Hellville
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Terug thuis

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Mikaru

Mikaru


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: beide 16
Soort: Duivel
Partner: Akako: houd van Ayumi - Mikaru: houd van Fable

Terug thuis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 2 I_icon_minitimedo aug 06, 2009 11:05 pm

Akako schrok op en ging gewoon weer naast haar zitten. "Dat heb ik niet gedaan...Ik plaagde je maar. Dat meisje zat alleen maar mijn replicatie, die ik met mijn chakra vormde, te zoenen terwijl ik gewoon met iemand achter haar stond te praten. Ze had niets door. Nee, deze lippen zijn alleen voor jou." zei hij tegen haar en gaf haar een zoen als bewijs. "En de man waar ik mee stond te praten heeft de live-uitzendingen geregeld." zei hij na de zoen.
"Mooi dat het van pas is gekomen." zei hij en zoende mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Terug thuis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 2 I_icon_minitimedo aug 06, 2009 11:08 pm

Ayumi keek hem aan, en ze zuchte dan ook opgelucht. "Wil je me niet zo laten schrikken dan." Zei ze serieus tegen hem, en ze keek dan naar de grond. Ze zweeg dan gewoon voor de rest, en ze luisterde gewoon naar zijn woorden. Ze voelde dan zijn lippen op de hare, en ze nam de kaart met de duizend euro erop. "Hier is je kaart terug, en ik uhm heb hem niet echt uhm aangeraakt." Zei ze dan tegen hem, en ze merkte dat haar handdoek helemaal gezakt was. Ze liet het gewoon zo, en ze legde haar hoofd dan op zijn schouder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaru

Mikaru


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: beide 16
Soort: Duivel
Partner: Akako: houd van Ayumi - Mikaru: houd van Fable

Terug thuis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 2 I_icon_minitimedo aug 06, 2009 11:18 pm

"Zal ik niet meer doen" zei hij serieus. "Wat als wij nou eens gaan shoppen morgen? Op mijn kosten." stelde Akako voor. "En eventueel vragen we tortelduifjes boven ook mee. Met z'n vieren door de stad banjeren." zei hij lachend. Hij gaf haar een knipoog en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Terug thuis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 2 I_icon_minitimedo aug 06, 2009 11:20 pm

Ayumi keek hem aan in de ogen, en ze hoorde dan zijn woorden. "Uhm ik vind het wel goed, maar we gaan niet naar dure winkels." Zei ze dan tegen hem, en ze gaf hem dan een kus. Ze stond rustig op om naar het raam te gaan, en ze was even vergeten dat de handdoek niet meer om haar heen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaru

Mikaru


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: beide 16
Soort: Duivel
Partner: Akako: houd van Ayumi - Mikaru: houd van Fable

Terug thuis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 2 I_icon_minitimedo aug 06, 2009 11:36 pm

Akako glimlachte. "We gaan naar de winkels die jij wilt." zei Akako. Hij zag dat ze opstond en haar handdoek vergat. Hij pakte Ayumi op en grijnzde. "Zullen we naar boven gaan?" vroeg hij en draaide zich al naar de deur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Terug thuis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 2 I_icon_minitimedo aug 06, 2009 11:41 pm

Ayumi keek naar buiten naar het huis, en ze zucht dan ook heel even diep. Dan merkte ze plots dat hij haar oppakte, en ze merkte nu pas dat ze geen handdoek meer om had. "Is goed hoor." Zei ze dan tegen hem, en ze gaf hem een kus op de lippen. "Sorry dat ik net zo tegen je riep, maar je bent eigenlijk de enige waar ik ooit verliefd op ben geweest." Zei ze dan zachtjes tegen hem, en ze gaf hem nog een kusje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaru

Mikaru


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: beide 16
Soort: Duivel
Partner: Akako: houd van Ayumi - Mikaru: houd van Fable

Terug thuis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 2 I_icon_minitimevr aug 07, 2009 9:37 am

Akako liep richting de deur en voelde haar kusje op zijn lippen. "Nee..." zei hij. "...het spijt mij. Ik maakte een verkeerd grapje en jij reageerde daar heel normaal op." zei hij kalm. "Jij bent ook de enige waar ik ooit op verliefd ben geweest. Al valt dat niet in te denken met al die fans. Nee, zelfs toen jij wist dat ik in een band speelde bleef jij rustig en dat is wat ik zo leuk vind. Alle fans doen zo overdreven maar jij pakte het anders aan. En het is je gelukt." zei hij en gaf haar een knipoog. Hij liep de trap op en kwam in de zijn kamer aan. Hij liet Ayumi voorzichtig op het bed vallen en ging er zelf naast liggen. Hij kroop dicht tegen haar aan en glimlachtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Terug thuis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 2 I_icon_minitimevr aug 07, 2009 9:40 am

Ayumi kijkt hem in de ogen aan, en ze hoorde dan zijn woorden. Ze bleef naar hem luisteren, en ze glimlacht dan ook naar hem. Ze was echt heel blij dat hij het niet meende, en ze werd dan wat rood door zijn woorden. Ze hield met heel haar hart van hem, en ze keek dan wat in het rond in zijn kamer. Ze merkte dat hij haar op bed liet vallen, en ze glimlacht weer even naar hem. Ze beet dan op haar onderlip, en ze trok hem weer op haar. Ze grinnikte naar hem, en ze gaf hem een kusje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaru

Mikaru


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: beide 16
Soort: Duivel
Partner: Akako: houd van Ayumi - Mikaru: houd van Fable

Terug thuis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 2 I_icon_minitimevr aug 07, 2009 9:44 am

Akako merkte dat hij boven op haar werd getrokken en voelde gelijk een kusje. Hij glimlachtte en gaf haar een zoen. Hij legde haar hand op haar middel. "Ik laat je nooit meer gaan." zei hij tegen haar en grinnikte even. Daarna ging hij gewoon door met zoenen.
Mikaru gaf Fable nog een zoen. "Die week leek een eeuwigheid te duren zonder jou." zei hij en knikte. Hij pakte Fable vast en duwde haar tegen hem aan en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Terug thuis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 2 I_icon_minitimevr aug 07, 2009 9:47 am

Ayumi keek hem aan in de ogen, en ze hoorde zijn woorden dan ook. "Ik jou ook niet." Zei ze dan zachtjes tegen hem, en ze zoende lekker met hem mee. Ze had hem heel erg hard gemist, en ze sloot haar ogen dan ook. Dan deed ze zijn shirt naar omhoog, en ze deed voor even haar ogen open. Haar hart klopte wat sneller, en ze hield zijn lippen nog steeds vast. Ze wilde hem zijn shirt uitdoen, en ze keek dan onschuldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaru

Mikaru


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: beide 16
Soort: Duivel
Partner: Akako: houd van Ayumi - Mikaru: houd van Fable

Terug thuis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 2 I_icon_minitimevr aug 07, 2009 9:53 am

Akako merkte dat ze zijn shirt uitrok en hij grinnikte. Zijn gespierde lichaam kwam tevoorschijn. Hij gaf haar een paar kusjes in de nek en glimlachte. Hij ging plagend met zijn vinger over haar buik en gaf haar nog een kusje op haar mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Terug thuis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 2 I_icon_minitimevr aug 07, 2009 10:16 am

Ayumi kijkt hem aan in de ogen, en ze zag zijn gespierd lichaam. Ze deed haar hoofd wat opzij zodat hij beter aan haar nek kon, en dan keek ze hem weer aan. Ze voelde zijn vinger over haar buik gaan, en ze grinnikte dan ook heel even kort. Ze gaf hem een kusje terug, en ze sloot heel even haar ogen. Dan streelde ze zijn borst, en ze gaf hem een kusje in zijn nek. Dan deed ze ondeugend zijn broek los, en ze keek hem aan in de ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fable

Fable


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 26-07-09

Character sheet
Leeftijd: 15
Soort: Cerberus
Partner: My love, Mikaru ^^

Terug thuis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 2 I_icon_minitimeza aug 08, 2009 11:08 pm

Fable merkte hoe Mikaru haar vast pakte en haar tegen zich aan drukte. Ze keek hem aan terwijl haar ogen lichtjes glinsterde en ze glimlachtte rustig. Ze luisterde naar zijn woorden en knikte even. ''ja ik dacht de hele tijd alleen maar aan jou..'' zei ze zacht tegen hem en grinnikte toen even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaru

Mikaru


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: beide 16
Soort: Duivel
Partner: Akako: houd van Ayumi - Mikaru: houd van Fable

Terug thuis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 2 I_icon_minitimedi aug 11, 2009 2:44 pm

Mikaru glimlachte. "Oh is dat zo?" zei hij plagerig. Maar zijn plagerige bui hield al snel op. Hij streelde de haren van Fable en hij grinnikte. Hij keek naar het raam en er scheen een mooie maan. Hij glimlachte en ging nog dichter tegen hem aanzitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fable

Fable


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 26-07-09

Character sheet
Leeftijd: 15
Soort: Cerberus
Partner: My love, Mikaru ^^

Terug thuis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 2 I_icon_minitimedi aug 11, 2009 4:14 pm

Fable keek hem droog aan toen ze zijn woorden hoorde. ''nee het was een grapje nou goed'' zei ze droog tegen hem en stak toen plagerig haar tong naar hem uit. Ze legde een hand op zijn borst en streelde daar rustig even. Ze keek voor kort omzich heen en keek Mikaru daarna gewoon weer rustig aan en glimlachtte rustig naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaru

Mikaru


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: beide 16
Soort: Duivel
Partner: Akako: houd van Ayumi - Mikaru: houd van Fable

Terug thuis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 2 I_icon_minitimedi aug 11, 2009 4:24 pm

Hij grinnikte om haar worden. Hij gaf haar een korte zoen. "Ik moet je iets vertellen...." zei Mikaru tegen haar. "Op het concerten reeks is er iets gebeurd dat de band van Akako en mij iets heeft veranderd." zei hij en keek haar even aan. Hij wachtte op een reactie. "Het is niet negatief dus wees maar niet bang."
Terug naar boven Ga naar beneden
Fable

Fable


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 26-07-09

Character sheet
Leeftijd: 15
Soort: Cerberus
Partner: My love, Mikaru ^^

Terug thuis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 2 I_icon_minitimedi aug 11, 2009 4:29 pm

Fable grinnikte ook even en voelde de zoen. Ze hoorde toen zijn woorden en ze slikte even. Ze hoorde toen wat hij verder nog zei. ''ok vertel verder..'' zei ze rustig tegen hem en ze vroeg zich wel af wat het was. Het was iniedergeval niet negatief. Teminste hij zei dat het zo was. Misschien was het voor Fable wel negatief, maarja ze wachtte maar gewoon rustig af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaru

Mikaru


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: beide 16
Soort: Duivel
Partner: Akako: houd van Ayumi - Mikaru: houd van Fable

Terug thuis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 2 I_icon_minitimedi aug 11, 2009 4:42 pm

Mikaru knikte. Hij glimlachte even. "Nou op de weg naar het concertenreeks kwamen wij een duivel tegen. Akako is hierdoor gebeten." zei hij en stopte even. "Hij is nu een duivel. Hij is geen slechte duivel maar ik heb 'het' toch voor de zekerheid gedaan.' Hij slikte even en keek haar diep in de ogen aan. Hij wachtte op haar volgende reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fable

Fable


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 26-07-09

Character sheet
Leeftijd: 15
Soort: Cerberus
Partner: My love, Mikaru ^^

Terug thuis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 2 I_icon_minitimedi aug 11, 2009 4:52 pm

Fable keek hem gewoon serieus en afwachtend aan en hoorde toen zijn woorden. Ze ging wat rechter zitten en keek hem even fronsend aan. ''dat is best schokkend'' zei ze met een zucht. ''maarja ik ben ook cerberus en dat is ook niet iets waar je op zit te wachten'' zei ze daarna wat zachter en ze ging weer tegen hem aan zitten. Ze legde haar hoofd op zijn borst en staarde naar de muren. ''maar het is niet erg.. niet zolang hij niet slecht is teminste'' zei ze en keek hem weer aan. ''slechtte duivels kunnen erge dingen doen, ik heb het zelf eens mee gemaakt. Maar gelukkig is Akako niet slecht'' zei ze en glimlachtte toen even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaru

Mikaru


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: beide 16
Soort: Duivel
Partner: Akako: houd van Ayumi - Mikaru: houd van Fable

Terug thuis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 2 I_icon_minitimedi aug 11, 2009 5:00 pm

Mikaru keek haar glimlachend aan. "Mooi dat je het niet erg vind. Maar er zit wel iets achter." zei hij snel er achteraan. "Ik heb me met hem verbonden zodat ik hem, voor het geval dat het mis zou gaan, in de hand kan houden. Dus kortom Ik deel samen met hem een lichaam. Momenteel zit hij in zijn kamer en ik hier dus hij kan het niet volgen wat we hier zeggen of doen. We kunnen voor een tijdje splitsen." Legde hij uit en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fable

Fable


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 26-07-09

Character sheet
Leeftijd: 15
Soort: Cerberus
Partner: My love, Mikaru ^^

Terug thuis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 2 I_icon_minitimedi aug 11, 2009 5:28 pm

Fable keek hem aan en luisterde verder naar zijn woorden. ''ow ok, die zal nu wel knus met Ayumi daar zitten'' zei Fable en grinnikte even. Ze vondt Ayumi wel een aardig en had dus geen moeite gehad toen ze met z'n tweeén alleen die dagen in het huis hadden gezeten. Ze zuchtte toen even en keek Mikaru licht glimlachend aan waarna ze hem een kus op de lippen gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaru

Mikaru


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: beide 16
Soort: Duivel
Partner: Akako: houd van Ayumi - Mikaru: houd van Fable

Terug thuis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 2 I_icon_minitimedi aug 11, 2009 5:34 pm

Mikaru grinnikte om haar woorden. "Ja dat zal gerust kunnen." zei hij en gaf haar een zoen terug.
Akako voelde hoe Ayumi langzaam zijn broek open maakte. Hij bloosde en hield zijn hand op die van haar. Hij had dit nog nooit met een meisje gedaan en hij schaamde zich er een beetje voor. Hij gaf haar een zoen. "Eerst is het jou beurt..." zei hij grijnzend en keek naar haar topje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Terug thuis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 2 I_icon_minitimedi aug 11, 2009 5:54 pm

Ayumi kijkt hem aan in de ogen, en ze glimlacht naar hem. Ze merkte dan dat hij bloosde, en ze keek hem rustig aan. Zijzelf had dit ook nog nooit gedaan, en ze grinnikt heel even kort. Ze gaf hem een zoen terug, en ze hoorde dan zijn woorden. "Ok als jij dat wilt." Zei ze dan plagerig tegen hem, en ze stak haar tong even uit.

(Ze draagt geen kleren weet je nog xD Ze kwam van haar douche Razz)
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaru

Mikaru


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: beide 16
Soort: Duivel
Partner: Akako: houd van Ayumi - Mikaru: houd van Fable

Terug thuis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 2 I_icon_minitimedi aug 11, 2009 5:58 pm

(Oh ja vergeten.)

Akako was zo aan het dromen dat hij niet merkte dat ze geen kleding aan had. Hij rolde met zijn ogen en keek haar in de ogen. Hij trok zijn broek uit en zat alleen nog maar in zijn short. Hij glimlachtte. Dan moet het maar.... dacht hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Terug thuis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 2 I_icon_minitimedi aug 11, 2009 6:26 pm

Ayumi lag neer op het bed, en ze keek dan naar Akako. Ze volgde zijn beweging met haar ogen, en ze grinnikt dan ook heel even zacht. Ze ging bij hem zitten, en ze gaf hem dan een kus op de lippen. Ze hoorde Aya wat zeggen, en ze glimlacht dan ook heel even kort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Terug thuis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug thuis   Terug thuis - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Terug thuis
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hellville :: Het Dorp :: Huizen-
Ga naar: