Hellville
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Don't want to see anyone anymore.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Don't want to see anyone anymore. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't want to see anyone anymore.   Don't want to see anyone anymore. - Pagina 2 I_icon_minitimeza aug 22, 2009 11:01 pm

Daisuke liet zijn hoofd gewoon op haar schouder en voelde haar handen op de zijne. Hij glimlachtte even naar haar toen ze naar hem keek en sloot toen voor even zijn ogen. Hij zuchtte even diep en het voelde wel prima zo. Hij was al blij dat hij nu teminste iets durfde te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Don't want to see anyone anymore. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't want to see anyone anymore.   Don't want to see anyone anymore. - Pagina 2 I_icon_minitimeza aug 22, 2009 11:05 pm

Aya bleef zo staan met hem, en ze streelde even met haar vingertoppen over zijn handen. Ze deed haar ogen weer open, en ze keek dan rustig naar buiten. Ze ademde erg rustig, en ze merkte dat hij niet meer zo verlegen was. Dat deed haar even glimlachen, waarna ze dan wat buiten blijft kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Don't want to see anyone anymore. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't want to see anyone anymore.   Don't want to see anyone anymore. - Pagina 2 I_icon_minitimezo aug 23, 2009 9:34 pm

Daisuke voelde het gestreel op zijn hand en werd weer wat warmer van binnen. Het boeide hem even niet meer dat Ayumi in Aya zat en gaf Aya een kusje in haar hals waarna hij ook even naar buiten keek en voor kort zijn ogen sloot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Don't want to see anyone anymore. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't want to see anyone anymore.   Don't want to see anyone anymore. - Pagina 2 I_icon_minitimezo aug 23, 2009 9:39 pm

Aya bleef over zijn handen wrijven, en ze sloot dan ook haar ogen even kort. Ze voelde ineens een kusje in haar hals, waarna ze dan kort over haar schouder keek. Daarna draaide ze zich om zodat zijn handen op haar rug waren, en ze gaf hem dan een kus op zijn lippen. Ze keek hem diep in de ogen aan, en ze sloeg haar armen om zijn hals. Dan deed ze haar ogen dicht, en ze zoende erg lang met hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Don't want to see anyone anymore. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't want to see anyone anymore.   Don't want to see anyone anymore. - Pagina 2 I_icon_minitimema aug 24, 2009 10:52 am

Daisuke keek op toen hij merkte dat Ayumi zich omdraaide en zijn handen lagen nu op haar rug. Hij keek haar met een licht glimlachje aan. Hij voelde haar armen om zijn hals en keek er even vanuit zijn ooghoeken naar waarna hij weer naar Ayumi keek. Hij voelde haar lippen op de zijne en hij zoende met haar mee. Hij sloot zijn ogen ook even en streelde haar rug even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Don't want to see anyone anymore. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't want to see anyone anymore.   Don't want to see anyone anymore. - Pagina 2 I_icon_minitimema aug 24, 2009 11:11 am

Aya keek Daisuke rustig aan, en ze zoende hem nog steeds. Ze voelde de strelingen op haar rug, en ze genoot er dan ook van. Ze ging kort met een hand door zijn haren, en ze hield haar hand in zijn haren. Ze liet speels haar staart tevoorschijn komen, en ze kriebelde zijn handen dan ook heel even met haar staart. Toch haalde ze haar lippen niet van de zijne af, en ze deed dan haar mond een stukje open. Ze ging met haar tong over zijn lippen, en ze drukte hem dan in zijn mond. Ze raakte zijn tong rustig aan, en ze begon hem te tongen. Ook draaide ze zich om waardoor hij dan tegen de muur kwam te staan, en ze streelde zijn hals met haar vrije hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Don't want to see anyone anymore. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't want to see anyone anymore.   Don't want to see anyone anymore. - Pagina 2 I_icon_minitimema aug 24, 2009 6:37 pm

Daisuke zoende nog steeds met haar mee en voelde toen wat gekriebel op zijn hand. Hij trok zijn handen even terug en grinnikte even waarna hij zijn handen wat hoger op haar rug legde en haar verder streelde. Hij voelde toen iets tegen zijn lippen en vervolgens tegen zijn tong. Hij merkte dat het haar tong was en hij begon met haar mee te tongen. Hij voelde toen ineens de muur tegen zijn rug aan en keek haar even naar waarna hij zijn ogen weer sloot en het gestreel in zijn hals voelde. Hij streelde haar nog steeds op haar rug en ging met een hand onder haar shirt en streelde haar buik zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Don't want to see anyone anymore. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't want to see anyone anymore.   Don't want to see anyone anymore. - Pagina 2 I_icon_minitimema aug 24, 2009 7:00 pm

Aya zoende hem nog steeds, en ze voelde ineens zijn hand op haar buik. Ze sloot haar ogen dan ook, aangezien deze nog open waren. Ook streelde ze gewoon zijn hals verder, en ze drukte zich iets dichter tegen hem aan. Ze genoot van de aanraking op haar buik, en haar staart ging dan ook speels en vrolijk heen en weer. Ze voelde zich warm van binnen worden, en ze hield haar ogen gesloten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Don't want to see anyone anymore. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't want to see anyone anymore.   Don't want to see anyone anymore. - Pagina 2 I_icon_minitimema aug 24, 2009 7:10 pm

Daisuke voelde het gestreel in zijn hals nog steeds maar vondt het totaal niet erg. Hij vond het wel goed zo en eerlijk gezegt begon hij wel wat verliefd te worden op Aya, alleen wist hij niet zeker of Aya dat gevoel ook had. Hij zoende haar nog steeds en wreef toen met zijn hand over haar zij terwijl die nog steeds onder haar shirt zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Don't want to see anyone anymore. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't want to see anyone anymore.   Don't want to see anyone anymore. - Pagina 2 I_icon_minitimema aug 24, 2009 7:43 pm

Aya bleef hem zoenen, maar ook zachtjes strelen in de hals. Ze voelde zich steeds warmer van binnen, en ze keek hem heel even aan. Ze wilde hem gewoon niet loslaten, en zoals ze al gezegd had zou Daisuke van haar zijn en niet van Lara. Ze merkte ineens dat hij in haar zij kwam, en ze leek even in te zakken omdat het kietelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Don't want to see anyone anymore. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't want to see anyone anymore.   Don't want to see anyone anymore. - Pagina 2 I_icon_minitimedi aug 25, 2009 9:33 pm

Daisuke zoende haar terug en voelde haar lichaam lichtjes bewegen. Hij opende zijn ogen en keek haar aan. Hij haalde zijn lippen voor even van de hare en grinnikte even. Hij had namelijk al zo'n vermoeden. ''ahw kan je niet tegen kietelen?'' vroeg hij met een flauw grijnsje aan haar en gaf haar nog een kusje op de mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Don't want to see anyone anymore. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't want to see anyone anymore.   Don't want to see anyone anymore. - Pagina 2 I_icon_minitimedi aug 25, 2009 9:55 pm

Aya keek hem aan nadat hun lippen van elkaar waren, en ze hoorde dan zijn woorden. "Haha niet grappig, je klinkt net als Dark." Zei Aya dan droogjes, en ze bekeek hem heel even van kop tot teen. Ze voelde het kusje op haar lippen, en ze gaf hem een kusje terug. "Mijn bruidegom ik geef je aan niemand af." Fluisterde ze dan in zijn oor, en ze gaf een likje in zijn nek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Don't want to see anyone anymore. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't want to see anyone anymore.   Don't want to see anyone anymore. - Pagina 2 I_icon_minitimevr aug 28, 2009 10:55 pm

Daisuke keek haar droog aan door haar woorden. ''ik ben niet zoals Dark'' zei hij tegen haar en snoof even. Hij keek even weg en keek haar toen weer aan en ging met een hand strelend door haar haar. Hij hoorde daarna haar andere woorden en grinnikte even. ''daar zal ik dan maar aan moeten geloven he'' zei hij grijnsend tegen haar en gaf haar nog een kusje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Don't want to see anyone anymore. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't want to see anyone anymore.   Don't want to see anyone anymore. - Pagina 2 I_icon_minitimevr aug 28, 2009 11:03 pm

Aya keek hem aan, en ze grinnikte heel even kort. "Toch wel want hij zei net hetzelfde vroeger." Zei Aya dan tegen hem, en ze keek dan even in het rond. Ze had nooit gedacht om nog enkele leuke herinneringen te ontdekken, maar dan richt ze haar ogen weer op hem bij het voelen van zijn hand door haar haren. "Die Lara krijgt je niet, je bent van mij en dat blijft zo." Zei ze dan grijnzend tegen hem, en ze gaf hem een kusje terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Don't want to see anyone anymore. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't want to see anyone anymore.   Don't want to see anyone anymore. - Pagina 2 I_icon_minitimezo aug 30, 2009 11:56 am

''ow, nou dat zal dan wel..'' zei Daisuke en snoof even. Hij wou niet op Dark lijken, juist niet. Hij hoorde toen haar andere woorden en keek even naar de grond. Hij kneep zijn ogen dicht en dacht even aan Lara. Hij liet Aya los en liep naar het raam toe. Hij keek naar buiten en dacht aan die ene lycan die Lara toen verkracht had. ''ach ze zal nu wel een andere vriend hebben ofzo..'' zei Daisuke met een zucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Don't want to see anyone anymore. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't want to see anyone anymore.   Don't want to see anyone anymore. - Pagina 2 I_icon_minitimezo aug 30, 2009 12:11 pm

Aya keek hem aan in de ogen, en ze merkte dan dat hij haar losliet. Ze schud haar hoofd heel even kort, en ze liet haar staart verdwijnen. "Sorry ik hoop niet dat ik je gekwetst heb." Zei Aya dan zachtjes tegen hem, en ze liep dan naar de deur toe. Haar ogen hield ze heel even op de grond gericht, waarna ze dan uit het zicht verdween. Ze besloot om op het dak van de verlaten hut te gaan zitten, en ze keek wat naar de hemel. Daarna slaakte ze een diepe zucht, waarna ze even kort in het rond keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Don't want to see anyone anymore. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't want to see anyone anymore.   Don't want to see anyone anymore. - Pagina 2 I_icon_minitimezo aug 30, 2009 4:52 pm

Daisuke hoorde haar woorden en voordat ze weg ging zei hij nog: ''nee hoor..'' Hij hoorde toen de deur open gaan maar keek niet om. Hij bleef bij het raam staan en keek naar de lucht. Hij dacht even aan de lycan die Lara toen had gepakt. Hij had lara wel leuk gevonden maar misschien zat ze nu al met iemand anders die veel beter voor haar zou zorgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Don't want to see anyone anymore. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't want to see anyone anymore.   Don't want to see anyone anymore. - Pagina 2 I_icon_minitimezo aug 30, 2009 5:20 pm

Aya zat neer op het dak, en ze wist eigenlijk niet wat doen. Ze werd verliefd op Daisuke, maar ze wist niet of dit wederzijds zou worden. Ze schud haar hoofd heel even kort, en ze bleef zo zitten op het dak. Niet veel later sprong ze van het dak af, en ze keek dan even naar het raam waar Daisuke stond. Ze liet haar hoofd hangen, waarna ze dan op de grond ging zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Don't want to see anyone anymore. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't want to see anyone anymore.   Don't want to see anyone anymore. - Pagina 2 I_icon_minitimezo aug 30, 2009 5:33 pm

Daisuke bleef nog steeds bij het raam staan en legde zijn armen op het vensterbank. Hij voelde zich schuldig, om het feit dat hij hier had lopen zoenen met Aya. Straks vondt Lara hem nog leuk en dan had hij haar nu behoorlijk bedrogen. Hij kneep zijn ogen weer even dicht en voelde zich misselijk wordt. Hij liet zich door zijn knieén zakken en ging op zijn zij liggen met zijn rug naar de deur toe. Hij sloot zijn ogen en bleef liggen. Hij voelde zich nogal rot. Helemaal nu hij het idee had dat hij waarschijnlijk verliefd op Aya was geworden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Don't want to see anyone anymore. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't want to see anyone anymore.   Don't want to see anyone anymore. - Pagina 2 I_icon_minitimezo aug 30, 2009 5:37 pm

Aya veranderde in een wolf, en ze ging dan neerliggen onder een boom. Ze zucht heel even diep, waarna ze dan even naar de hut keek. "Ayumi verander terug in mij." Zei Aya zachtjes tegen haar, en Ayumi keek wat bezorgd in haar. Wat is er Aya? Vroeg Ayumi aan haar, maar ze kreeg geen antwoord. Aya slaakte weer een diepe zucht, waarna ze dan haar ogen sloot. Ze wist nu helemaal niet meer wat doen, en dus besloot ze om Daisuke maar naar Lara te laten gaan. Ze stond met een ruk op, waarna ze dan aanstalte maakte om te verdwijnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Don't want to see anyone anymore. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't want to see anyone anymore.   Don't want to see anyone anymore. - Pagina 2 I_icon_minitimezo aug 30, 2009 6:05 pm

Daisuke haalde eens diep adem. En stond toen langzaam aan weer op. Hij deed zijn handen in zijn zakken en liep naar beneden. Hij ging vervolgens naar buiten en zag Aya staan. Blijkbaar zou ze weg gaan. Daisuke bleef staan en keek naar haar. ''ga je weg?'' vroeg hij zacht en liep langzaam aan naar haar toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Don't want to see anyone anymore. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't want to see anyone anymore.   Don't want to see anyone anymore. - Pagina 2 I_icon_minitimezo aug 30, 2009 6:59 pm

Aya wilde net wegrennen totdat ze Daisuke zijn stem hoorden, maar ze keek hem niet aan. "Ik zit je enkel maar in de weg. Ga maar naar Lara toe." Zei Aya dan met haar ogen gericht op de grond, en ze liet haar ogen heel even hangen. Ze zucht heel even diep, en ze keek dan naar de hemel. Ookal was ze van Daisuke gaan houden ze liet hem gewoon gaan, en ze gaf dan even een huil naar de hemel. "Ookal doet dit pijn in mijn hart ga maar naar Lara." Zei ze dan zachtjes bijna onhoorbaar, en ze keek dan weer naar de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Don't want to see anyone anymore. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't want to see anyone anymore.   Don't want to see anyone anymore. - Pagina 2 I_icon_minitimezo aug 30, 2009 7:05 pm

Daisuke keek met grote ogen naar haar bij het horen van haar woorden. Hij had in de hut zojuist bedacht dat hij voor Aya zou kiezen, aangezien hij toch niet meer in een liefdes leven met Lara geloofde. En dan kreeg hij dit te horen. Hij keek toen naar de grond liet zijn hoofd hangen. Hij kneep zijn ogen dicht en snoof. ''ik had zojuist mezelf toe gesproken, dat jij diegene was van wie ik zou gaan houden. Ik dacht dat je hetzelfde ook voor mij voelde maar blijkbaar had ik het mis..'' zei hij zacht maar wel duidelijk hoorbaar voor Aya. ''je hebt geen idee hoeveel pijn je me geeft met deze woorden..'' zei hij toen wat harder en draaide zich met een ruk om. Hij stond met zijn rug naar Aya toe en een schaduw viel over zijn ogen. Een traan gleed langs zijn wang en viel op de grond. Een klein donker vlekje verscheen in het zand door de traan en al snel volgde er meer. Ineens zette hij het op een rennen en verdween hij in de schaduw van de bomen en bosjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Don't want to see anyone anymore. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't want to see anyone anymore.   Don't want to see anyone anymore. - Pagina 2 I_icon_minitimezo aug 30, 2009 7:17 pm

Aya keek op bij het horen van zijn woorden, en ze wist even niet meer wat zeggen. Ze trilde heel even op haar poten, en ze wilde dan in zijn armen springen. Hoewel ze merkte dat het al te laat was, en ze hem plots zag weg rennen. "IK DACHT DAT JE NIET VAN ME HIELD." Riep ze hem nog na, en ze keek dan naar de grond. Ze had niet alleen aan hem gekwetst, maar ook haar eigen hart brak letterlijk in stukken. "En ik hou wel van je." Zei ze dan terwijl ze naar de grond keek, waarna ze dan weer in de hut ging om het zilveren mes te nemen. Ze kon hier niet meer tegen, en ze wilde zo graag bij Daisuke zijn. Hoewel hij nu wel boos op haar was, maar ze hield meer van hem dan van Alou. Ze nam het mes vast, en ze keek dan naar haar hart. Ayumi veranderde dan vlug terug, en ze smeet het mes weg. "Aya hier los je echt niets mee op, vanaf nu blijf je in me totdat je jezelf weer bent!!!" Zei Ayumi boos tegen Aya, en ze hoorde haar dan ook plots snikken. "Fijn nu huilt ze, en wie mag het weer oplossen ik." Zei Ayumi dan met een zucht, en ze besloot om naar Daisuke te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Don't want to see anyone anymore. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't want to see anyone anymore.   Don't want to see anyone anymore. - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Don't want to see anyone anymore.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hellville :: Het Verboden Gebied :: Verlaten Hut-
Ga naar: