IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Werewolves..

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Alou

Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 19-07-09
Leeftijd : 22

Character sheet
Leeftijd: 22
Soort: Lycan
Partner: Laat toch zitten! Nieamd wilt me!

BerichtOnderwerp: Re: Werewolves..   zo jul 19, 2009 3:18 pm

Alou luisterde. Maar toen zij een vraag aan hem vroeg schrok hij. Hij hield zijn kop laag. "Eigenlijk ben ik een weerwolf, maar ik wil leren een Lycan te zijn." Zei hij en lachte. Alou keek naar de lucht en toen naar beneden. "Kom we gaan naar de grond." Zei hij. "Of wou je ier blijven." Zei hij en leunde tegen haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Ayumi

Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 18-07-09

Character sheet
Leeftijd: Ayumi: 17 Aya: onbekend
Partner: Ayumi: Houd van Akako Aya: Daisuke ik...ik...ik hou van jou

BerichtOnderwerp: Re: Werewolves..   zo jul 19, 2009 3:23 pm

Aya luisterde naar zijn woorden, en ze dacht dan heel even na. "Hmm ik weet wel een manier maar die is heel pijnlijk." Zei Aya dan met een brede grijns, en ze keek hem rustig aan. "Er is meestal maar één manier om een Lycan te worden, alleen raad ik deze meestal niet aan." Zei ze dan rustig verder, en ze grinnikt heel even. "Mij maakt het niet uit of we hier blijven of niet." Zei ze verder tegen hem, en ze gaf hem dan een lik op zijn snuit.
Profiel bekijken
Alou

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Werewolves..   zo jul 19, 2009 3:26 pm

Alou lachtebreed. "Vertel maar.." Zei hij en lachte breder toen hij de lik voelde. "Ik leerde altijd; pijn is fijn!" Zei hij lachend. Hij wou deze manier weten. Hoe pijnlijk ook. Hij likte Aya weer terug. "Mij ook niet eigenlijk." Zei hij met een grijns.

[ik ga nu!]
Profiel bekijken
Ayumi

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Werewolves..   zo jul 19, 2009 3:29 pm

"Wel jongeman het pijnlijkste is dat ik je zal moeten bijten." Zei Aya dan tegen hem, aangezien ze geen andere manier kende. Rustig kijkt ze hem aan, en ze bleef gewoon naast hem zitten. Ze keek even naar het meisje daar beneden, en ze grijnsde heel even breed. Het verbaasde haar dat de jagers haar niet hebben zien liggen, maargoed ze keek weer naar Alou die haar weer terug likte. Ze grinnikte heel even zacht, waarna ze hem dan op zijn kop aaide. "Brave jongen." Zei Aya dan met een brede grijns, en ze keek dan naar zijn nek. Ze had zo een zin om hem een Lycan te maken, en ze dacht heel kort na.

(Ok)
Profiel bekijken
Alou

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Werewolves..   zo jul 19, 2009 3:38 pm

Alou keek naar Aya. "Doe het!" Zei hij toen tegen haar en lachte. Hij wou een Laycan worden hoe dan ook. Hij lacht opnieuw. "kom maar op!" Zei hij en kneep zijn ogen dicht. Hij wachtte op de pijn die zo wel zou komen.
Profiel bekijken
Ayumi

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Werewolves..   zo jul 19, 2009 3:41 pm

Aya kijkt hem kalm aan, en ze wacht heel even kort. Totdat hij zijn andere woorden zei, en ze beet hem dan hard in de hals. Het gif dat ze dan in zijn bloed liet vallen zou ervoor zorgen dat hij, bij de volgende volle maan een Lycan zou worden. Natuurlijk liet ze hem na een tijdje weer los, en ze likte het bloed dan voorzichtig op bij hem. Rustig keek ze hem aan, en ze gaf hem daarna weer een likje.
Profiel bekijken
Alou

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Werewolves..   zo jul 19, 2009 3:45 pm

Alou keek rustig naar Aya. En likte toen terug. "Dankje." Zei hij kil en keek naar de lucht. Die begon steeds donkerder te worden vond hij. "Ik vind het best wel gezellig zo!" Zei hij tegen Aya. Ze was ook lief voor hem.
Profiel bekijken
Ayumi

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Werewolves..   zo jul 19, 2009 3:48 pm

Aya kijkt hem rustig aan, en ze knikt heel even kort. "Geen dank." Zei Aya dan tegen hem, en ze voelde dat Ayumi rood was geworden. Ze grinnikte heel even om haar, en ze keek Alou weer even aan. "Het is wel gezellig, en als je Ayumi leert kennen als mens dan zal je het nog leuker vinden. Ze is een lieve meid tegen haar soortgenoten, maar tegen de gewone mensen is ze natuurlijk erg dodelijk." Zei Aya dan kalm tegen hem, en ze keek wat naar de hemel.
Profiel bekijken
Alou

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Werewolves..   zo jul 19, 2009 3:50 pm

"Wie is Ayumi voor iemand dan?" Zei hij en keek raar. Hij snapte het nog niet helemaal. Wie was niet Aya en wie Ayumi, en wat was Ayumi dan, ook een Lycan? Hij zuchtte. Wat kon denken soms lastig zijn.
Profiel bekijken
Ayumi

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Werewolves..   zo jul 19, 2009 3:53 pm

Aya kijkt hem rustig aan, en ze hoorde dan Ayumi praten. "Ik leef in Ayumi, en je kan zeggen dat ik gebruik maak van haar lichaam. Maar Ayumi is sowieso al benoemd tot Lycan en ze is in de hel zelf geboren. Vandaar dat ze mij ook deels in haar hebben gestopt, aangezien ik eerder een afstammeling ben van onze godin Lycania." Zei Aya dan tegen hem, en ze gaf hem weer een likje zodat hij niet teveel moest nadenken.
Profiel bekijken
Lara
Admin

Aantal berichten : 143
Leeftijd : 23

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Mens
Partner: Geen

BerichtOnderwerp: Re: Werewolves..   zo jul 19, 2009 6:15 pm

Lara stond op en slikte. De wonden deden veel pijn. Ze keek naar hun en zuchtte opgelucht. Ze rende snel weg. Hopelijk naar een plek die veilger is
Profiel bekijken http://hellville.actieforum.com
Ayumi

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Werewolves..   zo jul 19, 2009 6:17 pm

Aya merkte plots dat het meisje wegliep, en ze liep er dan vlug achterna. Ondanks haar snelheid was ze sneller dan het meisje, en ze stond plots voor haar neus. Ze begon luidkeels te grommen, en je kon haar tanden dan ook zien. "Denk maar niet dat je weg kan dame." Zei Aya dan terwijl ze haar lippen aflikte, en bij elke beweging die ze deed volgde Aya haar.
Profiel bekijken
Lara
Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Werewolves..   zo jul 19, 2009 6:20 pm

Lara sxchrok en stopte meteen. ze stapte achteruit en keek haar aan. Haar wonden deden pijn en ze bloedde nog steeds. Het meeste was door Alou afgelikt maar het bleef komen. Ze keek stil en bang
Ayumi

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Werewolves..   zo jul 19, 2009 6:39 pm

Aya keek haar dreigend aan, en ze zorgde ervoor dat ze naar achteren ging. Ze zou het meisje niet zomaar laten gaan, en ze hapte even in haar richting. De ogen van Aya stonden erg dreigend, en ze sprong dan op het meisje af. Ze duwde haar op de grond, en ze sleurde haar met haar haren weer terug naar Alou. "Jij blijft mooi bij ons totdat we genoeg hebben van je dame." Zei Aya dan woest tegen haar, en ze trok harder aan de haren.
Profiel bekijken
Lara
Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Werewolves..   zo jul 19, 2009 6:46 pm

Lara gilde. "Laat los!" gilde ze hard. Ze kneep even haar ogen pijnlijk dicht en trok haar pijnlijk los. Ze stamptte haar en rende hard weg. Weg van hier, ergens waar ze veilig zou zijn.

(topic uit xD je weet waar ze nu is)
Ayumi

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Werewolves..   zo jul 19, 2009 6:48 pm

Aya liet haar gewoon los, en ze keek haar na. Rustig huppelde ze terug naar Alou, en ze gaf hem dan een lik op de snuit. "Onze prooi is ervandoor, maar nu zijn we lekker alleen." Zei Aya dan breed grijnzend, en ze keek heel even naar de hemel.

(Inderdaad Razz)
Profiel bekijken
Alou

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Werewolves..   zo jul 19, 2009 7:06 pm

Plof plof de poten van Alou landde op de grond. Hij likte Ayumi terug. Hij keek naar de lucht met de volle maan die nog mooi en rond was. Hij kon nog lang een weerwolf blijven. Morgen zou de 2e dag van de volle maan zijn. Dan zou hij een echte Lycan zijn! Hij moest aan zichzelf toegeven dat hij stiekem wel verliefd was p Ayumi. Al wist zij dat waarschijnlijk ook al.
Profiel bekijken
Ayumi

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Werewolves..   zo jul 19, 2009 7:09 pm

Ayumi kijkt hem rustig aan, en ze ging dan dicht naast hem staan. Ze had van de vorige keer wel een litteken van een zilveren kogel, maar dat kon haar even niets schelen. Ze kijkt even naar de hemel, en ze ging daarna rustig zitten op de grond. Haar ogen sluit ze heel even, en ze liet dan een huil horen. Daarna keek ze af en toe weer naar Alou, en ze vond hem wel een leuke jongen.
Profiel bekijken
Alou

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Werewolves..   zo jul 19, 2009 7:11 pm

Alou keek naar Aya en huilde mee. Het was een gewoonte en meestal ging het vanzelf. Hij zuchtte. Dit was de geweldigste nacht van zijn leven. Hoe kon hij ooit nog hebben getwijfeld aan zijn leven. Hij keek naar Aya en liet toen nog een heldere huil klinken.
Profiel bekijken
Ayumi

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Werewolves..   zo jul 19, 2009 7:14 pm

Aya zat rustig neer, en ze keek Alou aan. Ze glimlacht heel even naar hem, en ze dacht voor kort even na. Ze vond het een fijne nacht, en deze keer was ze even niet opgejaagd. Ze hoorde dan zijn gehuil, en ze glimlacht weer zacht naar hem. Ze huilde voor kort een tijdje mee, en ze sloot haar ogen dan ook.
Profiel bekijken
Alou

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Werewolves..   zo jul 19, 2009 7:18 pm

Gelukkig waren de jager weg anders was Alou even uit zijn plaat gegaan tegen hen. Hij lachte. "Het is een prachtige nacht, met een prachtige meid." Zei hij lachend en gaf Ayumi een lik. Hij lachte. Ze was alles voor hem, lief, aardig maar vooral ze was 1 van hen. Ze was ook een wolf net als hij! Dat was het mooiste aan dit verhaal.
Profiel bekijken
Ayumi

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Werewolves..   zo jul 19, 2009 7:21 pm

Aya kijkt even op bij het horen van zijn woorden, en ze kreeg een kleurtje. Daarna schud ze heel even het hoofd, en ze staat dan weer op. "En jij bent een sexy jongen, die vreemd genoeg goed op mijn oude geliefde lijkt, maar deze werd vermoord door een blonde duivelin." Zei Aya dan tegen hem, en ze liep dan naar hem toe. Ze gaf hem weer een lik op zijn snuit, en ze keek daarna naar de hemel.
Profiel bekijken
Alou

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Werewolves..   zo jul 19, 2009 7:23 pm

"Daarom vermoord jij blonde mensen." Zei hij met een grijns. "Ik help je graag zoeken naar de dader!" Zei hij. Hij was gaan houden van moorden. Hij keek naar de maan. Die nog 2 dagen vol zou zijn. Hij zuchtte. Dit was geweldig hier.
Profiel bekijken
Ayumi

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Werewolves..   zo jul 19, 2009 7:27 pm

Aya grinnikte heel even naar hem, en ze zou nog even een wolf blijven. Alleen merkte ze dat Ayumi het lastig vond, en ze was dan ook erg moe. Dat voelde Aya duidelijk, en ze geeuwde heel even kort. "Agh ik heb ze al jaren en eeuwen niet meer gevonden, maar ooit als ik ze vind dan vermoord ik haar." Zei Aya dan met een woedende blik, en ze ging dan dichterbij Alou gaan staan. Ze beet speels in zijn schouder, en ze keek hem dan kalmpjes aan.
Profiel bekijken
Alou

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Werewolves..   zo jul 19, 2009 7:34 pm

Alou lachte en voelde toen de beet. Hij duwde haar om. "Ja! Dat voelde ik!" Zei hij en lachte. Hij beet speels in haar oor. Hij zou niet lang meer wolf blijven. De maan begon al te verduisteren. Hij werd lichter en de ochtend zou vast ook wel zo komen. "ik zal altijd aan jou zijde staan wat je ook doet!" Zei hij lachend en beet nog een keer speels in haar oor.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Werewolves..   

Werewolves..
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hellville :: Het Buiten Gebied :: De Bossen-
Ga naar: