IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Schuilen in het grote kasteel

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Ayumi

Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Soort: Lycan
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

BerichtOnderwerp: Schuilen in het grote kasteel   do jul 23, 2009 7:54 pm

Na een lange tijd geleden besloot Aya om even niet meer tevoorschijn te komen, aangezien het toch altijd slecht alfoopt met haar in de buurt. Rustig liep ze richting het kasteel, en ze keek wat om haar heen. Ze liep naar binnen, en ze ging wat rond kijken om een goede plek te vinden. Haar wonden waren net genezen, en ze zucht heel even diep. Ze hoopte niet dat Dark haar ging zoeken met een overbezorgde blik in de ogen, want ze wist wel dat hij zou bezorgd zijn. Alweer slaakte ze een diepe zucht, en ze ging in de donkerste kamer van het kasteel zitten. Ayumi was bezorgd om Aya, en ze wilde niet tevoorschijn komen voorlopig. Toen ze onderweg was naar hier had ze wel de geur van Dark opgevangen, maar ze had niet echt door dat hij haar achterna was gegaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Alou

Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 19-07-09
Leeftijd : 22

Character sheet
Leeftijd: 22
Partner: Laat toch zitten! Nieamd wilt me!

BerichtOnderwerp: Re: Schuilen in het grote kasteel   vr jul 24, 2009 11:44 pm

Alou zag een meisje, het moest Ayumi zijn! Hij veranderde in een wolf en nam een sprintje naar haar toe het duurde dan ook even voor hij er was. Hij keek naar Ayumi. Hij veranderde terug. "Ayumi gaat het met Aya?" Vroeg hij een beetje overbezorgd. Hij bekeek haar goed.
Profiel bekijken
Ayumi

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Schuilen in het grote kasteel   za jul 25, 2009 12:14 am

Ayumi keek naar Alou, en ze bloosde heel even kort. "Nou ik weet het om eerlijk te zeggen niet, ze wilt niet meer tevoorschijn komen." Zei Ayumi dan zachtjes tegen hem, en ze keek dan naar de grond. "Maar ze is ook nog aan het herstellen van de vele wonden die ze gekregen had tijdens het gevecht." Zei ze dan verder tegen hem, en ze merkte dat hij haar goed bekeek.
Profiel bekijken
Alou

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Schuilen in het grote kasteel   di jul 28, 2009 12:35 pm

"Aha." Zei Alou zacht. Hij wou eigenlijk helemaal niet naa Aya, maar hij kon hte niet laten. Hij was nog steeds verliefd op haar. "Ik snap je keuze." Zei hij. Hij had het gehoord. Hij zuchtte kort.
Profiel bekijken
Ayumi

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Schuilen in het grote kasteel   di jul 28, 2009 1:04 pm

Ze keek naar Alou, en ze zucht dan ook heel even zachtjes. Ze bleef zitten in het hoekje, en ze richt dan haar blik naar de grond. "Het spijt me, ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen sinds dat Reno vermoord was." Zei Ayumi dan tegen hem, en ze bleef naar de grond kijken.
Profiel bekijken
Alou

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Schuilen in het grote kasteel   di jul 28, 2009 3:37 pm

Alou keek naar Aya. "Ow." Zei hij zacht. Hij wou het liefst hard wegrennen, zo snel dat niemand hem ooit nog vond. Hij zuchtte. Hij staarde naar de grond waar een klein beestje rond liep. Hij keek er geboeid naar.
Profiel bekijken
Ayumi

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Schuilen in het grote kasteel   di jul 28, 2009 3:39 pm

Ayumi keek weg van hem, en ze zucht dan ook heel even diep. "Ja kan ons best haten, maar vergeet niet dat we wel vrienden willen blijven met je." Zei Ayumi dan tegen hem, en ze dacht dan even wat na.
Profiel bekijken
Alou

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Schuilen in het grote kasteel   di jul 28, 2009 3:42 pm

"Aya, ik zal jullie nooit haten, alleen van jullie houden." zei hij tegen haar en keek naar haar. "Ik blijf van je houden wat er ook gebeurt." Zei hij tegen haar. Hij zuchtte. Ze moest hem niet. Hij wist het al. Maar toch wou hij bij haar blijven. Hij kreeg een warm gevoel bij haar. Waarom? dat wist hij niet.
Profiel bekijken
Ayumi

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Schuilen in het grote kasteel   di jul 28, 2009 3:46 pm

Ayumi verdween waarna Aya verscheen, en ze keek hem dan aan als hij dat zei. Ze zweeg voor de rest, en ze draaide zich dan om met haar rug naar hem gericht. Ze wilde hem als een vriend, maar niet als een geliefde. Niet na wat er met Dark was gebeurd, en ook kon ze het even niet meer aan. Haar hart hield van 3 personen, maar ze kon er niet meer tegen. Ze gaf dan even een huil, en ze sloot haar ogen daarna.
Profiel bekijken
Alou

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Schuilen in het grote kasteel   di jul 28, 2009 3:51 pm

Alou keek naar Aya en liep weg. Hij ging tegen een steen aan zitten en zuchtte. Hij keek naar de hemel. Wat was zijn leven toch een mislukking. Hij keek naar Aya, het eerste meisje waarvan hij hield. Hij zuchtte opnieuw. Hij was verdoemd te mislukken in de liefde en zijn eigen leven.
Profiel bekijken
Ayumi

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Schuilen in het grote kasteel   di jul 28, 2009 3:54 pm

Aya keek naar de muur, en ze wist niet meer waar ze naartoe moest gaan. Het enige waar ze naar toe kon gaan was het oude duistere huis, daar had ze al heel haar leven gewoond. Nouja ze woonde daar al van toen ze voor een tijdje bij Daisuke wegging om haar echte ouders te gaan zoeken, maargoed blijkbaar was de zoektocht slecht afgelopen want ze waren al dood.
Profiel bekijken
Alou

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Schuilen in het grote kasteel   di jul 28, 2009 3:58 pm

Alou keek naar Aya en toen naar zijn poten. Hij zuchtte. Toen klonk er geritsel. Een jager stapte uit de bosjes en kwam op Alou af. Hij was goed zichtbaar en Aya was niet gezien. Hij had een geweer met zilveren kogels klaar om te schieten...
Profiel bekijken
Ayumi

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Schuilen in het grote kasteel   di jul 28, 2009 4:19 pm

Aya rook iets vreemds, en ze keek dan om naar Alou. Ze rook een mens, en ze gromde dan heel even zacht. "Alou ga weg." Zei Aya dan tegen hem, en ze keek hem aan. Ze sloop dan maar weg, en ze stond nu achter de jager. Ze sprong op hem nog voor dat deze op Alou kon schieten. Ze beet de man in de nek, en ze keek dan naar Alou. De jager werd gedood door haar, en ze keek dan naar het lichaam van de jager.
Profiel bekijken
Alou

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Schuilen in het grote kasteel   do jul 30, 2009 4:22 pm

Alou stond op en liep weg. Hij keek naar Aya. "Dankje." Zei hij bot. Zij moest hem niet meer en hij was een kwaad geworden toen hij hoorde dat Ayumi Akako leuk vond. Hij zuchtte. "Nou veel plezier met Akako hé!" Zei hi tegen haar met een hoop sarcasme. Hij stond op, veranderde in Alou het mens en stak zijn handen in z'n zakken. Hj liet zijn hoofd hangen om te verbergen dat er tranen in zijn ogen kwamen. Hij liep een stuk van haar weg. Naar een plekje bij het kasteel waar niemand kwam. Hij plofte neer en keek naar z'n voeten. Hij sloeg zijn handen over zijn hoofd en snikte een beetje. Waarom vond Aya hem niet leuk?
Profiel bekijken
Ayumi

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Schuilen in het grote kasteel   vr jul 31, 2009 10:00 am

Aya keek hem aan, en ze merkte dat hij kwaad was. Ze zucht heel even diep, en ze hoorde dan zijn woorden. Ze gromde heel even kort nadat hij wegliep, en ze was hem dan achterna gegaan. Ze sprong op hem waarna ze haar klauwen in zijn vel plaatste, en ze keek hem dan diep in de ogen aan. "Ik kan er niet aandoen dat Ayumi op iemand anders verliefd is geworden!!!!!!." Zei ze boos tegen hem, waarna ze dan dreigde hem te bijten. "Je mag blij zijn dat je niet gehaat word door haar." Zei ze woedend tegen hem, en ze drukte haar klauwen even in zijn vel. Daarna sprong ze van hem af, en ze draaide haar rug naar hem toe. Ze liep daarna het kasteel in, en ze begon zowat alles daar te vernielen.
Profiel bekijken
Alou

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Schuilen in het grote kasteel   vr jul 31, 2009 11:36 am

Alou gromde en duwde Aya weg. "Hoezo, iedereen haat me!" Zei hij kwaad tegen haar. "Ik heb geen rede te leven, eerst had ik jou maar dat is nu ook verleden tijd!" Zei hij tegen haar. Hij gromde opnieuw. "Ga weg en laat me met rust, niemand wilt me net als jij." Zei hij tegen haar. Hij schopte tegen een muur die bijna direct in elkaar stortte.
Profiel bekijken
Ayumi

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Schuilen in het grote kasteel   vr jul 31, 2009 2:32 pm

Aya had zijn woorden gehoord, maar reageerde er niet op. Aangezien ze ondertussen al weg was, en ze zucht heel even diep. Ze zou zich niet verlagen aan degene die ze gebeten had, en ze gaf dan een huil. Niet veel later liep ze rustig naar buiten, en ze keek dan wat in het rond. Ze zag dan de muur die bijna op instorten stond, en ze zag hem dan een eindje verder zitten. Met korte passen stapt ze rustig verder, en ze kreeg plots een stekende pijn aan haar achterpoot. Ze keek er naar, en ze zag dan plots een valklem rond haar voet. "Fijn! nu dat ook nog." Gromde ze kwaad maar onhoorbaar, en ze zucht dan ook heel even diep. Ze ging maar wat neerliggen, en ze keek niet om naar Alou.
Profiel bekijken
Alou

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Schuilen in het grote kasteel   vr jul 31, 2009 5:42 pm

Alou keek naar de grond en zuchtte. Hij zag Aya niet meer en keek of hij haar toch kon zien. Niet ver van haar vandaan stond een val. Ze stond erin en de grote klemmen klapte dicht. Hij schrok en keek Aya aan. "Omg.." Zei hij zacht. Hij veranderde in een wolf en liep en heen. Als wolf had hij meer kracht waardoor hij de klemmen meschien open kon krijgen. Hij liep er heen en bekeek het eerst goed. Hij zette zijn poten tussen de spleten die er waren. Helaas voor hem zaten er ook punten aan die in zijn klauwen schoten. Hij kneep zijn ogen bijelkaar en trok een kleine opening in de klem.
Profiel bekijken
Ayumi

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Schuilen in het grote kasteel   vr jul 31, 2009 5:46 pm

Aya keek droog naar haar achterpoot, en ze bleef dan maar gewoon neerliggen. Ze zucht heel even diep, en ze hoorde dan voetstappen. Ze zag dat het Alou was, maar ze reageerde niet op hem. Ze schud dan haar kop heel even, en ze keek naar de grond. "Het heeft geen zin om dat te doen, laat me hier maar liggen en verdwijn voordat ze jou nog vangen." Zei Aya dan terwijl ze haar oren in de nek plaatste, en ze keek dan naar de struiken voor haar.
Profiel bekijken
Alou

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Schuilen in het grote kasteel   vr jul 31, 2009 6:04 pm

Alou hoorde haar woorden en gromde. "Ik laat je niet alleen." zei hij tegen haar. Hij zuchtte. Waarom snapte ze niet dat ze haar poot meschien terug kon trekken. Hij zette meer kracht waardoor de opening groter werd. "Trek je poot er uit en verdwijn zelf!" Zei hij. Hij wou haar beschermen kosten wat het kost.
Profiel bekijken
Ayumi

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Schuilen in het grote kasteel   vr jul 31, 2009 6:06 pm

Aya gromde naar hem, en ze liet haar poot gewoon zo. Ze bewoog deze niet, en ze beet dan Alou in zijn poot. "Verdwijn hem ik gezegt, en laat me hier achter. Ik ben sterker dan jou, aangezien ik een puurbloed lycan ben." Zei Aya dan boos tegen hem, en ze zucht dan heel even diep. Ze legde haar kop neer op de grond, en ze bleef gewoon neerliggen.
Profiel bekijken
Alou

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Schuilen in het grote kasteel   vr jul 31, 2009 6:10 pm

Puurbloed? Hij zuchtte. "Als jij dat wilt." Zei hij. Hij keek nog ene keer naar haar. Toen verdween hij. Maar hij was nog wel aanwezig. Hij had zich verstopt. Om toe te snellen als dat moest. Hij keek naar een jager die aan kwam lopen. "Zozo, we hebben een goede vangst Fred!" Riep hij tegen een ander die ook uit de struiken kwam. De jager die Fred heette gooide een net om Aya en de ander maakte de klem los.
Profiel bekijken
Ayumi

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Schuilen in het grote kasteel   vr jul 31, 2009 6:13 pm

Aya merkte dan dat hij wegging, en ze zucht dan ook even opgelucht. Ze bleef gewoon liggen, en ze zag dan een jager afkomen. Ze gromde naar de jager, en ze voelde dan een net over haar heen. "Fijn nu ook een net om me heen." Mompelde Aya onhoorbaar, en ze keek droogjes naar de andere jager die de klem van haar poot open deed. Ze bleef met al haar gewicht op de grond liggen, en ze keek de jagers aan.
Profiel bekijken
Alou

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Schuilen in het grote kasteel   vr jul 31, 2009 6:16 pm

Alou bleef stil liggen en hoopte dat niemand hem zag. "Kom we tillen haar op!" Zei een jager. Hij probeerde het, maar door het gewicht van Aya lukte het niet. Hij zuchte. "Fred luiwammes help eens!" Zei hij geirriteeerd. Hij hielp mee maar zelfs samen was Aya te zwaar om mee te krijgen. Ze zuchtte. "We halen de auto wel." zei hij tegen Fred. Samen liepen ze weg en dachten er niet meer bij na dat Aya los lag en weg kon als ze het net door krabde.
Profiel bekijken
Ayumi

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Schuilen in het grote kasteel   vr jul 31, 2009 6:22 pm

Aya grinnikte heel even als de jager hem wilde optillen, en ze bleef gewoon lekker liggen. Dan merkte ze dat ze het met twee probeerden, en ze moest zich inhouden om niet te lachen. Ze luisterde naar het gesprek, en ze keek hen dan allebei droogjes na. "Dat was snel gehandeld." Mompelde ze droogjes, en ze merkte dan dat haar poot genezen was. Ze stond rustig op, en ze schudde het net dan van haar af. Ze keek nog even in de richting van waar die jagers zaten, en ze ging dan weer neerliggen alsof er niets gebeurd was. Ze wilde wel eens weten wat die jagers met haar van plan waren, en ze sloot dan haar ogen. Aya doe niet zo gek en ontsnap dan gewoon. Zei Ayumi dan tegen Aya, en Aya grininkte dan ook heel even zachtjes. "Ik wil weten wat die met me van plan zijn ayumi." Zei Aya dan droogjes tegen haar, en ze merkte dan de geur van Alou op. "Denk je nou echt dat ik je niet ruik Alou?" Zei ze dan droogjes tegen hem, en ze keek in de richting waar hij zat.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Schuilen in het grote kasteel   

Schuilen in het grote kasteel
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Schuilen
» Het grote school topic