IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Denken aan Alou.........

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ayumi

Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

BerichtOnderwerp: Denken aan Alou.........   do aug 06, 2009 2:47 pm

Aya liep rond in de omgeving, en ze keek dan droog naar de kerk. Ze klom erop tot op de hoogste toren, en ze dacht dan wat na over Alou. Dark vond het niet zo erg meer dat ze met hem zou zijn, maar toch kon hij hem niet uitstaan. Ze hoorde Ayumi dan praten, en ze luisterde rustig naar haar. Aya het is niet omdat ik van Akako hou dat jij geen geliefde kan hebben hé. Ga toch naar hem, en zeg dat je nog van hem houd. Zei Ayumi dan tegen haar, en Aya zucht dan ook heel even diep. "Dat weet ik Ayumi, maar ik vrees dat hij me niet meer wilt." Zei ze dan zachtjes tegen haar, en ze keek dan wat naar de hemel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Alou

Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 19-07-09
Leeftijd : 22

Character sheet
Leeftijd: 22
Partner: Laat toch zitten! Nieamd wilt me!

BerichtOnderwerp: Re: Denken aan Alou.........   do aug 06, 2009 6:24 pm

Aou stond onderaan de kerk. Hij had Aya niet opgemerkt omdat hij verkouden was en bijna niets rook. Hij nieste. Toen begon hij met zijn wolven klauw dom in de grond te krabben. Hij plofte neer op zijn kont en dacht na over Aya. Hij was zo verliefd op haar.
Profiel bekijken
Ayumi

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Denken aan Alou.........   do aug 06, 2009 6:28 pm

Hoe weet jij dat nou zeker dat hij je niet meer wilt als je niet met hem gaat praten? Zei Ayumi dan tegen haar, en Aya zucht dan heel even diep. "Omdat ik lelijk deed tegen hem." Zei Aya dan iets te hard, en ze zucht dan weer eens. Plots rooks ze een aanwezigheid, en ze keek dan naar beneden. Ze voelde ineens tranen rollen van haar wangen, en ze schud dan haar hoofd. Ze zag Alou zitten op de grond, en ze bleef dan maar gewoon boven zitten. Ga naar hem toe bangerik. Zei Ayumi tegen haar, maar ze twijfelde nog steeds.
Profiel bekijken
Alou

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Denken aan Alou.........   do aug 06, 2009 6:38 pm

Alou zuchtte. Hij wist niet eens dat Aya boven hem was. Hij liep de kerk binnen. Het was er verlaten en oud. Elk deel van de houtenbanken waren verrot. Hij tikte er tegen aan. De bank stortte in en stof waaide omhoog. Het kietelde in de neus van Alou. 'Ha, haa, hatsjoe." Galmde het in de kerk. Alou liep naar buiten. Hij keek rond. Hij ging liggen op zijn buik. Hij had pas een zwijn naar binnen gewerkt en hij zat helemaal vol.
Profiel bekijken
Ayumi

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Denken aan Alou.........   do aug 06, 2009 6:41 pm

Aya hoorde plots genies in de kerk, en ze keek er verbaasd naar. "Huh? weten ze dan niet dat dat onheil brengt in een kerk?" Zei ze dan even al lachend tegen zichzelf, aangezien het eerder voor de grap was. Dan merkte ze dat het Alou was, en ze zag dat hij op zijn buik ging liggen. Ze ging voorzichtig van de kerk af, en ze veranderde dan in haar mensenvorm. Dan ging ze gewoon op hem liggen, en ze streelde zijn kop dan ook. Hij had haar nog niet in mensenvorm gezien dus was dat wel goed, en ze bleef lekker op hem liggen. "Jij bent een mooie hond." Zei ze dan zachtjes tegen hem, en ze moest even haar lach inhouden.
Profiel bekijken
Alou

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Denken aan Alou.........   do aug 06, 2009 6:45 pm

Alou bleef liggen en liet het gewoon toe. Hij keek even achterom. Alou blafte toen blij als een hond en ging heen en weer met zijn staart. "Een wolf." Zei hij zachtjes. Hij keek voorzichuit en droomde ook even weg omdat Ayumi zijn kop steelde. Hij was niet gemeen tegen anderen. Zelfs een kind kon nog op zijnrug gaan zitten.
Profiel bekijken
Ayumi

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Denken aan Alou.........   do aug 06, 2009 8:30 pm

Aya keek hem grijnzend aan, en ze streelde hem nog steeds. Ze hoorde dan zijn woorden, en ze grinnikt heel even kort. Ze bleef zijn kop strelen, en ze bleef lekker liggen op hem. "Btw ik ben Aya in mensenvorm." Zei ze dan heel erg stil, en ze kijkt hem dan aan waarna ze hem verder streelde. Ze sloot haar ogen dan voor een tijdje, en ze lag lekker op hem. "Je bent wel een leuk kussentje." Zei ze dan plagerig tegen hem, en ze bleef gewoon lekker liggen.
Profiel bekijken
Alou

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Denken aan Alou.........   za aug 08, 2009 9:15 am

Bij het woord 'Aya' straalde zijn ogen even. "Dan moet jij Ayumi zijn," Zei hij snel. Zijn ogen vielen al half dicht door het gestreel. Alou gaapte, slapen? Bijna. Zijn oren hingen slap. "Weet ik!" Zei hj blij maar half slaperig. Zijn staart ging heen en weer. "Ik vind Aya og steeds leuk," zei hij tegenAyumi, Aya kon het meschien niet horen maar hij meende het wel.
Profiel bekijken
Ayumi

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Denken aan Alou.........   za aug 08, 2009 10:30 pm

"Nee ik ben Aya, aangezien ik niet alleen een wolvenvorm heb. Ayumi zit nog in mij, en ze weet dat ik zowel wolf als mens kan worden." Zei Aya dan rustig tegen hem, en ze keek hem even aan. Ze streelde hem nog steed over zijn kop, en ze glimlacht naar hem. "Ik moet toegeven dat ik je eigenlijk ook nog leuk vind, maar ik had gewoon bang voor de reactie van mijn broer Dark." Zei ze dan tegen hem, en ze bleef zijn kop strelen.

(Aya is niet alleen een wolf, ze heeft ook een mensenvorm)
Profiel bekijken
Alou

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Denken aan Alou.........   za aug 15, 2009 12:52 pm

Alou's ogen straalde. 'Dat meen je?" Vroeg hij aan haar. Zijn staart ging sneller. "Ik weet niet of kussentjes blij kunnen zijn maar deze is dat wel!" Zei hij blij en keek met een schuine kop baar Ayumi. "Dark? Zit die zelf niet achter de meisje aan?" Vroeg Alou. "Ik wist niet dat Aya ook een mensenvorm had, die is anders wel verrekte knap!" Zei Alou lachend en veranderde in een mens.
Profiel bekijken
Ayumi

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Denken aan Alou.........   za aug 15, 2009 5:23 pm

Aya keek hem aan, en ze sloot haar ogen heel even. "Hij is verliefd op iemand, maar ik moet haar niet. Het is ongeveer hetzelfde als Dark en jij hebt zeg maar." Zei ze dan droog tegen hem, en ze aaide hem nog even. Ze sloot haar ogen dan weer, en ze merkte dan dat hij een mens was geworden. "Hé mijn kussen is weg." Zei ze dan erg droog, en ze keek wat in het rond.
Profiel bekijken
Chelsea

Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 29-07-09

Character sheet
Leeftijd: 13 Jaar.
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Denken aan Alou.........   zo aug 16, 2009 2:35 pm

"Snel weggerent," Zei hij tegen haar n grinnekte. Hij keek naar de lucht die hartstikke helder was. Hij zuchtte en draaide op zijn rug. Nu keek hij Aya aan. Hij snoof, zijn neus zat hartstikke dicht. Hij keek naar Aya. "Ik dacht dat ik een verloren zaak was." Zei hij tegen haar.

( Whooehpss verkeerde Account xD Zie dit ff als Alou)
Profiel bekijken
Ayumi

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Denken aan Alou.........   zo aug 16, 2009 2:47 pm

Aya merkte dat bij plots op zijn rug lag, en ze keek hem aan in de ogen. "Het spijt me heel erg Alou, maar je moet weten dat ik niet kon kiezen tussen jou en mijn broer. Het zit zo dat ik geen één van beide kwijt wilde." Zei Aya dan tegen hem, en ze streelde zijn wang dan ook heel even kort.
Profiel bekijken
Alou

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Denken aan Alou.........   zo aug 16, 2009 3:00 pm

"Het spijt mij ook." Zei hij. "ik had niet zo overdreven moeten reageren." Zei hij tegen haar en lachte even toen ze zijn wang steelde. Ze keek naar Aya en kwam een beetje overeind. Hij legde zijn arm om haar nek en kuste haar zachtjes.
Profiel bekijken
Ayumi

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Denken aan Alou.........   zo aug 16, 2009 3:06 pm

Aya luisterde naar zijn woorden, en ze keek dan even in het rond. Ze merkte dan dat hij overeind kwam, en ze bleef nog steeds rustig kijken. Plots voelde ze zijn lippen, en ze was er wel een beetje van geschrokken. Ze sloot haar ogen dan gewoon, en ze had haar handen op zijn borst gelegd.
Profiel bekijken
Alou

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Denken aan Alou.........   zo aug 16, 2009 3:08 pm

Alou liet zijn handen ook een beetje zakken maar niet teveel. Zijn handen lagen nu op haar schouders. Hij deed zijn ogen ook langzaam dicht. Toen zei hij: "Aya, kan jij het me ooit vergeven?" Zei hij en drukte en snelle kus op haar lippen.
Profiel bekijken
Ayumi

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Denken aan Alou.........   zo aug 16, 2009 3:12 pm

Aya deed haar ogen weer open, en ze hoorde dan zijn vraag. Ze keek hem in de ogen aan, en ze streelde zijn borst dan ook. "Ik hoef je niet te vergeven omdat je niet echt iets gedaan hebt, maar ik zou het je eigenlijk moeten vragen of je mij wilt vergeven om wat ik je had aangedaan." Zei Aya dan tegen hem, en ze streelde nog steeds zijn borst.
Profiel bekijken
Alou

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Denken aan Alou.........   zo aug 16, 2009 3:16 pm

"jou vergeef ik wel,' zei hij zachtjes tegen haar. Hij keek naar haar mooie haren en streelde ze even. "Maar alleen als ik niet té veel bij Dark in de buurt moet komen, ik mag hem niet zo en hij mij ook niet, Het iefste zou ik hem verslinden, maar dat doe ik niet." Zei hij zachtjes.
Profiel bekijken
Ayumi

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Denken aan Alou.........   zo aug 16, 2009 3:18 pm

Aya keek hem aan in de ogen, en ze voelde dan zijn hand door haar haren. Ook luisterde ze naar zijn woorden, en ze sloot haar ogen dan ook gewoon.
Profiel bekijken
Alou

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Denken aan Alou.........   ma aug 17, 2009 12:22 pm

Alou's ogen ging ook dicht. Hij zuchtte. "Het spijt me dat het niet gaat tussen mij en Dark, we zijn gewoon niet voor elkaar gemaakt." Zei hij zachtjes en keek naar de lucht. Hij gaf Aya nog een kus.
Profiel bekijken
Ayumi

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Denken aan Alou.........   ma aug 17, 2009 1:26 pm

Aya keek hem aan, en ze luisterde naar zijn woorden. "Dan zullen jullie dat moeten leren!!" Zei Aya kortaf tegen hem, en ze meende dan ook met wat ze net zei. Ze zucht heel even diep, en ze sloot dan haar ogen voor een tijdje.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Denken aan Alou.........   

Denken aan Alou.........
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Creepy Pasta

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hellville :: Het Dorp :: De Kerk-
Ga naar: