Hellville
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Schuilen in het grote kasteel

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 29-07-09

Character sheet
Leeftijd: 13 Jaar.
Soort: Lycan
Partner:

Schuilen in het grote kasteel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schuilen in het grote kasteel   Schuilen in het grote kasteel - Pagina 2 I_icon_minitimevr jul 31, 2009 6:29 pm

"Hallo!" Zei een overhyperd meisje dat aan kwam huppelen. Ze lachte en liep naar het net. "Een wolf!" Zei ze tegen de wolf. "Heeft de wolf een naam?" Vroeg ze bij en keek naar Aya. Chelsea zuchtte en kniele neer bij de wolf. Ze aaide hem over zijn hoofd. "Wolf is lekker zacht!" Zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayumi

Ayumi


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

Schuilen in het grote kasteel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schuilen in het grote kasteel   Schuilen in het grote kasteel - Pagina 2 I_icon_minitimevr jul 31, 2009 6:54 pm

Aya keek raar naar het meisje, en ze rolde met haar oren. Ze zorgde er dan voor dat het meisje in de struiken bij Alou belandde, en ze zucht heel even diep. Ze keek dan naar het meisje, en ze gromde dan ook. "Blijf daar en kom niet tevoorschijn!." Zei Aya al grommend tegen haar, en ze keek dan kort naar Alou. Ze vroeg zich af of die jagers onderweg waren, en ze grinnikt dan heel even zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Schuilen in het grote kasteel
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» In de verlaten hut schuilen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hellville :: Het Verboden Gebied :: Het Kasteel-
Ga naar: