Hellville
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 In de verlaten hut schuilen

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
AuteurBericht
Amber

Amber


Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: heel oud omdat ze duivel is maar ziet eruit als 20 jarig meisje
Soort: Duivel
Partner: verliefd net zoals Tessa was....

In de verlaten hut schuilen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 5 I_icon_minitimedo jul 23, 2009 6:03 pm

Tessa schoot opeens wakker en schudde haar hoofd.
het leek alsof ze weer helemaal helder was.
ze kreeg even een steek en voelde de wonden dus wel.
ze keek om der heen en zag allemaal dode demonen.
ze grijnsde en hoorde iets boven haar.
ze zag Daisuke tegen de demoon vechten en keek even vaag.
daarna ging haar blik naar Aya.
ze snel naar der toe "laat me alsjeblieft helpen".
eigenlijk zonder te wachten op antwoord trok ze voorzichtig de pijlen eruit.
ook de bijl haalde ze er super voorzichtig uit.
"Aya stop nu met vechten anders word het je dood".
zei ze wat bezorgd en hoorde iets in de bosjes.
ze keek om en zag 2 demonen gluren en ze werd kwaad.
ze vloog erop af en in één beweging waren de 2 dood.
ze snoof en liep weer terug naar Aya......
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

In de verlaten hut schuilen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 5 I_icon_minitimedo jul 23, 2009 7:13 pm

Aya keek raar op als ze plots vroeg om te helpen, en ze bleef even kort zitten. Dan voelde ze plots dat de pijlen eruit gehaald werd, en ze gromde heel erg luid van de pijn. Ook de bijl werd er plots uitgetrokken, en ze hoorde dan haar woorden. "Ik stop niet met vechten, ookal lig ik hier weer bewusteloos. Ik moet Dark en Daisuke beschermen." Zei Aya dan zelfzeker, en ze volgde haar dan met haar blik naar 2 demonen. Aya keek haar even raar aan, en ze keek dan naar Daisuke.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

In de verlaten hut schuilen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 5 I_icon_minitimedo jul 23, 2009 7:52 pm

Daisuke keek even naar onderen en zag Amber en Aya bij elkaar staan. Gelukkig vochten ze nu niet tegen elkaar en keek op toen er meerdere demonen op hem af vlogen. Hij vloog op een af en vloog toen ineens omhoog waardoor de demoon tegen een andere aan klapte. Daarna vloog Daisuke snel omlaag en pakte de twee bij de nek en liet de elektrischiteit over hen heen gaan waardoor ze vervolgens schokkerig op de grond vielen en even later dood waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

In de verlaten hut schuilen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 5 I_icon_minitimedo jul 23, 2009 7:57 pm

Aya keek naar de demonen die plots neervielen, en ze keek dan naar Amber. Ze keek naar de wonde die ze veroorzaakt had bij haar, en ze zucht heel even diep. Ze zou voor een tijdje niet meer in hun buurt komen, aangezien het toch altijd op een gevecht uitkomt. Ze keek naar haar vele wonden, en dan naar de plas bloed onder haar. Ze keek droog naar haar eigen bloed, en ze ging dan zitten op haar kont. Ze had enorm veel pijn, maar ze hield zich zoals gewoonlijk sterk om niet weer flauw te vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
lucian

lucian


Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 23-07-09

Character sheet
Leeftijd: 16
Soort: Lycan
Partner: nog niet binnen

In de verlaten hut schuilen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 5 I_icon_minitimedo jul 23, 2009 8:03 pm

lucian kwam aangelopen "hallo ik ken jou van ergens, zat je niet in onze clan, bij de slaven?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

In de verlaten hut schuilen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 5 I_icon_minitimedo jul 23, 2009 8:05 pm

Aya keek raar naar de Lycan die afkwam, en ze bekeek hem even droog. "Tegen wie heb je het?" Vroeg Aya dan droog, en ze schud zich dan ook even uit. Dan ging ze beschermend voor Amber staan, en ze hoopte dat Dark tevoorschijn kwam. "Ik heb mijn hele leven al bij duivels gewoond, en nooit hebben ze me als een slaaf behandelt, als je het tegen mij had natuurlijk." Zei Aya dan droogjes tegen hem, en ze keek hem kalm aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

In de verlaten hut schuilen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 5 I_icon_minitimedo jul 23, 2009 8:08 pm

Daisuke landde op de grond en zag dat dat de laatste duivels waren geweest. Hij keek toen naar de Lycan die erbij was gekomen en hoorde zijn woorden. Daisuke veranderde terug in Dark omdat als hij zichzelf bleef dan kon hij de krachten niet behouden. Dark had overal wel sneén maar voelde zich nu iets beter omdat hij even weg was geweest. Hij liep naar Aya en Amber toe en keek droog naar de Lycan. ''zeg wil jij niet zo tegen mij zus praten, zij is nog nooit een slaaf geweest, en ik weet niet wie jij moet voorstellen maar dat mag je ook wel eens zeggen'' zei Dark kil tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

In de verlaten hut schuilen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 5 I_icon_minitimedo jul 23, 2009 8:11 pm

Aya keek op bij het horen van Dark zijn stem, en ze kijkt hem dan rustig aan. "Volgende keer moet je wel uitkijken waar je die schokken op los laat Dark." Zei Aya dan droogjes tegen hem, en ze keek dan weer naar de Lycan. Rustig duwde ze haar kop tegen Dark zijn been, en ze bleef de Lycan in het oog houden. Even likte ze haar lippen af, en ze snuift dan even hard. "Dark ik heb honger." Zei ze dan tegen hem, en ze kijkt heel even op naar hem. Even keek ze naar Dark, en daarna liep ze voorzichtig van hen weg. Ze ging gaan schuilen in het kasteel, en ze rende dan als de bliksem weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber

Amber


Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: heel oud omdat ze duivel is maar ziet eruit als 20 jarig meisje
Soort: Duivel
Partner: verliefd net zoals Tessa was....

In de verlaten hut schuilen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 5 I_icon_minitimedo jul 23, 2009 9:36 pm

Amber keek hoe Aya voor der ging staan.
ze keek vaag naar de lycan en werd weer normaal.
ze hoorde Dark's stem en zag dat het hem was.
ze glimlachte en keek weer naar de lycan.
"ja tegen wie heb je het eigenlijk???" ze keek hem aan.
ze snoof minachtend en keek de lycan scherp aan.
ze merkte toen dat Aya bliksem snel weg rende.
"Aya" zei ze zacht en ze keek even naar Dark......
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

In de verlaten hut schuilen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 5 I_icon_minitimedo jul 23, 2009 9:57 pm

Aya had het niet gehoord, en ze rende gewoon door. Als je goed kon zien dan was er een spoor van bloed dat afkomstig was van haar, en even een heel eind verder stopte ze om op adem te komen. "Het spijt me Dark, maar ik wil niet dat er nog meer problemen komen." Zei ze mompelend, en alweer zette ze het op een lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

In de verlaten hut schuilen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 5 I_icon_minitimevr jul 24, 2009 12:27 pm

Dark keek op toen Aya ineens wegrende. ''Aya!'' riep hij en spreidde zijn vleugels. Hij keek niet om naar Amber en de lycan en vloog op. Hij volgde het bloedspoor en keek in het rond of hij Aya zag. Hij hoopte dat Amber begreep waarom hij ineens weg ging en vloog verder richting het kasteel. Dat is wat Aya zei dat ze naartoe ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber

Amber


Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: heel oud omdat ze duivel is maar ziet eruit als 20 jarig meisje
Soort: Duivel
Partner: verliefd net zoals Tessa was....

In de verlaten hut schuilen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 5 I_icon_minitimevr jul 24, 2009 12:30 pm

Amber keek naar het bloedspoor en zuchtte.
ze keek naar Dark en wist dat hij haar achterna ging.
ze keek even naar de lycan.
ze rolde met der ogen en legde haar handen op der heupen.
ze liep rustig naar een rots en ging erop zitten.
ze gooide haar haar naar achter en hield de lycan in de gaten.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

In de verlaten hut schuilen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 5 I_icon_minitimevr jul 24, 2009 1:11 pm

Aya liep nog harder door, en ze wist niet dat haar broer haar volgde. Ze liep zo hard, en voelde dan ook dat de wonden begon te genezen. Even piepte ze zacht, maar daarna rende ze gewoon door.

(Topic uitgelopen, en aangekomen bij het kasteel)
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber

Amber


Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: heel oud omdat ze duivel is maar ziet eruit als 20 jarig meisje
Soort: Duivel
Partner: verliefd net zoals Tessa was....

In de verlaten hut schuilen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 5 I_icon_minitimevr jul 24, 2009 1:13 pm

Amber verveelde zich maar.
ze vloog omhoog en vloog weg.
ze veegde een pluk uit der gezicht en zuchtte.
rustig vloog ze weg naar een andere plek.

(topic uit)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





In de verlaten hut schuilen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de verlaten hut schuilen   In de verlaten hut schuilen - Pagina 5 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
In de verlaten hut schuilen
Terug naar boven 
Pagina 5 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Schuilen in het grote kasteel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hellville :: Het Verboden Gebied :: Verlaten Hut-
Ga naar: