Hellville
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 lucians plek

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

lucians plek - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lucians plek   lucians plek - Pagina 3 I_icon_minitimevr jul 24, 2009 5:54 pm

Ayumi schrok zich plots rot van Dark, en ze keek hem dan droogjes aan. Ze zag dan plots een zilveren mes, en ze keek Dark dan aan. Ze was al blij dat hij het op die Lycan had gericht, en ze volgde letterlijk het tafereel tussen hen. Aya keek vanuit Ayumi mee, en ze grinnikte heel even. Rustig keek Ayumi achterom naar Dark, aangezien hij daar weer stond. "Doe me volgende keer niet zo verschieten." Zei ze dan even lachend, en ze keek dan naar Lara. Ze liep dan naar Lara toe, en bevrijde haar dan. "Geen bang hebben ik ben geweetwel wie die je geholpen had bij de donkere brug." Zei Ayumi dan zachtjes tegen haar, en ze nam de hand van lara vast om dan naar Dark te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber

Amber


Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: heel oud omdat ze duivel is maar ziet eruit als 20 jarig meisje
Soort: Duivel
Partner: verliefd net zoals Tessa was....

lucians plek - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lucians plek   lucians plek - Pagina 3 I_icon_minitimevr jul 24, 2009 6:22 pm

Amber liep dus terug en kwam weer langs het huis waar de lycan in was gegaan.
ze snoof en waagde het maar om naar binnen te gaan.
ze opende de deur en tot der grote verbazing zag de Dark en Ayumi.
ook merkte ze Lara op en de lycan en liep rustig naar binnen.
"heb ik iets gemist" vroeg ze toen droog.
ze keek even naar Dark en glimlachte.
ze veegde een lok haar uit der gezicht.
ze merkte dat de lycan gestoken was door een zilvere mes.
een brede grijns kwam op der gezicht......
Terug naar boven Ga naar beneden
Lara
Admin
Lara


Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 18-07-09
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Mens
Partner: Geen

lucians plek - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lucians plek   lucians plek - Pagina 3 I_icon_minitimevr jul 24, 2009 11:15 pm

Lara keek op en trok snel haar kleren aan. Ze schrok wel even toen ze haar hand vastpakte maar volgde haar mee naar Dark. Ze zweeg en zuchtte. Ze keek evn achterom en keek dan naar de anderen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hellville.actieforum.com
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

lucians plek - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lucians plek   lucians plek - Pagina 3 I_icon_minitimeza jul 25, 2009 12:15 am

"Ik ben Aya." Zei Ayumi dan zachtjes in haar oor, en ze glimlacht heel even kort naar hem. "Ik ben het zusje van Daisuke, mijn naam is Ayumi." Zei ze dan zachtjes tegen haar, en ze glimlacht dan ook heel even kort. Aya keek naar de Lycan, en ze wilde dan tevoorschijn komen. Ayumi voelde dat ze zo deed, en ze liet het dan maar toe. Aya was tevoorschijn gekomen, en ze keek dan dreigend naar hem. "Als je nog één keer dreigt het vriendinnetje van Daisuke zo te behandelen dan zal ik persoonlijk vermoorden." Zei Aya dan tegen hem, en ze deed dan een stap naar voren. Haar haren stonden recht, en ze toonde geen angst bij de Lycan. Ze had wel al meerdere keren gevochten met haar eigen soort, maar dat was dan eerder om Dark te helpen. Ze ging voor Lara staan, en ze knikte kort naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





lucians plek - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lucians plek   lucians plek - Pagina 3 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
lucians plek
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hellville :: Het Dorp :: Huizen-
Ga naar: