Hellville
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Terug thuis

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Terug thuis - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 4 I_icon_minitimeza aug 15, 2009 9:48 pm

Ayumi kreunde echter steeds luider, en ze kon het haast wel uitschreeuwen. Ze hield haar ogen gesloten, en ze genoot er enorm van. Haar wangen bleven echter nog rood, en ze voelde zijn handen dan ook om haar borsten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fable

Fable


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 26-07-09

Character sheet
Leeftijd: 15
Soort: Cerberus
Partner: My love, Mikaru ^^

Terug thuis - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 4 I_icon_minitimeza aug 15, 2009 9:51 pm

Fable bleef rustig met hem mee zoenen en voelde zijn armen om haar middel. Ze hoorde toen ineens wat geluid en keek op naar de muur vanwaar het achter vandaan kwam. Ze hoorde toen dat het Ayumi was en ze keek even heel erg droog. ''oke dan..'' mompelde ze droog en ze richtte haar blik weer op Mikaru en zag de knipoog waarna ze even grinnikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaru

Mikaru


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: beide 16
Soort: Duivel
Partner: Akako: houd van Ayumi - Mikaru: houd van Fable

Terug thuis - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 4 I_icon_minitimezo aug 16, 2009 3:16 pm

Mikaru glimlachte en keek Fable verliefd aan. Hij gaf haar nog een zoen en grinnikte.
Akako kwam uit haar want hij stond op klappen en het laatste wat hij wilde was Ayumi zwanger maken. Hij kreunde even en kwam. Hij keek naar Ayumi. Hij begon haar opnieuw tussen haar benen te likken. Hij was gekomen nu was het haar beurt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Terug thuis - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 4 I_icon_minitimezo aug 16, 2009 3:20 pm

Ayumi keek hem aan, en ze hijgde heel even kort. Ze glimlacht naar hem, en ze voelde dan dat hij daar weer met zijn tong ging. Ze begon weer te kreunen, en ze greep de lakens dan ook vast. Ze genoot ervan en ze trilde dan ook van genot, waarna ze dan haar ogen gesloten hield.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fable

Fable


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 26-07-09

Character sheet
Leeftijd: 15
Soort: Cerberus
Partner: My love, Mikaru ^^

Terug thuis - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 4 I_icon_minitimezo aug 16, 2009 8:50 pm

Fable zag zijn verliefde blik en ze keek gewoon liefjes en verliefd terug. Ze gaf toen een klein kusje in zijn hals en keek hem toen gewoon weer liefjes aan. ''jij bent wel het beste wat me ooit is overkomen'' zei ze zacht tegen hem en glimlachtte eventjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaru

Mikaru


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: beide 16
Soort: Duivel
Partner: Akako: houd van Ayumi - Mikaru: houd van Fable

Terug thuis - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 4 I_icon_minitimema aug 17, 2009 1:18 am

Mikaru keek haar vreemd aan. "Grappig, je haalt me de woorden uit de mond." zei hij en lachte even. "En jij bent het mooiste meisje dat ik ooit ben tegen gekomen." fluisterde hij lief in haar oor. Hij gaf haar een kusje en glimlachte.
Akako begon het tempo te verhogen en keek haar ontdeugend aan. Het zou niet lang meer duren, dacht hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Terug thuis - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 4 I_icon_minitimema aug 17, 2009 9:15 am

Ayumi merkte het dat hij het tempo verhoogde, en ze schreeuwde het plots uit van genot. Ze kwam dan klaar, en ze keek naar Akako. Dan probeerde ze wat op adem te komen, en ze was gelukkig niet meer aan het blozen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaru

Mikaru


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: beide 16
Soort: Duivel
Partner: Akako: houd van Ayumi - Mikaru: houd van Fable

Terug thuis - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 4 I_icon_minitimedi aug 18, 2009 10:53 am

Akako keek naar Ayumi en had het gemerkt. Hij ging naast haar liggen en hield haar vast. Hij grinnikte en gaf haar een zoen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Terug thuis - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 4 I_icon_minitimedi aug 18, 2009 8:26 pm

Ayumi kwam weer wat op adem, en ze keek hem aan in de ogen. Ze gaf hem een kus terug, en ze sloot haar ogen voor kort. Ze had het fijn gevonden, en ook had ze niet zoveel pijn gehad omdat het haar eerste keer was. Gebloed had ze ook niet, en ze kroop dichter tegen hem aan waarna ze haar hoofd tegen zijn borst plaatste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Terug thuis - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 4 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Terug thuis
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hellville :: Het Dorp :: Huizen-
Ga naar: