Hellville
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Samen trainen

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Mikaru

Mikaru


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: beide 16
Soort: Duivel
Partner: Akako: houd van Ayumi - Mikaru: houd van Fable

Samen trainen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen trainen   Samen trainen - Pagina 3 I_icon_minitimema jul 27, 2009 10:18 pm

Mikaru pakte de reserverkleding uit zijn tas en rende naar Micah toe. Hij wreef met een doek het bloed van zijn lichaam en deed de kleding aan Micah's lichaam. Hij pakte hem op en liep weer terug. Micah leek vredig te slapen. Akako's patroon trok zich weer terug en zag dat Micah weer terug was in zijn normale vorm. "Hij weet als hij ontwaakt niet wat hij heeft gedaan." zei Mikaru zacht tegen Ayumi. Hij hield Micah vast. "Ik ben blij dat hij zich niet op ons richtte" zei Akako. Hij glimlachte en keek naar Mikaru. "En dan nu over die vraag van jou...Er is helemaal niets gebeurd in het bos." zei Akako. Hij verzweeg de kleine zoen. "Jaja" zei Mikaru. Hij kende Akako wel langer dan vandaag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Samen trainen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen trainen   Samen trainen - Pagina 3 I_icon_minitimema jul 27, 2009 10:21 pm

Ayumi stond rustig op, en ze liep dan naar Akako toe. Ze besloop hem eerlijk gezegd, en ze nam hem dan vast rond zijn middel. Ze grinnikte heel even zachtjes, en ze keek dan naar de Cerberus. Zij had het echter niet echt door dat het Micah was, en ze liet hem dan kort los. Dan kijkt ze naar de hemel, en ze merkte nu pas dat er donkere wolken waren. Even had ze haar blik ergens op gericht, en ze zag dat het ding glinsterde. Ze zucht dan ook heel even diep, en ze had al door dat het een jager was. Natuurlijk hield ze het stil, en Aya rook dat het iemand met gewone kogels waren. Ze knikte kort bij het horen van hun woorden, en ze keek dan verbaasd naar Mikaru. "Aya NU." Zei Ayumi plots waarna ze dan veranderde, en zo liep ze naar die jager toe. Deze viel nog geen minuut daarna dood, waarna ze dan enkele kogels in haar lichaam had. De kogels vielen er echter weer terug uit, en de wonden genazen dan ook snel. Ze kwam weer bij hen terecht, en ze was weer naar Ayumi veranderd. "Sorry er was een jager die het op me gemund had." Zei Ayumi dan onschuldig, en ze keek dan naar beide
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaru

Mikaru


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: beide 16
Soort: Duivel
Partner: Akako: houd van Ayumi - Mikaru: houd van Fable

Samen trainen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen trainen   Samen trainen - Pagina 3 I_icon_minitimema jul 27, 2009 10:29 pm

Akako kreeg een rode kleur toen Ayumi hem om zijn middel pakte en glimlachte. Hij wilde net zijn handen op die van haar leggen toen ze weer losliet. Zowel Akako en Mikaru keken op toen Ayumi veranderde en naar de jager sprong. Ze kwam terug met een paar wonden en deze genazen snel weer. Akako hield zijn ogen gericht op Ayumi toen ze weer terug kwam. Mikaru rolde met zijn ogen. Hij wist allang wat er speelde in Akako en had er geen problemen mee. Hij mocht zelf bepalen wat hij deed. Daar was Akako toch wel wijs genoeg voor. Ik hou van die jagers ze weten van geen ophouden... dacht Akako aangezien hij graag een gevecht aanging. "Ik haat die jagers, ze weten van geen ophouden." zei Mikaru zuchttend en keek naar Micah die gewoon rustig in zijn armen lag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Samen trainen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen trainen   Samen trainen - Pagina 3 I_icon_minitimema jul 27, 2009 10:32 pm

Ayumi keek droogjes naar haar wonden die genazen, en ze grinnikte dan ook heel even. ze was al blij dat ze dat kon, en ze kon ook erg snel zijn. Ze liep naar Akako toe, en ze kijkt hem diep in de ogen aan. Daarna keek ze even bezorgd naar Micah, en ze keek dan naar beide jongens. "Als we hier blijven staan krijgen we misschien nog meer van die beesten of jagers, en daar heeft Aya geen zin meer in." Zei Ayumi dan zachtjes, en ze sloot heel even haar ogen voor kort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaru

Mikaru


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: beide 16
Soort: Duivel
Partner: Akako: houd van Ayumi - Mikaru: houd van Fable

Samen trainen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen trainen   Samen trainen - Pagina 3 I_icon_minitimema jul 27, 2009 10:44 pm

"Inderdaad" zeiden Mikaru en Akako tegelijk. Ze keken elkaar even droog en en lachtte even. "Zullen we naar huis gaan, Akako?" vroeg Mikaru. "Is goed" zei Akako en keek ook Ayumi diep in de ogen. Mikaru rolde met zijn ogen en zei toen: "En je nieuwe vriendin mag ook mee." Akako wierp hem een neidige blik toe. Akako legde daarna zijn arm om de middel van Ayumi. Mikaru rolde opnieuw met zijn ogen en liep alvast vooruit naar hun huis. Akako liep met Ayumi Mikaru achterna.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Samen trainen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen trainen   Samen trainen - Pagina 3 I_icon_minitimema jul 27, 2009 11:17 pm

Ayumi grinnikte heel even kort als beide in koor spraken, en ze keek dan nog heel even om haar heen. Ze keek hen dan rustig aan, en ze hoorde dan de woorden van Mikaru. Ze keek hem even verbaasd aan, maar dan keek ze weer normaal. Ze voelde dan de arm om haar middel, en ze glimlacht naar Akako. Ze liep rust naast hem achter Mikaru aan, en ze sloot voor kort haar ogen. Ze voelde zich beter dan de voorbije dagen, en ze deed haar ogen dan weer open. Alleen zat ze met een groot probleem, en dat probleem was Alou. Hij zou waarschijnlijk jaloers zijn op Akako, maar toch kon ze er niet aandoen als ze zou verliefd worden op een ander. Ze zucht heel even onhoorbaar, en ze keek dan wat om haar heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaru

Mikaru


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: beide 16
Soort: Duivel
Partner: Akako: houd van Ayumi - Mikaru: houd van Fable

Samen trainen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen trainen   Samen trainen - Pagina 3 I_icon_minitimedi jul 28, 2009 7:00 pm

Na een tijdje gelopen te hebben kwamen ze bij het huis van Akako, Micah en Mikaru. Mikaru stak de sleutel in het slot en liep alvast naar binnen. Akako liep nog steeds met zijn arm om de middel van Ayumi en liet deze nu naast hem hangen. "Hier is het dan...Ons huis." zei hij en wreef over zijn achterhoofd.

(openen we hier ook een topic voor Question )
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Samen trainen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen trainen   Samen trainen - Pagina 3 I_icon_minitimedi jul 28, 2009 7:02 pm

Ayumi volgde hen gewoon naar het huis, en ze keek af en toe om haar heen. Als je goed zag stond er in de verte een erg oud duister huis, en daar woonde zij dan ook gewoon. Ze keek dan naar hun huis, en haar mond viel even open.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Samen trainen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen trainen   Samen trainen - Pagina 3 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Samen trainen
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» samen met Dark....
» Samen in het park met Fable

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hellville :: Het Verboden Gebied :: De Hoge Toren-
Ga naar: