IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Nadenken over Dark & Alou

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ayumi

Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

BerichtOnderwerp: Nadenken over Dark & Alou   ma jul 27, 2009 3:45 pm

Aya liep wat rond bij het moeras, en ze zucht heel even diep. Hoe kon ze nu eenmaal kiezen tussen haar broer en Alou? Het was onmogelijk voor haar, en ze liep dan maar wat rond door het moeras. Ze ging ergens zitten, en ze dacht dan de hele tijd na. Niet veel later kwam ze tot een besluit, en ze was er dan maar zeker van. Ze wist niet wat Dark in die Amber zag, maar toch kon ze haar eigenlijk niet uitstaan. Net als Dark Alou niet kon uitstaan, en ze zucht dan heel even diep. Ze besloot dan maar om voor geen enkel van de 2 te gaan kiezen, aangezien het toch enkel op jaloezie uitkwam. Ze keek wat in het rond, en ze dacht even iets te horen. Plots zag ze enkele schimmen, en ze snoof dan ook even hard. Het waren moeras demonen, en ze zucht dan heel even diep. Ze moest ergens heen gaan, maar toch was het wel een beetje te laat. Ze hadden haar opgemerkt, maar ze bleef dan maar gewoon zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Daisuke

Aantal berichten : 271

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Soort: Duivel
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

BerichtOnderwerp: Re: Nadenken over Dark & Alou   ma jul 27, 2009 3:51 pm

Ineens stond Dark achter haar die de demonen nog niet eens had opgemerkt. ''hé zus, gaat het al weer een beetje?'' vroeg hij en zag toen dat ze niet al te vrolijk was. Hij ging recht staan en zuchtte even. ''nee dus..'' mompelde hij en keek toen in het rond. Hij zag ineens de moeras demonen en snoof. ''joepie..'' zei hij sarcastisch terwijl hij zijn vleugels opvouwde en droog naar de demonen keek.
Profiel bekijken
Ayumi

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Nadenken over Dark & Alou   ma jul 27, 2009 4:05 pm

Aya keek gewoon naar de demonen, en ze merkte niet eens op dat achter haar stond. Ze zucht heel even diep, en plots hoorde ze zijn stem. Ze keek hem heel even aan, en ze keek dan naar de grond. "Ik heb het vertelt aan Alou dat ik geen keuzes kan maken. Heb je nu je zin?" Zei Aya dan tegen hem, en ze voelde even tranen opkomen. Ze zorgde ervoor dat hij het niet zag, en ze zucht dan heel even diep. "Ik heb een besluit genomen, en ik zal wel alleen blijven." Zei ze dan even zacht mompelend, waarna ze dan weer naar de demonen keek. Deze kwamen steeds dichterbij, maar Aya had niet echt veel zin om te vechten tegen hen.
Profiel bekijken
Daisuke

Character sheet
Leeftijd: Als Daisuke: 17 Als Dark: Onbekend maar ziet er uit als een jongen van 20
Partner: Daisuke: I love Aya and no one can change that Dark: Tessa is coming back for me..

BerichtOnderwerp: Re: Nadenken over Dark & Alou   ma jul 27, 2009 4:15 pm

Dark keek naar haar en hoorde haar woorden. Het verbaasde hem even en hij had niet verwacht dat Aya dat zou gaan doen. Hij keek toen naar de demonen. ''dat zou ik niet doen'' zei Dark tegen een Demoon en keek hem strak aan waarna hij zonder één beweging uit te voeren de demoon onder stroom zette. Hij keek toen naar Aya en zag toen wel de tranen. Hij ging voor haar staan en keek haar aan. ''Luister eens, van mij had je hem niet hoeven opgeven voor mij. Ik weet dat je veel van me houd en ik hou ook veel van jou maar ik ben ook verliefd op Amber en die mag jij ook niet'' zei hij tegen haar en zette toen nog een demoon onder stroom die probeerde dichter bij te komen.
Profiel bekijken
Ayumi

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Nadenken over Dark & Alou   ma jul 27, 2009 4:20 pm

Aya keek Dark niet aan, en ze merkte dan dat de demonen dichterbij kwamen. Ze zucht heel even diep, en ze bleef gewoon naar de grond kijken. Haar oren gingen hangen, en ze wist even niet meer wat ze moest doen. Ze merkte dat hij voor haar ging staan, en ze hoorde dan zijn woorden. "Je mag van geluk spreken dat ik ze niet gedood heb, en dat heb je te danken aan Ayumi." Zei Aya dan waarna ze opstond, en wat verder van hem ging zitten. Ze keek even om naar hem, maar daarna weer naar de grond. De boom naast haar vernielde ze dan ook, en ze keek even naar de hemel.
Profiel bekijken
Daisuke

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Nadenken over Dark & Alou   ma jul 27, 2009 4:35 pm

Dark keek op toen ze opstond en hij had haar woorden gehoord. Hij raakte er licht geirriteerd van en spreidde zijn vleugels toen. ''het lijkt erop dat je dus afstand wil houden en als je dat wil, fijn dan. Dan ga ik wel'' zei hij lichtjes kwaad en draaide zich om. Hij wilde dit natuurlijk niet maar het leek erop dat hij niet meer normaal met haar kon praten en hij keek even naar de demonen. Een voor een liet hij elektrischiteit over hen heen gaan waar door ze weg gingen en Aya met rust lieten. Daarna keek hij kort naar Aya en keek toen naar de grond voor zich waarna hij zuchtend weg vloog.
Profiel bekijken
Ayumi

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Nadenken over Dark & Alou   ma jul 27, 2009 5:05 pm

Aya keek op als hij dat zei, en ze zucht dan ook heel even onhoorbaar. Ze voelde nog meer de tranen opkomen, en ze keek dan om. Ze merkte dat hij de demonen weg had gejaagd, en niet veel later zag ze dat hij wegvloog. Ze wilde niet dat hij wegging, maar het was blijkbaar al te laat. Ze gaf een luide huil, en ze besloot dan maar in een richting te gaan. Haar hart brak even in stukken, en ze wilde totaal geen ruzie maken. Ze hield teveel van haar broer daarvoor, en plots stroomde de tranen over haar wangen. Ze kon er niet meer tegen, want eerst was ze haar adoptieouders kwijt en nu hem waarschijnlijk ook. Ze rende heel hard door het moeras, en ze ontweek elk wezen die ze tegen kwam. Na een tijdje was ze heel erg ver weg, nouja dieper het moeras in. "Dark....Ik wil geen afstand." Zei ze dan snikkend tegen zichzelf, en ze liet zich dan maar vallen in de modder. Ze keek naar de lucht, en plots hoorde gehuil van 2 lycans. Ze keek op toen ze dat hoorde, en in de verte zag ze dan ook 2 schimmen. Ze keek naar hen, maar wist niet wie ze waren. Ze rilde heel even kort, en ze keek dan weg. Daarna hoorde ze een stem, en het was een vrouwen stem. Het kwam van één van de schimmen, en ze keek even raar naar hen. "Ga naar je adoptiebroer Aya." Zei de vrouwenstem, en Aya keek haar dan aan aangezien ze voor haar stonden. "Gaat niet hij is weg, en wil me waarschijnlijk niet meer zien of spreken." Zei Aya dan triestig tegen haar, maar het vreemde was dat dit de geesten van haar echte ouders waren. "Ga naar hem en zeg dat je het zo niet bedoelt hebt, en wij zijn je echte ouders maar stierven door jagers. Dezelfde jagers die nu achter jou aan zijn." Zei de man tegen haar, en ze schrok dan ook van hen. "Maar hij is weg ik weet niet of ik hem kan vinden, en ik heb hem kwaad gemaakt." Zei ze dan tegen hen, en ze zag dat haar ouders weer verdwenen. Ze zakte door haar benen, en ze huilde nu nog meer. Ze had haar echte ouders gezien, maar wat moest ze nu doen? Aya besloot maar om weer terug naar de bewoonde wereld te gaan, en ze liep dan maar terug uit het moeras. Het kon haar niet schelen dat ze er vuil uitzag.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Nadenken over Dark & Alou   

Nadenken over Dark & Alou
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hellville :: Het Buiten Gebied :: Het Moeras-
Ga naar: