Hellville
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Controle verloren

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Controle verloren Empty
BerichtOnderwerp: Controle verloren   Controle verloren I_icon_minitimezo aug 16, 2009 3:43 pm

Aya liep wat in het rond, maar ze voelde zich steeds vreemder worden. Ze kreeg weer hetzelfde als toen ze die duivelin was, maar toch probeerde ze het tegen te houden. Ayumi was bezorgd om haar, en ze zakte even door haar benen. Dan stond ze weer op, en ze kwam niet veel later aan op een open plek in het bos. Daar veranderde ze ongewild in haar wolvenvorm met vuurrode ogen en pikzwarte vacht, waarna ze dan weer heel luid begon te brullen. Ze ademde erg zwaar en onrustig, en ze kreeg geen controle meer over haar lichaam. Daar stond ze dan de kracht waarover haar echte ouders hadden gesproken tegen Dark, en ze voelde de aarde onder haar trillen. Ook stak de wind erg hard op, en het leek wel dat het ging stormen.

(Alleen Dark en ik tot en met pagina 3 dan mogen er anderen ook komen !!)
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Controle verloren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle verloren   Controle verloren I_icon_minitimezo aug 16, 2009 3:46 pm

Dark had iets gevoeld. Een gevoel dat hem niet lekker zat en zeker iets met Aya te maken had. Hij vloog door de lucht en zag Aya tussen de bomen door. HIj vloog naar beneden en zag al wat er aan de hand was. ''niet weer..'' mompelde hij en landde voor Aya. ''Aya?! blijf die controle nou houden'' zei hij en pakte haar bij haar schouders vast. Hij keek haar strak en doordringend aan maar had geen idee of het zou helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Controle verloren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle verloren   Controle verloren I_icon_minitimezo aug 16, 2009 3:50 pm

Aya hoorde zijn woorden niet, en ze keek hem recht in de ogen aan. De razernij ging toeslaan, en de wind werd nog harder dan eerst. Ook beefde de grond onder hun voeten, en ze duwde Dark met een enorme kracht van haar weg. Dit was niet haar bedoeling, aangezien ze zichzelf niet meer was. Alweer brulde ze heel erg luid, en de aardbeving werd gewoon feller. De wind werd eerst gevormd door een kleine tornado die snel weer verdween, maar toch zou er nog een zee van vuur komen als ze zo verder bleef doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Controle verloren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle verloren   Controle verloren I_icon_minitimezo aug 16, 2009 3:55 pm

Dark merkte hoe de wind harder werd en had moeite om te blijven staan. Hij voelde ook het getril onder hun voeten dat met de minuut erger werdt. Hij werdt ineens achteruit geduwd en viel om. Hij stond snel op en keek toen nijdig naar Aya. Hij vloog snel naar haar toe en duwde haar omver. ''kap hiermee Aya!'' riep hij nijdig naar haar en keek even omzich heen. Hij hoopte niet dat er vuur ging komen want dat kon nog wel is behoorlijk erg gaan worden dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Controle verloren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle verloren   Controle verloren I_icon_minitimezo aug 16, 2009 3:58 pm

Aya bleef de razernij laten komen, en de aardbeving werd opeens meerdere. Ook kwamen er vele tornado's tevoorschijn, en de wind werd een stormwind zoals men voor heeft op de ocean. Ze had totaal geen controle meer, en Ayumi kon zelfs niet tevoorschijn komen. Ze zorgde er dan ook voor dat Dark een eind ver vloog, en ze stond gewoon weer op. Ze brulde nog harder dan normaal, en haar klauwen werden vlijmscherp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Controle verloren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle verloren   Controle verloren I_icon_minitimezo aug 16, 2009 4:02 pm

Dark keek verbaasd op en vloog ineens een heel eind weg. Hij voelde kort daarna een boom in zijn rug en zakte even door zijn knieén. ''dit gaat me te ver..'' zei hij moeizaam en zijn ogen werden ineens spierwit. ''het beste is razernij met razernij bestrijden denk ik zo'' mompelde Dark. Hij probeerde zich zelf kwaad te maken wat wel aardig lukte en er verschenen elektrischiteits ballen om zijn vuisten. Hij vloog met snelle vleugelslagen richting Aya al wist hij niet of hij dit wel ging halen. Hij had nu nog de controle over zichzelf dus kon hij wel beter nadenken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Controle verloren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle verloren   Controle verloren I_icon_minitimezo aug 16, 2009 4:09 pm

Aya stond nog steeds stil, en tornado's kwamen rondom haar heen als schilden. Ook de grond leek nog harder te beven, en bomen vielen de grond op. Ze brulde nog steeds luid, en ze zorgde voor een enorme zee van vuur die door het bos heen ging. Ze zag Dark afkomen, en ze liet dan voor hem tevoorschijn komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Controle verloren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle verloren   Controle verloren I_icon_minitimezo aug 16, 2009 4:57 pm

Dark vloog op haar af en zag toen de tornado's hij minderde wat vaart en ineens kwam er vuur voor hem. Hij kon nog net remmen en vloog toen omhoog. Hij keek naar beneden naar beneden naar Aya. ''kom tot jezelf Aya!!'' riep hij naar haar en schoot de elektrischiteits ballen af naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Controle verloren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle verloren   Controle verloren I_icon_minitimezo aug 16, 2009 5:28 pm

Aya bleef in deze razernij, en ze luisterde helemaal niet. Ze merkte de elektrische ballen op, maar deze werden gewoonweg afgeremd door de tornado's die om haar heen waren. De woede werd hierdoor nog groter, waarna de vuurzee nog breder werd, de tornado's groter werden en ook de aardbevingen harder werden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Controle verloren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle verloren   Controle verloren I_icon_minitimezo aug 16, 2009 6:37 pm

Dark keek met grote ogen naar de tornado's voor zich en hij voelde ineens wat branden onder zijn voeten. Hij zag hoe het vuur dichterbij kwam en slikte. Hij vloog wat omhoog en werdt ineens mee getrokken door een tornado. Vervolgens werdt hij er weer uit geslingerd en knalde hij tegen een boom aan. Hij kreunde even en probeerde het nog een keer. Maar steeds knalde hij wel tegen een boom aan of vloog hij een eind weg. Diepe wonden verschenen op zijn huid maar hij liet zich er niet door stoppen. Hij moest en zou bij Aya komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Controle verloren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle verloren   Controle verloren I_icon_minitimezo aug 16, 2009 11:05 pm

Aya had niets van controle meer, en ze bleef maar meer razernij vertonen. Ze rilde over haar lichaam, en de kracht werd gewoon sterker. Ze wilde haar lichaam weer controleren, maar het ging gewoon niet meer. Waarom die razernij er was wist ze niet, maar het kon wel erg dodelijk worden voor Dark. Niet alleen Dark werd verwond door alles, maar ook zij kreeg wonden door de razernij. De vuurzee, tornado's en aardbevingen werden steeds heviger, en er was al een stuk bos vernield doordat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Controle verloren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle verloren   Controle verloren I_icon_minitimema aug 17, 2009 10:18 am

Dark probeerde het weer en weer maar ineens schoot er weer wat vuur voor hem en hij kon dit keer niet uitwijken. HIj voelde hoe het vuur door zijn vleugels brandde. En hij snakte een keer naar adem door de pijn. ''Aya!!'' riep hij weer maar hij verwachtte toch niet dat ze ging reageren. Hij was de laatste dagen al wat vermoeid geraakt dus hij kon dit zo niet lang meer volhouden. Hij werd kort daarna ook weer weg geblazen en hij voelde een boom weer hard in zijn rug waarna hij zijn ogen sloot en hijgend op de grond bleef liggen. Hij voelde het geschud onder zich en de brandende pijn in zijn vleugels. Hij kon Aya niet stoppen daar had hij geen genoeg kracht meer voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber

Amber


Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: heel oud omdat ze duivel is maar ziet eruit als 20 jarig meisje
Soort: Duivel
Partner: verliefd net zoals Tessa was....

Controle verloren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle verloren   Controle verloren I_icon_minitimema aug 17, 2009 10:35 am

Amber vloog rustig door de lucht.
opeens zag ze verderop tornado's.
ze slikte even en vroeg zich af wat er was.
ook zag ze vuur boven de bomen rijken.
ze landde rustig onder haar op de grond.
opeens voelde het onder haar trillen.
ze valt om en staat snel weer op en vliegt richting de razernij.
"ik vraag me af wat er daar hand is" mompelde ze in zichzelf.
uiteindelijk was ze er en vond ze een plekje om te landen.
ze keek naar het vuur en de tornado's.
ook kon ze amper blijven staan en het lukte haar de open plek in te wurmen.
tot haar schrik zag ze Aya en bleef even verstijfd staan.
ze keek rond en zag uiteindelijk Dark en schrok zich toen helemaal de pletter xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Controle verloren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle verloren   Controle verloren I_icon_minitimema aug 17, 2009 10:41 am

Aya's wonden werden steeds erger, en de controle kon ze helemaal niet meer vinden. Ze bleef maar de razernij laten komen, waarna ze dan plots iets opmerkte. Ze keek Amber aan, waarna er dan ineens een tornado op haar vloog. Het bloed werd vermengd met de wind van Aya haar wonden, en ze werd gewoon nog woester.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber

Amber


Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: heel oud omdat ze duivel is maar ziet eruit als 20 jarig meisje
Soort: Duivel
Partner: verliefd net zoals Tessa was....

Controle verloren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle verloren   Controle verloren I_icon_minitimema aug 17, 2009 10:45 am

Amber zag hoe Aya geen controle meer over haar zelf had.
ze zag hoe ze naar haar keek en zette een stap naar achter.
plotseling zag ze een tornado op haar afkomen.
op het nippertje had ze de tornado ontweken.
"Aya!!!! alsjeblieft stop hiermee!!!!!" schreeuwde ze zo hard ze kon.
ze wist dat het waarschijnlijk niets zou helpen.
ze wist nu even niks te doen maar ze probeerde wel dichterbij Aya te komen.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Controle verloren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle verloren   Controle verloren I_icon_minitimema aug 17, 2009 10:48 am

Dark stond wankel en even kreunend weer op. Hij wist niet wat hij met zijn vleugels moest beginnen aangezien die nog steeds brandden van de pijn, maar hij besloot dan ook niet om op te geven en hij vloog weer richting Aya. ''Aya alsjeblieft stop hier mee, je maakt jezelf er mee kapot, je maakt de omgeving er ook mee kapot, alsjeblieft stop!!'' riep Dark naar haar waarna hij Amber vanuit zijn ooghoeken zag maar hij keek niet naar haar. Hij moest zich op Aya blijven concentreren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Controle verloren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle verloren   Controle verloren I_icon_minitimema aug 17, 2009 10:55 am

Aya hoorde de woorden niet, en ze geraakte dan even uitgeput door de energie die ze nu verbruikte. Toch bleef de razernij harder toeslaan, en ze merkte niet eens dat Amber in har buurt kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber

Amber


Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: heel oud omdat ze duivel is maar ziet eruit als 20 jarig meisje
Soort: Duivel
Partner: verliefd net zoals Tessa was....

Controle verloren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle verloren   Controle verloren I_icon_minitimema aug 17, 2009 10:58 am

Amber zag dat Dark op Aya af vloog.
uiteindelijk was het gelukt om bij Aya te komen.
ze veranderde in haar duivelvorm.
moeilijk ontweek ze de vlammen om der heen.
"Aya alsjeblieft je kan tot jezelf komen je kan het!!!!".
schreeuwde ze een beetje wanhopig.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Controle verloren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle verloren   Controle verloren I_icon_minitimema aug 17, 2009 11:01 am

Aya bleef maar diepere wonden verkrijgen, en ze merkte dan dat Dark op haar afvloog. Ze had niet door dat Amber bij haar was, en de razernij bleef nog steeds komen. Dan hoorde ze de woorden van Dark, en ze schud haar hoofd dan heel even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Controle verloren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle verloren   Controle verloren I_icon_minitimema aug 17, 2009 11:27 am

Dark vloog door de vlammen heen. Het brandde zo hard maar hij had geen keus. Hij pakte een van haar armen vast en zag dat Amber er ook al was. Hij keek weer naar Aya en hijgde vermoeid. ''alsjeblieft Aya wordt weer normaal.. voor mij.. mijn lieve zuster..'' zei hij zacht in haar oor waarna het zwart voor zijn ogen werdt en hij door zijn knieén zakte. Hij bleef op de grond liggen en zijn vleugels lagen brandend en zwak over hem heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber

Amber


Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: heel oud omdat ze duivel is maar ziet eruit als 20 jarig meisje
Soort: Duivel
Partner: verliefd net zoals Tessa was....

Controle verloren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle verloren   Controle verloren I_icon_minitimema aug 17, 2009 11:30 am

Amber keek naar Dark en zag dat ie neer viel.
"Dark!!!" en ze keek terug naar Aya.
ze voelde wat woede in haar bruizen.
ze wist dat Aya er niks aan kon doen.
ze veranderde snel in haar duivelvorm.
ze tilde Dark op ookal was ie best wel zwaar.
ze legde hem op een veilige plek.
haar ogen werden plotseling rood en haar vleugels en staart ook.
ze sprong op en vloog gewoon dwars door het vuur heen.
ze greep Aya en trok haar uit de cirkel met vuur enzo die ze gemaakt had......
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Controle verloren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle verloren   Controle verloren I_icon_minitimema aug 17, 2009 11:54 am

Aya hoorde dan de woorden van Dark, en ze merkte dan dat hij ineens neerzakte. De razernij verminderde hierdoor, en ze keek dan naar Amber. Toch bleven haar ogen nog steeds vuurrood, en ze blies dan over de vleugels van Dark. Het vuur werd hierdoor verwijderd, en ze kalmeerde dan ook na een lange tijd. Ze viel uitgeput neer op de grond, en ze sloot haar ogen dan ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber

Amber


Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: heel oud omdat ze duivel is maar ziet eruit als 20 jarig meisje
Soort: Duivel
Partner: verliefd net zoals Tessa was....

Controle verloren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle verloren   Controle verloren I_icon_minitimema aug 17, 2009 11:57 am

Amber keek naar de razernij en het werd minder.
ze zag hoe Aya in elkaar zaktte.
en daarna keek ze naar Dark en zuchtte even.
ze liep zo snel mogelijk naar Aya.
"nu zit ik met 2 gewonden" mompelde ze zacht.
ze keek even naar Dark.
daarna keek ze of Aya nog leefdde......
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisuke

Daisuke


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

Controle verloren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle verloren   Controle verloren I_icon_minitimema aug 17, 2009 12:10 pm

Dark bleef roerloos liggen. Zijn ogen waren gesloten en zijn vleugels lagen over hem heen. Hij had wonden op zijn armen en ook op zijn rug. Ineens veranderde zijn vleugels terug in Wizu en Wizu hoeste een paar keer. Ookal klonk het stemmetje schattig, je kon zien dat het met beide niet goed ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber

Amber


Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: heel oud omdat ze duivel is maar ziet eruit als 20 jarig meisje
Soort: Duivel
Partner: verliefd net zoals Tessa was....

Controle verloren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle verloren   Controle verloren I_icon_minitimema aug 17, 2009 12:13 pm

Amber keek om naar Dark.
ze zag dat de vleugels weer Wizu waren geworden.
ze zag dat ze er slecht aan toe waren.
ze keek even naar Aya en kon nou effe niet kiezen.
daarna stond ze op en rende ze naar Dark.
ze knielde naar hem neer "Dark?!?".
"alsjeblieft word wakker!!!!" der liep even een traan weg.
ze keek naar Wizu en keek even rond.
ze stond op en der vleugels werden wit.
ze vloog hoog op op zoek naar water en hulp.
even later kwam ze terug met een bak water......
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Controle verloren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle verloren   Controle verloren I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Controle verloren
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hellville :: Het Buiten Gebied :: De Bossen-
Ga naar: