen gleden over Daisuke heen.
toen zag ze diezelfde wond "ooo sorry" zei ze beschamend.
"maar hoe... hoe kan jij... Dark zijn?!?" ze keek hem vragend aan....
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Met twee in het donkere gebied - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met twee in het donkere gebied   Met twee in het donkere gebied - Pagina 3 I_icon_minitimezo jul 19, 2009 11:38 pm

Aya durfde niet tevoorschijn komen, en ze rilde dan ook heel even. Ze had bang dat Dark boos zou zijn op haar, en ze ging dan maar neerliggen. Ze merkte pas de naald nog in haar rug, en ze begon heel even kort te piepen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Met twee in het donkere gebied - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met twee in het donkere gebied   Met twee in het donkere gebied - Pagina 3 I_icon_minitimezo jul 19, 2009 11:39 pm

Wizu sprong van de schauder van Amber af en ging bij Daisuke zitten. ''kan ik niet uitleggen..'' zei Daisuke. Hij verloor langzaam aan meer bloed en zijn bewust zijn ook als hij niet oppastte. Het bloed uit zijn been drupte op de grond en langzaam onstond er een plasje bloed onder zijn been.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber

Amber


Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: heel oud omdat ze duivel is maar ziet eruit als 20 jarig meisje
Soort: Duivel
Partner: verliefd net zoals Tessa was....

Met twee in het donkere gebied - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met twee in het donkere gebied   Met twee in het donkere gebied - Pagina 3 I_icon_minitimezo jul 19, 2009 11:42 pm

Amber hoorde een gepiep en keek even gek naar de struiken.
daarna merkte ze dat de wolf er niet meer was.
toen keek ze weer naar Daisuke en zag zijn wond.
"oo sh*t..." ze sprong op en keek rond.
ze rende het huis binnen en zuchte diep en liep naar de kastjes.
ze keek erin maar zag niks van verband liggen.
ze zuchte diep en scheurde wat van der kleding die nu nog korter was.
ze rende weer naar Daisuke en deed het om zijn been.
strak zodat het een soort drukverband was maar ook weer niet te strak.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Met twee in het donkere gebied - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met twee in het donkere gebied   Met twee in het donkere gebied - Pagina 3 I_icon_minitimezo jul 19, 2009 11:44 pm

Aya rook het bloed, en haar tanden werden plots wat langer. Ze schud haar hoofd heel even, en ze rilde dan ook weer. Ze bleef liggen in de struiken, want ze kon Dark/Daisuke niet onder ogen komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Met twee in het donkere gebied - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met twee in het donkere gebied   Met twee in het donkere gebied - Pagina 3 I_icon_minitimema jul 20, 2009 11:33 am

Daisuke voelde hoe er iets om zijn been werdt gebonden en keek op. Hij zag dat het Amber was die het deed. Hij glimlachtte lichtjes. ''bedankt..'' zei hij en probeerde te staan. Hij hinkte wel maar het lukte hem om recht te blijven staan. Daisuke waar is Aya? vroeg Dark ineens. Daisuke keek in het rond en zag haar niet. ''ik weet het niet..'' mompelde Daisuke ineens verbaasd. ''Aya!?'' riep Daisuke en hoopte dat ze zou gaan reageren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Met twee in het donkere gebied - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met twee in het donkere gebied   Met twee in het donkere gebied - Pagina 3 I_icon_minitimema jul 20, 2009 11:39 am

Aya hoorde Daisuke roepen, maar ze reageerde niet. Ze durfde hem nu niet onder ogen komen, aangezien ze hem nogal verwond had. Even piepte ze van de spuit in haar rug, maar dat was dan ook alles. Ze rilde dan ook van angst, maar ook wat van de pijn want ze voelde dat de serum door haar aderen ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Met twee in het donkere gebied - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met twee in het donkere gebied   Met twee in het donkere gebied - Pagina 3 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Met twee in het donkere gebied
Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hellville :: Het Verboden Gebied :: Donkere Brug-
Ga naar: