IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Alou's vertrek.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Alou

Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 19-07-09
Leeftijd : 22

Character sheet
Leeftijd: 22
Soort: Lycan
Partner: Laat toch zitten! Nieamd wilt me!

BerichtOnderwerp: Alou's vertrek.   za sep 19, 2009 2:23 pm

Alou keek rond, er was niemand, mooi! Nu kon hij in stilte vertrekken. 'Het zou zijn alsof ik er nooit ben geweest.' Zei hij zachtjes. Hij zou met de wolven gaan leven. Hij keek rond. Niemand kon hem nu nog stoppen. Zijn liefde voor Aya was opgehouden zodra hij had gehoord dat ze Daisuke wou. Hij gromde eventjes, die gedachte peinigde hem. Hij veranderde in een wolf, hij zou wel een roedelleider verslaan en een roedel wolven beginnen, hij zuchtte diep. Hij gaf een eenzame huil die voor Aya bestemd was,
'Vaarwel Aya, het blijkt dat iemand anders je hart heeft verooverd.
Ik ga bij de wolven wonen, je zult me nooit meer zien!'
Alou.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Daisuke

Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

BerichtOnderwerp: Re: Alou's vertrek.   za sep 19, 2009 2:28 pm

Daisuke had de huil gehoord en kwam tevoorschijn gestapt. ''ga je weg vanwege Aya?'' vroeg Daisuke aan hem. Hij had zijn handen in zijn zakken. Daisuke zag er ontspannen uit maar hij wist dat hij moest op passen voor Alou. Waarschijnlijk zou Alou niet alleen een hekel aan Dark hebben maar ook aan hem. Dark keek in Daisuke toe en snoof hoorbaar. Ik zou maar opassen voor hem, en als hij je wat doet zal ik er voor zorgen dat hij dit keer wel dood zal zijn gromde Dark in Daisuke. Daisuke hoorde de woorden van Dark en zuchtte eens diep.
Profiel bekijken
Ayumi

Aantal berichten : 381

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

BerichtOnderwerp: Re: Alou's vertrek.   za sep 19, 2009 2:30 pm

Aya lag ergens te slapen, en ze hoorde dan wat lawaai. Ze keek op bij het ruiken van Alou, en ze ging dan in een boom verstopt zitten. Ze snoof heel even onhoorbaar, en ze hoorde dan zijn gehuil. Ze klemde haar kaken op elkaar, en ze legde haar oren plat in de nek. Ze was toch niet de enige meid die hier leefde? Maargoed het kon haar niet meer schelen ze hield van Daisuke, en dat moest Alou ook begrijpen.
Profiel bekijken
Alou

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Alou's vertrek.   za sep 19, 2009 2:32 pm

'Ja, maar dat niet alleen,' Zei hij en keek naar de grond. 'Ik wordt alleen gehaat hier, ik kan niet normaal leven, ik ga bij de wolven wonen.' Zei hij zachtjes. Hij keek naar zijn poot waarmee hij wat in de grond krabde. Hij zuchtte eens diep. Toen keek hij naar de grond. Hij zuchtte nogmaals. 'Ik wou niet dat het zo liep, maar niemand wil me nog hier, ik heb niks om voor te leven, Aya was het enige.' Zei hij zachtjes tegen Dark. Alou rook Aya. 'ik weet dat je er bent Aya, ik moet je niet meer, jij mij ook niet, dat komt mooi uit, ik vertrek, het zou zijn alsof ik er nooit ben geweest.' Zei hij tegen de boom.
Profiel bekijken
Daisuke

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

BerichtOnderwerp: Re: Alou's vertrek.   za sep 19, 2009 2:34 pm

Daisuke beet op zijn kaken door de woorden van Alou. ''hoe kan je nou zo zijn?!'' riep hij ineens kwaad en Dark verscheen plots. Dark stond weer in een ontspannen houding en keek droog naar Alou. ''jij bent te zielig voor woorden, je doet alsof Aya de enige vrouw op aarde is. Er zijn nog zoveel andere meisjes en nu vertrek je omdat je dat ene meisje wat je leuk vind niet kan krijgen. Dat is zielig en zwak'' gromde Dark naar hem. Daisuke had lichtjes medelijden met Alou maar Dark juist niet. En Dark wenste dat hij Alou de vorige gewoon dood had gelaten, maar als het moest kon hij het nu als nog af maken.
Profiel bekijken
Ayumi

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Alou's vertrek.   za sep 19, 2009 2:38 pm

Aya bleef gewoon zitten, en ze merkte dan dat Alou haar had geroken. Ze kwam daarna gewoon tevoorschijn, en ze liep naar Daisuke toe. Ze zweeg gewoon de hele tijd, waarna ze naast Daisuke ging zitten. Opeens schrok ze van de verschijning van Dark, en ze maakte een sprongetje opzij. Daarna luisterde ze naar de woorden van Dark, en ze keek dan naar Alou. "Ik heb mijn keuze gemaakt Alou, en dat moet je ook begrijpen. Denk jij dat het leuk is om te leven met iemand waar je je niet gelukkig bij zal voelen? Wel dat heb ik nu en ik had geen zin meer om een keuze te moeten maken." Zei Aya dan tegen hem, waarna ze dan heel even hard snoof.
Profiel bekijken
Alou

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Alou's vertrek.   za sep 19, 2009 2:40 pm

Alou gromde. Zijn spieren trokken samen en spande aan. 'We maken het af.' Zei hij. Er was geen emotie in zijn ogen te vinden. Hij keek kwaad naar Aya. 'Dit het gevolg van je keuze, het wordt zíjn dood of de mijne!' Gromde hij haar kant op en keek toen weer naar Dark. 'Kom maar op dan, ik ben niet bang voor de dood!' Zei hij kalm.
Profiel bekijken
Daisuke

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Alou's vertrek.   za sep 19, 2009 2:43 pm

Dark ging recht staan en een grijns verscheen op zijn gezicht. Hij had maar half geluisterd naar de worden die Aya tegen Alou had gezegt. Het enige waar hij nu nog op uit was, was de dood van Alou. ''wacht maar Alou, jij zult de dood gauw genoeg onder ogen zien'' zei Dark vals grijnsend tegen Alou. De vleugels van Dark verschenen en dark strekte een arm in de richting van Alou. Je hoorde elektrischiteit sissen en een bal verscheen. De bal schoot pijlsnel op Alou af.
Profiel bekijken
Ayumi

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Alou's vertrek.   za sep 19, 2009 2:46 pm

Aya keek beide aan, en ze rolde dan heel even met de ogen. "Ik ben geen prijs om te winnen, en Dark wees voorzichtig met Daisuke. Ik wil jullie namelijk niet kwijt." Zei Aya dan tegen hem, waarna ze dan op een afstandje ging toekijken naar hen. Ze zucht heel even diep, waarna ze kalm ging neerliggen. Nu was ze eens blij dat er geen problemen waren met de jagers, maar nu had ze enkel nog een probleem met Alou.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Alou's vertrek.   

Alou's vertrek.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hellville :: Het Buiten Gebied :: De Bossen-
Ga naar: