Hellville
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Neergeschoten..

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Alou

Alou


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 19-07-09
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 22
Soort: Lycan
Partner: Laat toch zitten! Nieamd wilt me!

Neergeschoten.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Neergeschoten..   Neergeschoten.. - Pagina 2 I_icon_minitimema aug 17, 2009 8:32 pm

Alou keek naar de schim die Dark was. Het was zijn geur! Hij keek hem grommend aan. "Ik heb m'n eigen meisje!" Zeihij tegen hem en trok zijn lip op. Alou was niet zo dom om als eerste aan te vallen maar als hij er stond. Alou stapte wat achteruit. Zijn oren lagen plat in zijn nek. Alou nam een stevige aanlopen het beet zich vast in Dark's been.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Neergeschoten.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Neergeschoten..   Neergeschoten.. - Pagina 2 I_icon_minitimema aug 17, 2009 8:40 pm

''jij zult spijt krijgen dat je verliefd bent geworden op Aya'' zei hij nijdig en voelde toen de beet in zijn been. ''kom nou, heb je niet meer in huis'' zei hij droog en schopte met zijn andere voet hard tegen de kop van Alou. Daarna liet hij harde elektrischiteits schokken over zijn lichaam gaan waardoor die ook Alou raakten. Alou kon Dark beter niet boos maken als hij slim was, Dark had namelijk ook een zilver mes bij zich.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber

Amber


Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: heel oud omdat ze duivel is maar ziet eruit als 20 jarig meisje
Soort: Duivel
Partner: verliefd net zoals Tessa was....

Neergeschoten.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Neergeschoten..   Neergeschoten.. - Pagina 2 I_icon_minitimema aug 17, 2009 8:42 pm

Amber keek naar de 2 en zuchtte even.
"als ze niet dood gaan vind ik het goed".
mompelde ze wat droog en ze keek naar der hand.
die veranderde langzaam in een mesje.
ze begon er mee in de boom te karven xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Alou

Alou


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 19-07-09
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 22
Soort: Lycan
Partner: Laat toch zitten! Nieamd wilt me!

Neergeschoten.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Neergeschoten..   Neergeschoten.. - Pagina 2 I_icon_minitimema aug 17, 2009 8:44 pm

Alou gromde en liet zijn been los. Hij piepte ook even maar verbeet de pijn. hij mocht nu geen kleuter lijken, of een half bloedje. Hij Had een stuk van zijn broek gescheurd wat hem niks boeide. "Het heeft me nooit gespijt!" Brulde hij. "En als dit mijn dood wordt, zal het jou erger spijten!" Zei hij tegen hem. Hij gromde. "Laffaard, durft niet eens op de grond te komen." Zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Neergeschoten.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Neergeschoten..   Neergeschoten.. - Pagina 2 I_icon_minitimema aug 17, 2009 9:11 pm

Dark keek nijdig naar hem en landde op de grond. ''kom maar op dan, ik ben geen watje'' zei hij kwaad waarna zijn ogen spier wit werden en een harde stevige wind op stak. Je hoorde elektrischiteit sissen en dat betekende dat je maar beter uit kon kijken. Dark veranderde namelijk in zijn woede aanval status. ''het zal mijn nooit spijten als ik jou vermoord'' gromde hij kil.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber

Amber


Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: heel oud omdat ze duivel is maar ziet eruit als 20 jarig meisje
Soort: Duivel
Partner: verliefd net zoals Tessa was....

Neergeschoten.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Neergeschoten..   Neergeschoten.. - Pagina 2 I_icon_minitimema aug 17, 2009 9:13 pm

Amber was klaar met karven en grinnikte.
ze had Wizu gemaakt en keek om.
ze zag Dark helemaal kwaad worden en slikte even.
ze voelde de wind en werd gewoon van de boomstam geblazen.
nu lag ze dus op de grond en schudde haar hoofd.
ze ging rechtop zitten en keek weer naar de 2.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Alou

Alou


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 19-07-09
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 22
Soort: Lycan
Partner: Laat toch zitten! Nieamd wilt me!

Neergeschoten.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Neergeschoten..   Neergeschoten.. - Pagina 2 I_icon_minitimema aug 17, 2009 9:15 pm

"Maar Aya denkt daar anders over," Zei hij kwaad en rende op hem af. Hij werd terug geblazen door elektrischiteit maar probeerde het steeds opnieuw Zijn oren lagen plat in zijn nek en grommend rende hij op Dark af. Hij hijgde. Het was moeilijk en pijnlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Neergeschoten.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Neergeschoten..   Neergeschoten.. - Pagina 2 I_icon_minitimema aug 17, 2009 9:17 pm

Aya had aangevoeld dat er iets niet klopte, en ze was verstopt tussen de struiken. Ze had al hun woorden gehoord, en ze keek van de één naar de ander. Ze zucht onhoorbaar en zacht, maar toch wist ze even niet wat doen met die twee. Haar ogen bleven op beide gericht, en plots hoorde ze de woorden van Dark. Ze zou pas toeslaan als het te erg was, maar toch was Alou geen volbloed zoals zij. Dat was dan een nadeel aan hem, want volbloeden waren altijd sterker dan halfbloeden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Neergeschoten.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Neergeschoten..   Neergeschoten.. - Pagina 2 I_icon_minitimema aug 17, 2009 9:18 pm

Dark maakte de elektrichiteit sterker en sterker. Zijn woede werdt met de minuut erger, en als hij er eenmaal in zat was het soms moeilijk om hem er weer uit te krijgen. Hij balde zijn vuisten en er verschenen elektrischiteits ballen om zijn vuisten. Hij schoot ineens op Alou af en de ballen gingen pijlsnel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber

Amber


Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: heel oud omdat ze duivel is maar ziet eruit als 20 jarig meisje
Soort: Duivel
Partner: verliefd net zoals Tessa was....

Neergeschoten.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Neergeschoten..   Neergeschoten.. - Pagina 2 I_icon_minitimema aug 17, 2009 9:20 pm

Amber stond op en hoorde iets.
ze zag iets in de struiken en keek even goed.
ze zag dat het Aya was.
ze hield Dark en Alou goed in de gaten.
ookal was het hun gevecht ze zou toch wat doen als het te erg zou worden.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Alou

Alou


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 19-07-09
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 22
Soort: Lycan
Partner: Laat toch zitten! Nieamd wilt me!

Neergeschoten.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Neergeschoten..   Neergeschoten.. - Pagina 2 I_icon_minitimema aug 17, 2009 9:21 pm

Alou werd tweemaal hard geraakt en blies achteruit. Hij gromde en stond moeizaam op. Hij keek naar Dark. Hij was zo in het 'gevecht' dat hij Aya niet opmerkte. Hij brulde en rende op Dark af. Hij beet zich vast in zijn been en liet niet los! Hoeveel stroom er ook door zijn lijf ging!
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Neergeschoten.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Neergeschoten..   Neergeschoten.. - Pagina 2 I_icon_minitimema aug 17, 2009 9:24 pm

Dark voelde de beet in zijn been en keek kil naar beneden. Zijn spierwitte ogen stonden kwaad en hij liet meer elektrischiteit over zijn lichaam gaan en dus liet hij het door stromen naar Alou. Hij maakte de schokken harder. ''blijf.. van.. me.. af..'' hijgde hij kwaad. Het was niet zo zeer dat hij moe was maar eerder omdat hij geen controle meer had over de elektrischiteit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Neergeschoten.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Neergeschoten..   Neergeschoten.. - Pagina 2 I_icon_minitimema aug 17, 2009 9:24 pm

Aya keek hen aan, en ze werd wel een beetje kwaad op beide. Ze zag dat Amber keek, en ze snoof onhoorbaar. Ze zorgde er wel al voor dat haar klauwen langer waren, maar ook haar tanden werden langer. Ze zou niet toeslaan tenzij het nodig is, maar dan is het eerder om hun aanvallen op te vangen. En niet om één van hen te helpen, maar ervoor te zorgen dat dit domme gedoe stopt en ze elkaar met rust laten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alou

Alou


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 19-07-09
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 22
Soort: Lycan
Partner: Laat toch zitten! Nieamd wilt me!

Neergeschoten.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Neergeschoten..   Neergeschoten.. - Pagina 2 I_icon_minitimema aug 17, 2009 9:27 pm

Alou liet zijn been niet los. Hij wou het uitbrullen van de pijn maar deed het niet. Hij hield Dark vast. Koste wat het kost, hij moest Dark dood hebben, maar wat als Dark hem dood maakte? Dan was zijn leven snel voorbij gegaan. Hij hield vast, zelf toen Dark meer stroom door zijn lichaam jaagde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber

Amber


Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: heel oud omdat ze duivel is maar ziet eruit als 20 jarig meisje
Soort: Duivel
Partner: verliefd net zoals Tessa was....

Neergeschoten.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Neergeschoten..   Neergeschoten.. - Pagina 2 I_icon_minitimema aug 17, 2009 9:31 pm

Amber keek naar het schouwspel en werd wel bezorgd.
ze schudde haar hoofd en lette niet meer op Aya.
ze kreeg haar duivelvorm voor het geval dat.
ze keek naar de 2 en zag hoe Dark kwader en kwader werd.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Neergeschoten.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Neergeschoten..   Neergeschoten.. - Pagina 2 I_icon_minitimema aug 17, 2009 9:36 pm

Dark maakte weer twee elektrischiteits ballen om zijn vuisten en schoot die weer af op Alou. Langs zijn ogen liepen nu zelfs elektrischiteits straaltjes. Hij had zichzelf niet meer in de hand en in zijn hoofd doelde hij nog maar op een ding. De dood van Alou.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Neergeschoten.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Neergeschoten..   Neergeschoten.. - Pagina 2 I_icon_minitimema aug 17, 2009 9:39 pm

Aya keek toe naar Dark, en ze rolde met haar ogen. Ze stond klaar om hun twee te gaan grijpen, en hen te laten weten dat er niet gevochten word om haar. Ze sloot haar ogen even kort, en nog voordat Alou iets kon doen of Dark sprong ze naar beide. Ze greep hen allebei bij de nek, en ze duwde hen hard tegen de grond aan. Ze drukte haar klauwen in beide hun nek, en ze keek hen kwaad aan. "Stop hier mee of ik verdwijn uit jullie leven!!!!!!!" Zei Aya dan boos tegen beide, waarna ze hen nog steeds vasthield en haar klauwen dieper in hun nek drukte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber

Amber


Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: heel oud omdat ze duivel is maar ziet eruit als 20 jarig meisje
Soort: Duivel
Partner: verliefd net zoals Tessa was....

Neergeschoten.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Neergeschoten..   Neergeschoten.. - Pagina 2 I_icon_minitimema aug 17, 2009 9:41 pm

Amber keek toe en wou net wat gaan doen.
plots zag ze Dark en Alou naar beneden geduwd worden.
het was Aya en ze rolde met der ogen.
ze keek naar de 2 en hoorde haar woorden.
ze zuchtte diep en keek naar de grond.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Alou

Alou


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 19-07-09
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 22
Soort: Lycan
Partner: Laat toch zitten! Nieamd wilt me!

Neergeschoten.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Neergeschoten..   Neergeschoten.. - Pagina 2 I_icon_minitimema aug 17, 2009 9:43 pm

Alou hield vast. Hij moest proberen Dark te vermoorde. Al kosste dat hem zijn leven. Zijn leven was nooit waardevol geweest. Hij lachte. 'I-k krij-g j-ou wel-l' Zei hij en beet zich dieper in het vlees van Dark. Hij kon zijn bot bijna voelen. Aloe piepte toen Aya hem vast greep. Zijn hartslag was onregelmatig geworden door de stroomstoten. Hij keek Aya aan. "Dan ben ik de eer-ste." Zei hij zacht. Hij hijgde. Zijn hart kon het wel eens begeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Neergeschoten.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Neergeschoten..   Neergeschoten.. - Pagina 2 I_icon_minitimema aug 17, 2009 9:46 pm

Dark voelde de beet harder worden en kneep zijn ogen even dicht ineens voelde hij hoe hij tegen de grond klapte. Zijn ogen werde opslag normaal en de elektrischiteit verdween. Hij keek Aya verbaasd aan en voelde de klauwen in zijn nek. Hij kreunde even en duwde haar toen van zich weg. ''pas dan eerst maar is op dat ik niet uit jou leven verdwijn door hem'' zei Dark kwaad en knikte kort richting Alou waarna hij zich omdraaide en tussen de bosjes verdween. Hij had wel genoeg gezien daarrow en wilde weg misschien wel voor goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber

Amber


Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: heel oud omdat ze duivel is maar ziet eruit als 20 jarig meisje
Soort: Duivel
Partner: verliefd net zoals Tessa was....

Neergeschoten.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Neergeschoten..   Neergeschoten.. - Pagina 2 I_icon_minitimema aug 17, 2009 9:49 pm

Dawn keek naar Alou en zuchtte diep.
toen merkte ze wat Dark zij.
ze keek hem na toen ie in de bosjes verdween.
ze voelde iets kwaads in der op komen.
ze schudde haar hoofd en keek naar Aya en Alou.
ze zuchtte en sprong op en vloog weg.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Neergeschoten.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Neergeschoten..   Neergeschoten.. - Pagina 2 I_icon_minitimema aug 17, 2009 9:49 pm

Aya keek beide woest aan, en ze zucht dan heel even diep. "Stop met vechten dit heeft geen zin." Zei Aya dan tegen beide, en ze merkte dan dat Dark wegliep. Ze volgde hem dan ook, en ze duwde hem dan tegen een boom. "Je weet dat ik het niet meen Dark, maar dit moet stoppen denk je dat het mijn gevoel beter maakt? Als ik niet had geweten dat Amber de kleindochter is van Tessa dan waren we ook zo geëindigd!!!!" Zei ze dan tegen hem, en ze keek hem doordringend aan. "Je weet dat ik je niet wil verliezen, maar je probeerd wel mijn geluk af te nemen door hem te doden." Zei Aya dan met tranen in de ogen, en ze liet hem dan los.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alou

Alou


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 19-07-09
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 22
Soort: Lycan
Partner: Laat toch zitten! Nieamd wilt me!

Neergeschoten.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Neergeschoten..   Neergeschoten.. - Pagina 2 I_icon_minitimema aug 17, 2009 9:54 pm

Alou keek naar Ayumi, hij kon zijn hoofd amper optillen. Alou's hart begaf het vast, het was aangetast door de elektrischiteit. Hij zuchtte diep. "Aya, he-t sp-ijt m-e." Zei hij liet zijn kop zakken. Zijn hart lag stil. Hij was dood. Meschien kon een stroomstootje van Dark helpen maar dat had hij niet over voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Neergeschoten.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Neergeschoten..   Neergeschoten.. - Pagina 2 I_icon_minitimema aug 17, 2009 9:58 pm

Aya keek om naar Alou, en ze schrok dan ook heel even. Ze liep naar hem toe, en ze hoorde zijn woorden. Ze merkte dat hij helemaal niet meer bewoog, en ze slikte heel even kort. Ze deinsde naar achteren, en ze wist even niet meer wat doen. Ze keek dan naar de grond, en opeens gaf ze een hele luide huil. Daarna ging ze in een hoge boom zitten, en ze keek naar de hemel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Neergeschoten.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Neergeschoten..   Neergeschoten.. - Pagina 2 I_icon_minitimema aug 17, 2009 9:59 pm

Dark keek op toen hij ineens tegen een boom aan geduwd werd. Hij keek Aya nijdig aan en snoof. ''dat weet ik ook wel maar dat is niet gebeurd'' zei hij kwaad en zag toen de tranen. Hij keek weg en zag toen hoe Alou daar lag. Hij liep naar hem toe en legde zijn hand op de borst van Alou. Hij voelde dat het hart stil lag en liet er een schokje door gaan. Zo moest het hart weer wakker worden. Daarna stond hij op en verdween tussen de bosjes. Hij was weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Neergeschoten.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Neergeschoten..   Neergeschoten.. - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Neergeschoten..
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hellville :: Het Buiten Gebied :: Het Meertje-
Ga naar: